. . .rokotekielteisiin?
Samalla tavoin kun Helluntailaisissako:" turpiin pitäis antaa"?
Miten Vapaakirkossa suhtaudutaan. . .
11
863
Vastaukset
Vapaakirkon tapoihin ei kuuluu turpiin antaminen. Eikä kyllä helluntaikirkonkaan. Rokotteen ottamiseen rohkaistaan mutta ei pakoteta.
- Anonyymi
Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä. Anonyymi kirjoitti:
Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.
- Anonyymi
jmmikkonen kirjoitti:
En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.
Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.Olet Lohjalta? Olen pahoillani ja otan osaa. Itse muutin sielä pois, 15 vuotta sairasta menoa riitti minulle. Täysin läpimätä kaupunkin, viranomaiset rikollisia, huumeita, koulukiusaamista jne. Seurakunnat ovat aivan sairaita paikkoja siellä, kokemusta löytyy enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Hyvä, että olet herännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.
Näin on.
- Anonyymi
Tietoa on, että eräässäkin Vapaaseurakunnassa suuri osa otti rokotteen. Ne muutamat jotka ihan vapaasta valinnastaan eivät ottaneet, totesivat joutuneensa kuin kakkosryhmään! Heihin alettiin suhtautua - hm -- oudosti?
- Anonyymi
Kokemusta on.
- Anonyymi
Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on yksityisasia. Sitä ei saa kysyä keltään, eikä "kannustaa* ottaamaa. Terveystiedot saa halutessaan pitää salassa.
- Anonyymi
Mutta jos sanot kyselijälle suoraan:" mitä se sulle kuuluu?", niin taas tulee sitä nimittelyä ja syyttelyä.
Koronarokotukset ja maskit jakavat jopa kristittyjä.
Ei tee mieli mennä sinne, missä palvotaan enemmän WHO:ta ja THL:ää kun luotetaan esim. Ilm.3:10:n sanoihin.
- Anonyymi
Hihhuleiden toiminta ei perustu mihinkään järjelliseen faktaan vaan utopiaan!🙈🙉🙊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717