Jotain mitä ei pysty edes sanoin kuvaamaan, yhden yön juttu sellaisen ihmisen kanssa, johon tuntee suunnatonta vetoa. Sitä ei tunne jokaisen kanssa, eikä se ole sama asia kuin, ihmisen johon tuntee ehkä vähän vetoa. Luulen kuitenkin, että niin ei tule käymään😅
Olishan se varmasti
25
654
Vastaukset
- Anonyymi
Ole rohkea, niin se tapahtuu!
- Anonyymi
Ei se ole rohkeudesta kiinni.
- Anonyymi
M-naiselle.
- Anonyymi
Vaikka vetovoima on suunnattoman voimakas molemminpuolin, yhden yön juttu on nou-nou. Eihän se nyt mihinkään riitä 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vetovoima on suunnattoman voimakas molemminpuolin, yhden yön juttu on nou-nou. Eihän se nyt mihinkään riitä 😜
Pitäähän se koeajo tehdä vaikka jo ihan muodon vuoksi, vaikka päätös olisi jo tehtynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se koeajo tehdä vaikka jo ihan muodon vuoksi, vaikka päätös olisi jo tehtynä
Toki koeajo tarvitaan.
- Anonyymi
Yön unessa oli taas sellainen vetonaula että..
- Anonyymi
Jo mielikuvitus lähti laukkaamaan 🐎🤩
- Anonyymi
Saisin edes yhden tunnin. :'(
Jutella edes. - Anonyymi
Olis varmaan edes pienen hetken "selvittely" paikallaan!
- Anonyymi
Aijaa olisko jhuueih
- Anonyymi
Yhden yön jutuissa ei ole mitään järkeä. Minä en ikinä suostuisi sellaiseen!
- Anonyymi
Just niin! Sama juttu.
- Anonyymi
Yhdyn edellisiin, mutta en vain yhdeksi yöksi..
- Anonyymi
Ikinä ole ollut yhden yön juttuja joten vaikea tuohon sanoa mitn mullistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on sama.
- Anonyymi
Nii ei varmaan, mutta joskus se voi olla ihan hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään niitä harrastele, mutta tässä tapauksessa se ei olis aivan kauheaa.
- Anonyymi
Ei tule minunkaan kohdalla tapahtumaan, pitäis sen toisenkin olla kiinnostunut musta ja sellasta ei tule tapahtumaan, ei kukaan mun näköisestä kiinnostu😆😆
- Anonyymi
Ei hemmetti😂
- Anonyymi
Olisihan se.
- Anonyymi
Yhden yön jutut ei käy mulle miehelle. Ne eivät johda mihinkään, haluan pysyvän suhteen naisen kanssa. On se sitten mitä onkaan, mutta jotain pysyvää sen pitää meillä olla. K-->H
- Anonyymi
Yksi mies on niin kiinnostava, että tulee uniin ja ajatuksiin koko ajan vaikka en edes häntä tunne sen paremmin. Menin vain ihan sekaisin jo ensikatseesta. Jokin olemus hänessä vetoaa. Se fiksuus, kylmä olemus ja koko paketti on täysin minun makuun.
- Anonyymi
me ollaan koko loppuelämä yhes
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367