Onko kukaan hankkinut tai uskaltanut koe ajaa
Onko koneella hybridejä ja mikä on kulutus
6
710
Vastaukset
- Anonyymi
Mondeon tuotantohan lopetettiin.
- Anonyymi
Loppuu maaliskuussa 2022 tuotanto. Oma 2018 hybrid vei viime kesänä 4,997 l /100 km 7000 km otannalla. Ajan vain Shell Nitro 98lla. Nesteen kura 95sta vie 5,7 l /100km, joten 95lla ei todellakaan kannata ajaa. Talvella pätkäajossa menee jopa 7 l /100km vaikka lämmin talli, koska lämmityksen vuoksi käyttää koneen lämpimäksi. Suurin kulutus hirveässä lumipöperössä 6, 02 / 100km.kitkoilla kulutus nousee 0,2 l / 100km ja 95 lla 0,6 l /100 km vs. 98 Tyytyväinen olen vaikka takaovi takuulla vaihdettiinkin oli kierrätysteräksessä vikaa. Paras auto ajaa ikinä
- Anonyymi
Miten tuo oven vika ilmeni? Ruostuiko?
- Anonyymi
Kupli, pesu firma huomasi infrapunavalossa.
- Anonyymi
Ei havainnut paljaalla silmällä. Auto tehty Maaliskuu 2018, kilpiin 14.05.2018. Joulukuussa havaittiin ja tammikuussa 2019 vaihdettiin. Onneksi olin ostanut Vehosta, koska ennen luovutusta olin teettänyt ruostesuojaukset, äänierityslevytyksen. Goose lasinkäsittelyn. Penkkien käsittelyn ja maalipinnan keraamisen käsittelyn Tot 3100 eur. Maahantuoja maksoi oven vaihdon ja maalauksen, mutta ei käsittelyjä. Veho maksoi itse maineensa pitämiseksi 350 eur takaoven madsauksesta, äänieristyksesrä ja Keraamiseta käsittelysrä mainitut 350 eur. Lasi otettiin vanhasta, joten ei tarvinnut uudelleen käsitellä. Veho 10 poibts, harmi ettei myy enää Fordia
- Anonyymi
350 eur massauksesta, äänieristyksestä ja Keraamiseta käsittelysrä. Sorry autocorrect.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738