En ole nähnyt sinua sen jälkeen siellä.
Ehkä vähän jäi ikävä. Vaikutit tosi kivalta.
No chat ei nyt toimi, niin tuli tää mieleen.
Toivottavasti törmätään siellä vielä joskus.
Kivaa päivää kaikille mukaville ihmisille.
Juteltiin chatissä nainen
22
61
Vastaukset
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Taitaa nallukka chatissä metsästää niitä naisia?
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nallukka chatissä metsästää niitä naisia?
En. Jättäkää minut rauhaan!
- Anonyymi
Totta.sorry ☺️
- Anonyymi
nallukka41 kirjoitti:
Niinhän se. Pahoitteluni. Lähen keittelee kaffea. 😔
Upee juttu, nallukka on ikäväpalstan valvoja.
Mikä mahto olla syy viestin poistoon? Anonyymi kirjoitti:
Upee juttu, nallukka on ikäväpalstan valvoja.
Mikä mahto olla syy viestin poistoon?Vastaan neiti A
- Anonyymi
nallukka41 kirjoitti:
Vastaan neiti A
Joku neiti AK-47?
- Anonyymi
Tämän paikan chatt?
- Anonyymi
Minkä ikäiset etsii panoja tuolta chateista?
- Anonyymi
On sulla hyvä luulotauti jos kuvittelet et panot on aina kaikilla ensimmäisenä mielessä, vaikka ei tiedä toisesta yhtään mitään. Tietysti missä vaa voi tavata sen kenestä kiinnostuu.
Ehkä se on harvinaisenpaa, et se johtaa oikeasti edes tapaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla hyvä luulotauti jos kuvittelet et panot on aina kaikilla ensimmäisenä mielessä, vaikka ei tiedä toisesta yhtään mitään. Tietysti missä vaa voi tavata sen kenestä kiinnostuu.
Ehkä se on harvinaisenpaa, et se johtaa oikeasti edes tapaamiseen.Oletko jo yli 30?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on harvinaisenpaa, et se johtaa oikeasti edes tapaamiseen.Ei voi tavata näkemättä. Tunteet syttyy fyysisessä kanssakäymisessä eikä missään chatissa. Chatti on rupattelua ja hauskanpitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tavata näkemättä. Tunteet syttyy fyysisessä kanssakäymisessä eikä missään chatissa. Chatti on rupattelua ja hauskanpitoa.
Tinderistä ne tunteet löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderistä ne tunteet löytyy.
Ei mulla. Aina olen ihastunut fyysisessä kanssakäymisessä. Katseet, ääni, liike,.. huokaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla. Aina olen ihastunut fyysisessä kanssakäymisessä. Katseet, ääni, liike,.. huokaus.
Sama juttu. Mut ei se estä sitä ettei vois kiinnostuu jostain vaikka täällä.
Sama se on mistä se joku löytyy. Itse ajattelen niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Mut ei se estä sitä ettei vois kiinnostuu jostain vaikka täällä.
Sama se on mistä se joku löytyy. Itse ajattelen niin.Minä taas en ajattele noin. Sama jos ketään ei löydy, jos ei pistä hormoneja kunnolla hyrräämään lähikontaktissa (2 metrin turvavälillä). En ole parisuhteesta niin riippuvainen. En chattaa koskaan ehkä juuri siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en ajattele noin. Sama jos ketään ei löydy, jos ei pistä hormoneja kunnolla hyrräämään lähikontaktissa (2 metrin turvavälillä). En ole parisuhteesta niin riippuvainen. En chattaa koskaan ehkä juuri siksi.
Tän palstakirjoittelun voi helposti samaistaa chattiin. Ihan sama kirjoitteleeks täällä vai chatissä. Mun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän palstakirjoittelun voi helposti samaistaa chattiin. Ihan sama kirjoitteleeks täällä vai chatissä. Mun mielestä.
En minä oleta täältä löytäväni mitään uutta ihmistä. Kaipaan liveihmistä täällä. Tämä on vaan kirjoittelupaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä oleta täältä löytäväni mitään uutta ihmistä. Kaipaan liveihmistä täällä. Tämä on vaan kirjoittelupaikka.
Mun mielestä olet livenä palstalla. En oleta löytäväni mitään täältä.
En vain tee siitä mahdotonta. Mun mielestä olet jotenki rajoittunut.
Ei tää palsta ole sen ihmeellisempi paikki ku muutkaa.
Teet vaa itse sen omituiseksi omilla ennakkoluuloilla.
Sama kirjoittelua on chattikin. Sama ku kirjottais sähköpostia tai textaria.
Mikä tekee sen sellaiseksi ettei sitä voi tehdä?
- Anonyymi
Chatissa on käynyt joskus joku kaunis. Mihinköhän on kadonnut tuo?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272