Minulla olisi esitys jota harvat torjuu

Nyt SDP ja keskusta sopimus, etä Sipilä tuuraa Sanna Marinia hallitus loppuajan, niin saataisiin monia asioita kuntoon..paremmille jengoille. Asiat vain niin hankalia -monet että vaatii -silmää niihin, -osaamista. Kun on rahoillemme nyt on ottajia, ja se joudutaan korvaamaan velkarahalla. Jo kyhitysrahakin paisunut nyt hallituksen aikana 1,35 miljardiin ja vasemmisto ja vihreät yhä vaatii sen korottamista. Eikä tämä nyt ole suinkaan ainoita jotka vaatii osaamista. Saataisiin turhia rahareikiä tukittua.a

Tuskin kukaan palstalaisista on esitystäni vastaan. Kun maan etu kyseessä, tarkoittaa "maa" kansalaisia.
Jos olsi toimitusministeriö tullut, että olisi hallitus kaatunut, todennäköisesti Sipilä olisi vt pääministerinä, ja siihen osaamista erialoista sitten.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kas kun ei Timo Soini. Siniset saivat vielä vähemmän ääniä kuin keskusta.

• Anonyymi

Sinä et nyt taida maan asioiden hoitamisesta mitään ymmärtää.
        Varmaan luulet kun sossusta saa rahan että se toimii kaikilla, kun se rahakin pitää sinne sossuun jonkun roudata.

• Anonyymi

Lesta-Jussi se vasta olisikin hyvä,hah hah haa!

• Anonyymi

Parasta mitä tasavallasta löytyy.

• Anonyymi

Miksi mies joka tuhosi taksialan, leikkasi koulutuksesta ja toi ennätys määrän pakolaisia Suomeen olisi hyvä?

• Anonyymi

Noista ei mikään täsmää, pakolaiset oli ajan ilmiö. Taksialakin tarvii aika-ajoin uudistuksia, eihän siinä ole kuin asiakkaan siirto Aasta>Beehen, ei se tarvitse demarein vaatimia valtavia esikuntia, kun asiakas nekin maksaa. Koulutus on aina veitsenterällä, väliin pitää sitäkin rukata.
        Joutavat huutaa rahan vähyydestä kun ei itse viitsitä edes itsestä pitää huolta.

• Anonyymi

Sipilä on valehtelija joka tuhosi Suomen!

• Anonyymi

Valehtelija,joka lupasi pakolaisille asuntonsa,mutta vuokrasikin uskonveljilleen.

• Anonyymi

Täysin tyhmä ja tyhjä aloitus. Kirjoittaja ei ymmärrä politiikasta mitään. Keskustan kannatus on vain puolet SDP:n kannatuksesta. Sillä ei pullistella.

• Anonyymi

👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Kai kansakoulun sait läpäistyä ? Tiedätkö mikä on puolet ?
        Eduskuntavaali 2019
        SDP Saadut paikat 40
        Keskusta Saadut paikat 31

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai kansakoulun sait läpäistyä ? Tiedätkö mikä on puolet ?
        Eduskuntavaali 2019
        SDP Saadut paikat 40
        Keskusta Saadut paikat 31

Eduskuntavaali 2019.
        Vai puolet !

SDP 17,7 %
        Keskusta 13,8 %

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eduskuntavaali 2019.
        Vai puolet !

SDP 17,7 %
        Keskusta 13,8 %

Kirjoitin ”kannatuksesta”. SDP:n kannatus on mielipidetiedusteluissa yli 20 %. Keskusta laskee kohti 10 prosenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin ”kannatuksesta”. SDP:n kannatus on mielipidetiedusteluissa yli 20 %. Keskusta laskee kohti 10 prosenttia.

No..nämä mielipiteet vaalien välillä voi olla mitä tahansa, esimn meidän mielipiteet tässä menee varmaankin tasan 50 % - 50 %, Jos sinä kommunisteja kannatat ja minä en.

Vaalit on ainoa mittari kannatukseen, ei ole muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No..nämä mielipiteet vaalien välillä voi olla mitä tahansa, esimn meidän mielipiteet tässä menee varmaankin tasan 50 % - 50 %, Jos sinä kommunisteja kannatat ja minä en.

Vaalit on ainoa mittari kannatukseen, ei ole muuta.

Mistä sinä nuo kommunistit tähän vedit? Asialliset argumentit loppuivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukaasi eduskuntavaalit on turhia, riittää tuhannen otos korvikkeeksi ?

• Anonyymi

Sossu on kannalla kuin venäjillä puolittamisessaan, etä vaalit turha.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe