Jumala asettaa Suomessa ihmisten mielestä alhaisen henkilön korkeaan asemaan

Jumala tulee asettamaan Suomessa ihmisten mielestä alhaisen henkilön korkeaan asemaan

Dan. 4:14: "Korkein hallitsee ihmisten valtakuntia ja hän antaa kuninkuuden kenelle tahtoo ja voi nostaa valtaan alhaisimmankin ihmisistä." Suomessa ei ole vielä koskaan näin tapahtunut. Esim. kaikki presidentit ovat olleet korkea-arvoisia jo ennestään. Mutta näin tulee käymään.

14

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko kertoa tarkemmin mitä tarkoitat?
      Obadja.

• Anonyymi

No itseäänhän se Piho nytkin korottaa... Itse tahtoo olla muka joku kuninkaallinen valittu.

Ei Suomeen tule kuningaskuntaa, eikä Kunigasta ( Pihoa).

Pyhä Henki ei synnytä "ennustuksia" jossa Jumala korottaa. Ihmisiä.

Pyhä Henki kirkastaa Kristusta. HÄntäkin ristille naulittuna, ylösnousseena!

" Hän on minut kirkastava" sanoi Jeesus Pyhästä hengestä. ( Joh 16:14)

• Anonyymi

No Pihohan se siellä vihjailee presidenttiasia. Kun sen pää on sumutettu sillä illuusiolla että se olis vielä presidentti. No kaikki sadut ei elä alkua pidempään. Pihosta ei ehdi tulla presidentt. Tapahtuu aivan muuta.

• Anonyymi

Kuka tuollaista pelkuria ja valehtelijaa äänestäisi presidentiksi? Sehän antaisi Suomesta aika idiootin kuvan... :/

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuollaista pelkuria ja valehtelijaa äänestäisi presidentiksi? Sehän antaisi Suomesta aika idiootin kuvan... :/

Ilmeisesti Jokke tarkoittaa, että Israelin Jumala laskisi äänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtäkää hyvät ihmiset että kyseessä on harhainen, siis sairauden tason mielikuvitusmaailma. Unelmia kuninkaista. Toiveita olla korkealle korotettu vaikkapa presidentti. Satumaailma. Johon ihminen on paennut katuja faktoja. Se on regressiota. Toivemaa. Mutta Jumala ei tuleMITÄÄN PIhon toiveita täyttämään.

• Anonyymi

Onko tämä taas Jouko "minä minä minä minä minä minä" Pihon profetia? Vai toivomus vain?

• Anonyymi

Toivomus.

• Suomessa ei ole kuningasta, kun oikeiston juoni kusi 1918, kiitos Yhdysvaltojen. Jos olisi, hän tuskin enää nauttisi kaksisista valtaoikeuksista.

Nuo 2500 vuoden takaiset höpötykset voi jättää nykyaikana täysin omaan arvoonsa. Sinun höpötyksistäsi nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

Joo, niinhän se on että kun arkkienkeli Gabriel lähetetään enkelijoukkoineen matkaan niin alhaiset korotetaan ja ylhäisiä alennetaan.
      Mutta kuinka paljon? Jopa sellaisen vision olen lukenut että Suomeen voidaan asettaa afrikkalaista syntyperää oleva jonakin päivänä presidentiksi. Saa nähdä. Riemu ja ilo taivainen enkelijoukkojen on mahtava Voima sekin. Ja alhaisen korotuksen riemukkuus saa helposti vallan koko kansassa. Tämä nähtiin I maailmansodassa selvimmin. Myös II maailmansodassa osittain. Kansat riemuitsivat ja rintamalle lähteneet soturit myös.

• Anonyymi

Kukahan se mahtaa olla?

• Anonyymi

Ilm. 5:2

Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti:
      "Kuka on arvollinen
      avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?"

3 Eikä kukaan taivaassa
      eikä maan päällä
      eikä maan alla
      voinut avata kirjaa
      eikä katsoa siihen.

4 Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen.

5 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".

• Anonyymi

Ja mitä tämän pitäisi kertoa? Että osaa leikata ja liimata tekstejä raamatusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä tämän pitäisi kertoa? Että osaa leikata ja liimata tekstejä raamatusta?

Kerroppa ymmärtävänä miksi avaajaa ei löytynyt eri paikoista ja mistä avaaja lopulta löytyy?
        (Vai eikö ole asiaan ymmärrystä, jolloin olet vielä eksyneen asemassa kun lopunajan lopun jakso etenee ja pelastautumisaikasikin on käymässä vähiin ?)

3 Eikä kukaan taivaassa
        eikä maan päällä
        eikä maan alla
        voinut avata kirjaa
        eikä katsoa siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4301
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3546
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3432
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3329
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3323
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2859
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      63
      2411
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2363
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13