Helkama jääkaapit

Kokemusta?

Uuteen Keittiöön suunnittelin Helkaman JV 2165 jääviileäkaappia. Ihastuin kaapin selkeyteen sisältä, kiskoilla olevaan juuresvaunuun ja isoon käyttötilavuuteen (400 l)kokoonsa nähden.

Näissä malleissa on väripaneelit. Onko käytöstä kokemusta?

Saakohan muuten oven kätisyyttä vaihdettua? Kyselin jo maililla valmistajalta, muttei ole tullut vastausta.

Millainen tuo Helkama on laadultaan? Muina vaihtoehtoina olen miettinyt erityisesti Mieleä (kallis kylläkin), Cylindaa tai Husqvarnaa.

7

5252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjk

Perin outoa olis, jos oven kätisyys ei olisi vaihdettavissa. Yleensä siitä on maininta myynti-esitteessä. Jos ei ole, niin varmista nyt kuitenkin.

• jack

On ollut Helkama JV2155 jääviileäkaappi pari vuotta ja hyvin on pelannut. Kätisyys on vaihdettavissa. Nimenomaan käyttötilavuus aikoinaan sai ostamaan Helkaman.

• minulla

on ollut Helkama jääviileä jv214T ja on ollut todella hyväkaappi ja onhan AITO KOTIMAASSATEHTY KAAPPI EIKÄ VAIN SYDÄNMMELTÄÄN SUOMALAINEN

• Hel Kama
        minulla kirjoitti:

on ollut Helkama jääviileä jv214T ja on ollut todella hyväkaappi ja onhan AITO KOTIMAASSATEHTY KAAPPI EIKÄ VAIN SYDÄNMMELTÄÄN SUOMALAINEN

Aivan kakka peli. Lauhdutinastia mättää yli kesällä ja kastelee joka paikan.
        En suosittele.

• Anonyymi
        Hel Kama kirjoitti:

Aivan kakka peli. Lauhdutinastia mättää yli kesällä ja kastelee joka paikan.
        En suosittele.

Lauhdutinastiaan laitoin ylivuotoputken putken pää pulloon saa tyhjentää tarvittaessa ettei talo lahoa. Pari termostaattia mennyt.

• peukku68

yhtenäisellä ovella pakastin ja jääkaappi. oivat vempeleet ovat. varsinkin jääkaappiin mahtuu mainiosti tavaraa ja kaiken näkee heti oven avatessaan. väripaneeli juttu onkin sitten toinen eli aika rivo oli valkoisella rungolla ja värilliset ovet, tumma komeampia jos muuten passaa.

oven kätisyys on vaihdettavissa ja hyvät ohjeet mukana tosin liikekkin sen tekee tuodessaan kuten meillä. ainoa ero on sitten siinä että oikealla kädellä aukaistaessa kahvaa nostetaan ja vasemmalla vedetään alas koska kahva sama molemmin päin... vaikuttaa näköön jonkin verran.

• kesämies

Meillä meni viiden vuoden jälkeen helkama jääkaappipakastimesta termostaatti...en ikinä helkamaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe