Jumalattomain valo sammuu, eikä hänen tulensa liekki loista .
Hänet sysätään valosta pimeyteen ja karkoitetaan maan piiristä.
Ei sukua, ei jälkeläistä ole hänellä kansansa seassa, eikä ketään jää jäljelle hänen asuntoihinsa.
Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät."
Tässä höpölöpsis, jumalattoman, tulevaisuus!
10
80
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa aloittajalla vain kateuden piru nostaa päätään sen raamattukin toteaa ...
Psa. 73:3-5, 12 "Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän. Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat. Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä .. Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti."
Job. 21:7-9 "Miksi jumalattomat saavat elää, vanheta, jopa voimassa vahvistua? Heidän sukunsa on vankkana heidän edessään, heidän jälkeläisensä heidän silmäinsä alla. Heidän kotinsa ovat rauhassa, kauhuista kaukana; ei satu heihin Jumalan vitsa." En ole Jumalaton. Minun jumalani vain on monin verroin parempi kuin sinun jumalasi.
- Anonyymi
Et siis pysty vastaamaan kysymyksiini.
Anonyymi kirjoitti:
Et siis pysty vastaamaan kysymyksiini.
Jehnulla on kehno lukutaito. No, ettehän ymmärrä Raamatustakaan edes Jeesuksen rakkaudenopetuksia. Ai niin, eihän hallintoneuvostonne anna teidän viettää edes joulua! Se muistuttaisi Jeesukesta.
Onpa teillä jehnuilla sairas oppi!
- Anonyymi
Jumala siis lakkasi olemasta psykopaatti Jeesuksen ansiosta. Tavallaan totta, koska ihmisten jumalakäsitys sivistyi Jeesuksen myötä. Enää Hän ei ollut yhtä paha psykopaatti ja pikkunilkki kuin VT:ssa
Anonyymi kirjoitti:
Jumala siis lakkasi olemasta psykopaatti Jeesuksen ansiosta. Tavallaan totta, koska ihmisten jumalakäsitys sivistyi Jeesuksen myötä. Enää Hän ei ollut yhtä paha psykopaatti ja pikkunilkki kuin VT:ssa
Jehnulainen alkaa oppia. Kannatti tulla tänne palstalle, jossa näkee muutakin kuin hallintoneuvoston käskyjä.
Oliko tämä Koraanista vai Raamatusta?
- Anonyymi
Tottakai Raamatusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728