Teuvon yksi räikeimmistä rikkomuksista, jota hän hyvin usein tekee ja oikein harjoittaa, on se, että hän julistaa voimakkaasti henkilön tehneen Pyhän Hengen pilkan, kun joku on sanonut jotain hänen juttujaan vastaan.
Eli siis erimielisyys Teuvon kanssa on Teuvon mielestä Pyhän Hengen pilkkaa!
Toivon vain, ettei kovin moni uskossaan heikko ole menettänyt toivoaan.
Olen ymmärtänyt, että mielisairaaloissa on ihmisiä, jotka luulevat tehneensä Pyhän Hengen pilkan. Siksi Teuvon pitäisi joutua edesvastuuseen hengellisestä väkivallasta!
Teuvo ja Pyhän Hengen pilkka
11
89
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on. Valitettavasti.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Tottakai tämä valeprofeetta joutuu vastuuseen teoistaan viimeisellä tuomiolla. Hänen viimeinen sijoituspaikkansa tulee olemaan helvetti jossa hän kärsii ikuisessa tulessa.
- Anonyymi
”Kas, yöllä paimenille
taivaan enkeli
sanoman pelkääville
suuren ilmoitti.
Eijaa, laulakaa!
Lunastetut olemme
kahleista kuoleman.” - Anonyymi
Jumala on silti Tuomari.
- Anonyymi
Joutuu tilille!
- Anonyymi
Juurikin noinikkäästeen!
- Anonyymi
”Ylistys Jumalalle!
Hän muisti kansaansa,
kun kaikuu maailmalle
puhtaana sanansa.
Nyt armonvalo loistaa
ja päivä totuuden.
Näin valheen vallan suistaa
kirkkaus Kristuksen.”
- Anonyymi
Miksi Teuvo pilkkaa Jeesuksen omia, miksi hän herjaa Jeesuksen sovitusverta Saatanan vereksi, miksi hän rienaa apostoleja, miksi hän mitätöi Jeesuksen opetukset ”merkityksettömiksi jne, jne???
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728