Kuka kaupungin Hallituksessa kantaa vastuun ,kun erittäin surkeassa koronatilanteessa järjestetää tai antaa luvan järjestää Jäähallin ja paloaseman koronalingot . . Onko älli hukassa. ?? Kuka on Vastuussa. Rutto iskee ,ei anna armoa.
Vastuuseen
7
768
Vastaukset
- Anonyymi
Nivalassa äänekäs kourallinen ihmisiä väittää että se on vain flunssaa?
- Anonyymi
Mitä sä houraat :D surkea tilanne taitaa olla vain sinulla:/ täysin laillinen tapahtuma varmasti avin ja thl mukaisesti toteutettuja tapahtumia. Kannattaa oikeasti vetää pää pensaasta ja alkaa elää. Jos korona tulee pahana ota kuppi hunajateetä ja sairasta pois. Voihan se olla että sinäkin olet jo oireettomasti taudin sairastanutkin kun se on tauti jossa ei ole monesti oireita. Vaikuttaa sille että olet jo aika pahasti radikalisoitunu koronan edessä mutta koita pärjätä ja lopeta pelkääminen niin pärjäät paremmin. Sama tahti kun jatkuu vielä vuosia niin te jotka itse itsenne ahdistatte liian tiukille sairastutte nuppikatariin pahasti. Sitte saatteki pelkäämännne koronan ja huomaatte että sehän oli helpompi ku normaali flunssa niin kannattiko vuosia pelätä?
- Anonyymi
Voi herranjestas foliohattu..
- Anonyymi
Siinäpä taas tyypillinen persusakin viesti . Mikä on ,kun ei älli piisaa. Sun tarvii varmaan itse kokea tämä pikkulentsu. Loppuelämäsi.
- Anonyymi
Montako ko. tapahtumaan liitettyä koronatapausta (altistumiset, tartunnat) tiedossa? Aivan ei yhtään.
- Anonyymi
Nämähän ilmoitetaan vasta viiveellä. Esim. Oulussakin Qstockin tartunnoissa oli parin viikon viive, samoin Kalajoella Merisärkän ketju.
- Anonyymi
Köyhät vaan ulisee, kun ei ollut vara ostaa lippuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707