Onko nää siis jotain liivijengiläisiä? Miksei poliisi tai ihmiset tee noille mitään (laita kuriin)?
Tampereen Annalaan kantautuva kuminpolttomelu
10
334
Vastaukset
- Anonyymi
Seurakunta nuoret siellä iltanuotiolla!🍌🍌
- Anonyymi
Oletko itse kenties poliisi tai ihminen? Jos olet niin tosiaan, miksi et laita niitä kuriin?
- Anonyymi
Huume rikolliset varmaan jos haisoo gumille?🐰🐰🐰
- Anonyymi
Koska kaikki ajattelevat kuten sinä: itse et tee mitään ssioiden eteen, vaadit että muut hoitavat asiat puolestasi.
- Anonyymi
Voithan sinä itse käydä asiasta mainitsemassa, jos häiritsee. Minua ei häiritse.
- Anonyymi
Niin, ehkäpä se on juuri se syy että miksi kukaan ei puutu asiaan. Jos maailmassa on yksi ihminen jota tuo häiritsee, niin eipä siitä me muut jakseta huolestua.
- Anonyymi
Olikohan joku niistä portsari? Sellanen joka osaa kuristusotteen ja selässä lukee Street Trash? 😉
- Anonyymi
Ja isä hylännyt hänet jo lapsena. Siitähän tuollainen käytös johtuu.
- Anonyymi
Ennen vanhaan hyvään aikaan kunnon konstaapelit antoivat hieman kumipamppua lättähatuille ja huligaaneille, niin oppivat olemaan kiltisti.
- Anonyymi
Niin kun stadissa jotkut nuorisoporukat vähän metelöi niin näytti että olis saanu pollarit nenäänsä ? Ehkä eivät uskaltaneet kunniakansalaisille huudella ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429