Onko koneella hybridejä ja mikä on kulutus

Anonyymi

Onko kukaan hankkinut tai uskaltanut koe ajaa

6

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mondeon tuotantohan lopetettiin.

• Anonyymi

Loppuu maaliskuussa 2022 tuotanto. Oma 2018 hybrid vei viime kesänä 4,997 l /100 km 7000 km otannalla. Ajan vain Shell Nitro 98lla. Nesteen kura 95sta vie 5,7 l /100km, joten 95lla ei todellakaan kannata ajaa. Talvella pätkäajossa menee jopa 7 l /100km vaikka lämmin talli, koska lämmityksen vuoksi käyttää koneen lämpimäksi. Suurin kulutus hirveässä lumipöperössä 6, 02 / 100km.kitkoilla kulutus nousee 0,2 l / 100km ja 95 lla 0,6 l /100 km vs. 98 Tyytyväinen olen vaikka takaovi takuulla vaihdettiinkin oli kierrätysteräksessä vikaa. Paras auto ajaa ikinä

• Anonyymi

Miten tuo oven vika ilmeni? Ruostuiko?

• Anonyymi

Kupli, pesu firma huomasi infrapunavalossa.

• Anonyymi

Ei havainnut paljaalla silmällä. Auto tehty Maaliskuu 2018, kilpiin 14.05.2018. Joulukuussa havaittiin ja tammikuussa 2019 vaihdettiin. Onneksi olin ostanut Vehosta, koska ennen luovutusta olin teettänyt ruostesuojaukset, äänierityslevytyksen. Goose lasinkäsittelyn. Penkkien käsittelyn ja maalipinnan keraamisen käsittelyn Tot 3100 eur. Maahantuoja maksoi oven vaihdon ja maalauksen, mutta ei käsittelyjä. Veho maksoi itse maineensa pitämiseksi 350 eur takaoven madsauksesta, äänieristyksesrä ja Keraamiseta käsittelysrä mainitut 350 eur. Lasi otettiin vanhasta, joten ei tarvinnut uudelleen käsitellä. Veho 10 poibts, harmi ettei myy enää Fordia

• Anonyymi

350 eur massauksesta, äänieristyksestä ja Keraamiseta käsittelysrä. Sorry autocorrect.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe