Onko kokemuksia?
SWEEX Älykello
8
3674
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä kello ja halpa
- Anonyymi
Noinko meinaat tosiaan ?
- Anonyymi
On niin halpa, että pitää olla parasta.
- Anonyymi
Paras kun jättää vaan sinne Tokmannin hyllyyn moiset himmelit.
- Anonyymi
Lidl Auriol. Claes Ohlssonin Proloque. Saiturinpörssin Dunlop klokut on laatua.
- Anonyymi
Sä olet niin ihana poika.
- Anonyymi
On ja olen tyytyväinen (50€) tokmannilla 2 v. sitten ,suuntaa antavat uni , askeleet ,syke , viestit ja kehon lämpö. Ne mitä tartten on paljon muitakin toimintoja. Bl tootilla puh. tiedot. kun lataat luuriisi app. Yx neuvo älä päästä akkua tyhjäksi , olen huomannut että joutuu lataamaan useammin(2 pv. välein). mulla mennyt useasti tyhjäksi tämän huomion olen tehnyt.
- Anonyymi
Sulla on edelleen vaikeuksia välimerkkien ja isojen kirjaimien käytössä, mene kertaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134