Nordea estää laskunmaksun - väärä koodi !

Anonyymi

Kirottua, olen nyt tapellut yli puoli tuntia maksaakseni yhden sippelin laskun toiseen EU-maahan.

Systeemi kertoo, että ko. maksu vaatii lisävarmenteen. Sitten pitkä naputtelu-kiemurat _tunnuslukulaitteella_ ja lopulta saa vaaditun koodin.

Mutta joka ainoa kerta herjaa että koodi ei ole oikea ja koko pitkä rumba tulee aloittaa alusta uudestaan, jonka olen toistanut useaan kertaan ja aina sama herja.

Laitteen antaman koodin olen tarkistanut sen sat akertaa ennen sen klikkaamista ok ja aina sama herja.

Lisäksi nyt on todella kiire maksu, joka ei saa viipyä.

Mites teiilä, onko ollut samaa nautintoa Nordean käytössä?

7

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puoli tuntia ei ole mitään nettipankissa.

• Anonyymi

Sain viimein koodin läpi, mutta simppeliin laskunmaksuun paloin kaikkiaan noin tunti !!!

Ennen nykyistä lisävarmenteen vaatimusta homma oli putkessa muutamassa minuutissa, varsinkin jos klikkaa valmiin laskun pohjaksi josta sitten tiedot muokkaa uuteen maksuun.

• Anonyymi

Olisihan sen voinut nytkin tehdä kerralla oikein. Ei ole iso homma

• Anonyymi

Sama vika sano joku. Ovat muuttaneet uudelleenohjausta jälleen. Pienet velat onkin helpompi unohtaa.

• Anonyymi

Rahanpesu säädökset saa aikaan tuon. Tässä asiassa ei voi syyttää Nordeaa vaikka se onkin sen ansainnut.

Asiakkaan tunteminen on pankille EU säännösten mukaista. Pankin kuuluu kysyä yhteyksistä ulkomaille.

• Anonyymi

"Asiakkaan tunteminen on pankille EU säännösten mukaista. Pankin kuuluu kysyä yhteyksistä ulkomaille."

Eihän tuossa avauksen tapauksessa ollut kyse ulkomaanyhteyksien kyselystä, vaan ihan tavanomaisesta EU:n sisäisestä tilisiirrosta, joihin ei aiemmin ole liittynyt lisävarmennetta, eli runsasta lisänaputtelua tunnuslukulaitteella.

• Anonyymi

Viisastelu lakkaa jokaisella aina siinä kohtaa kun tili on suljettu, kunnes on käynyt pankin konttorissa tunnistautumassa. Sen jälkeen ei puhu rahanpesusäädöksistä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40