Moderna rokote-erä saastunut

Anonyymi

3

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luultavasti meillä ei näitä rokotteiden sisällyksiä tutkita mitenkään. Kehotetaan vain kaikkia kipittämään kiireesti ottamaan osansa. Päättäjillä on hirveä vimma saada kaikki samaan autuuteen. Mutta ihme kyllä, juuri uutisoidaan Israelista, joka on ollut rokotusten mallimaa, jonkin aikaa, että tautitilanne alkaa pahin maailmassa. Iso osa sairaalaan joutuneista on tuplarokotettuja. Sama voi olla muissakin maissa, mutta ainakaan Suomen media ei niitä tule kertomaan. Kaiken kaikkiaan tämä alkaa näyttää yhä oudommalta. Ja rokotteiden tehokin laskee ennätysajassa. Kolmas ja neljäs-, ja monesko kierros tarvitaan ? Mutta täysin varmaa on, että tämä sirkus on moninkertainen kultakaivos lääkeyhtiöille. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, eikä minkäänlaista vastuuta ole seurauksista. Seuraukset kärsii kansa.

• Anonyymi

Onkohan tässä samanlainen saastunut rokote?
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fceb6b3e-16ca-40b5-b3c3-81baf4c47103
      Ovatkohan japanilaiset itse tutkineet tuon rokotteen? Vai mistä muualtakaan tuo tieto olisi peräisin?

Ihmettelen vaan kun suomessa ei tutkita mitä nuo rokotteet sisältävät. Joku oli esittänyt että joku valtion virallinen tutkimuslaitos voisi tutkia ne mutta mitään ei asiasta ole kuulunut. Otetaan vaan "sika säkissä" ja pistellään ihmisiin. Eläkkellä oleva tutkija Kalevi Korento tutki näitä omin päin, mutta eihän se ole virallista tietoa. Voisi joku tutkimuslaitos tutkia näitä ihan virallisesti.

• Anonyymi

Varmaan rokote on saastunut jos siin lukee että Covid19 vaccine is anal-ysed.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55