Seinän natina

Anonyymi

Aamuisin kun olen unen ja heräämisen rajamaila niin se alkaa. Seinästä kuuluu kuiva natina. Ääni ei ole kova, se on kuin kahta kuivaa laudanpätkää hinkattaisiin hitaasti toisiaan vasten. Se ei kuulu kuin aamuisin kun herään. Vaimo ei ole kuullut sitä koskaan mutta minä joka aamu viimeaikoina. Otin puhelimen ja yritin videoita sen äänen mutta se vaikeni heti. Kun yritän paikallistaa ääntä Se vaikenee myös heti.

7

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan on sitten kummittelua jos heti vaikenee, kun yritetäänn paikallistaa. Ellei ole mahdollista esim. Jokin seinän sisässä elelevä elukka? Saattaahan neki vaieta, kun niitä yritetään paikallistaa. Jopa kärpäset menee piloon, kun ottaa kärpäslätkän käteensä. Niitä ei näy enää missään. Kun lätkän laittaa pois, niin kohta taas pöristään naamalla. Kerran koitin, että hävitän kanalan ympäristössä pöyrivät rotat. Ammun ikkunasta käsin naapurin lainaamalla impparilla iltaaikaan, kun kanat on jo sisällä , jolloin ne yleensä tapasivatkin ilmestyä näkyville. Ei näkyny rotan rottaa sen parin viikon aikana, ku imppari nojas ikkunankarmiin! Eläimetki vaistoaa ja tajuaa monenlaista.

Tai voisko olla naapurien seksiääniä? Jotku sängynlaudat hankailee toisiinsa? Tätä teoriaan ei ehkä tue se, että ääni loppuu, jos yrität videoida tai paikantaa...

Luulisin, että se ääni saattais loppua, mikäli se on kummittelua, jos siihen kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota...

• Anonyymi

Jospa se olikin Tyyne Puustisen haaaaaaa-mu!?

• Anonyymi

Kokeilepa että kun heräät niin älä edes avaa silmiä, äläkä liiku, vaan makaa ja kuuntele vaikka 5min. Vaatii jonkin verran tahdonvoimaa. Siten saat ehkä jotain selvyyttä lisää tuohon asiaan. Kirjoita vielä lisää, että millainen talo on. Jos on seinänaapureita veikkaan sängyn ääniä. Tai narskutteleeko vaimo hampaita?

• Anonyymi

1989 rakennettu omakotitalo jossa asumme vaimon kanssa kahdestaan
        Tänä aamuna kuului vain yksi aika iso kitisevä kuiva nasahdus. Se ääni kuuluu vain minulle silloin kun hän on yöpynyt keittiöön aamukahvin keittoon.

• Anonyymi

Minä kuulin tuollaista ääntä seuraavana aamuna kun olin lukenut kirjoituksesi. Luulin tulleeni hulluksi.

Mutta lopulta sain äänen nauhoitettua kännykällä. Jotain liikkuu yläkerrassa tai rakenteissa liikahtelee.

Kokeile laittaa ääninauhoitus päälle kun menet nukkumaan ,sitten se on valmiina kun heräät.

• Anonyymi

Onko seinän natina ainut outo äänihavainto?
      Onko mitään muuta kummitteluun liittyvää?
      Kuten joku kirjoittikin, kun kuulet äänen, makaa hiljaa ja keskity siihen.
      Koita hiljentää mielesi josko saisit yhteyden äänen aiheuttajaan.
      Tiedän henk.koht tilanteita joissa kaksi ihmistä on kuullut/havainnut paranormaalin ilmiön. Seurassa ollut kolmas henkilö ei havainnut mitään.
      Riippuu ihmisen herkkyystasosta nämä asiat.

• Anonyymi

Onko tilanne muuttunut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe