Olisi tummenuskalvoa ylimääräisenä ja tekisi mieli tummentaa traktorinlasit, mutta mitenkäs ne traktorin tummennuksen lait menee nykyää ku traktori menis liikenteeseen. Että mimmoset mätkyt sieltä sitte tulee ja missä menee raja.
Saako traktorin laseja tummentaa
4
4876
Vastaukset
- Anonyymi
Vedät nii tummaks et ei itekkää enää nää läpi:D
- Anonyymi
Kyseessä olisi CE-merkityn työkoneen rakennemuutos johon ei selvää vastausta ole.
Näinollen kalvotus olisi periaatteessa kielletty kokonaan.
Ainakaan Trafin ohjetta autojen tummennukseen ei voi soveltaa.
Hyötyjä ja sanktioita jokainen arvioi itse. Itse olen ajellut vuosikymmenen traktorilla jonka tuulilasissa on kalvo yläosassa, ilman ongelmia. - Anonyymi
Ei sieltä näje ulos, laita vappunaamari jos ujostuttaa?
- Anonyymi
En tiedä saako mutta jos tekee samalla periaatteela kuin henkilöautolle eli tummentaa vain taka- ja takasivulasit eli kuskista taaksepäin olevat lasit niin tuskinpa ainakaan sanktioita tulee.
Tractorpulling- kisosissa on nähty kilvissä olevia traktoreita joissa on kaikki lasit tummennettu enemmän tai vähemmän.
Jos sakkoa Suomessa joku tarjoaa niin sinnähän tulee perustelu mihin pykälään rangaistus perustuu. Ja jos sakkoja tarjotaan, kiistä se. Sittenhän nähdään löytyykö pykäliä ja laita tännekin kiitos. Mut ei tavan poliisi noista mitään tiedä että ei pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311