Olisiko kiva mies jos tulisin samaan työpaikkaan kun sinä olet?
En ole tulossa.
Olisko kiva
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olisi! Olisi kivempaa et tulisit samaan kotiin kanssani ja oppisit käyttää kommunikointiin puhelinnumeroani eikä yleistä palstaa
Työpaikka on kiva 8 tunnin tauko parisuhteen symbioosista. Niin suhde kestää eikä seksi väljähdy tai riidellä jatkuvasti
Mut kotiini voisit viimein osata tulla ja opetella luomaan parisuhde kanssani muualle kuin keskustelupalstalle
T: mies joka kyllästynyt sinun sitoutumiskammoosi- Anonyymi
Ei minulla ole sitoutumis kammoa.
Onko sulla mitään muuta mielessä kuin seksi?
Etkö tee kumppanisi kanssa mitään muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole sitoutumis kammoa.
Onko sulla mitään muuta mielessä kuin seksi?
Etkö tee kumppanisi kanssa mitään muuta.Olen sinkku. Etkö osaa kirjoittaa yhdyssanoja?
Sitoutumiskammo on yhdyssana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkku. Etkö osaa kirjoittaa yhdyssanoja?
Sitoutumiskammo on yhdyssanaEi minulla ole sun numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkku. Etkö osaa kirjoittaa yhdyssanoja?
Sitoutumiskammo on yhdyssanaEn osaa kaikkia haittaako onko sulla yhdyssanojen pakkomielle?
- Anonyymi
Pitäs ensin tietää mitä osaat jos palkkaamista miettii.
Lähetä ensin CV ja palkkatoive. Katotaa sit, ehkä kaksin sinulle jotai tekemistä.- Anonyymi
Ei hän voi ottaa töihin on itsekkin työntekijä.
No tuskin tulen sinne hakemaan.
Kyllä työ ja hupi pitää erilleen pitää. Siitä ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Vaikutat stalkkerilta...
- Anonyymi
Mie ollos jo eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575