Quasimodokin on varmaan ylen tyytyväinen, kunhan jaksat painaa sitä takaapäin. Saatte varmasti kumpikin sen, mitä toisesta ihmisestä tarvitsette. Ihminen ihmiselle. Tai sitten koira apinalle 😉
90- kilon säkillinen paskaa lahjoitetaan heti pois
6
<50
Vastaukset
No nyt! :D
- Anonyymi
AP luulee käänteispsykologialla ja valheilla jallittavan lukijaa. Tiedoksesi, että suhteesi on tapahtunut vain omassa päässäsi. Minä en ole pettänyt puolisoni, eikä hän minua. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Tuo ämmä yrittää jokaiselle tyrkyttää tuota äijäänsä ja äijä varmaan on työntämässä vehjettä jokaisen vastaan tulijan suuhun. Minun miehelle oli täällä vehkeestään puhunut. Kysellyt onko sopiva. Mutta ei kait se jos ei niin ronkeli ole. Eikä kyllä sillä ulkonäöllä ole molemmilla kyllä varaa ollakaan.
- Anonyymi
Sinä siis ihan aikuisten oikeasti oletat, että tämä provokaatio koskee sinua ja puolisoasi? Eli joku vinoilee juuri teille? Olisikohan kuitenkin ihan omassa päässäsi vain…🙈
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606