Vastuuseen

Anonyymi

Kuka kaupungin Hallituksessa kantaa vastuun ,kun erittäin surkeassa koronatilanteessa järjestetää tai antaa luvan järjestää Jäähallin ja paloaseman koronalingot . . Onko älli hukassa. ?? Kuka on Vastuussa. Rutto iskee ,ei anna armoa.

7

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nivalassa äänekäs kourallinen ihmisiä väittää että se on vain flunssaa?

• Anonyymi

Mitä sä houraat :D surkea tilanne taitaa olla vain sinulla:/ täysin laillinen tapahtuma varmasti avin ja thl mukaisesti toteutettuja tapahtumia. Kannattaa oikeasti vetää pää pensaasta ja alkaa elää. Jos korona tulee pahana ota kuppi hunajateetä ja sairasta pois. Voihan se olla että sinäkin olet jo oireettomasti taudin sairastanutkin kun se on tauti jossa ei ole monesti oireita. Vaikuttaa sille että olet jo aika pahasti radikalisoitunu koronan edessä mutta koita pärjätä ja lopeta pelkääminen niin pärjäät paremmin. Sama tahti kun jatkuu vielä vuosia niin te jotka itse itsenne ahdistatte liian tiukille sairastutte nuppikatariin pahasti. Sitte saatteki pelkäämännne koronan ja huomaatte että sehän oli helpompi ku normaali flunssa niin kannattiko vuosia pelätä?

• Anonyymi

Voi herranjestas foliohattu..

• Anonyymi

Siinäpä taas tyypillinen persusakin viesti . Mikä on ,kun ei älli piisaa. Sun tarvii varmaan itse kokea tämä pikkulentsu. Loppuelämäsi.

• Anonyymi

Montako ko. tapahtumaan liitettyä koronatapausta (altistumiset, tartunnat) tiedossa? Aivan ei yhtään.

• Anonyymi

Nämähän ilmoitetaan vasta viiveellä. Esim. Oulussakin Qstockin tartunnoissa oli parin viikon viive, samoin Kalajoella Merisärkän ketju.

• Anonyymi

Köyhät vaan ulisee, kun ei ollut vara ostaa lippuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40