Eikö noi akat tajua edes tuota yksinkertaista. Sami selitti asian monta kertaa mutta ei mennyt jakeluun.
Nyt se kiusaus kohta tuli.
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kyllä todella raivostuttavaa seurata tuota keskustelua.. Haluttiin vain pitää kynsin hampain kiinni siitä omasta ajatuksesta ja tahallaan ymmärtää toinen väärin eikä antaa tilaisuutta selittää asiaa kunnolla. Huoh.
- Anonyymi
Olen itse samin kaltainen hintelä ja analyyttinen ja vastaava kohtelu on mulle erittäin tuttua. Jos saman asian selittäisi koviksen näköinen jykevä leukainen adonis, niin yksikään nainen ei olisi tiuskinut asiasta, mutta samin tapauksessa riita haluttiin ja loukkaaminen vaikka väkisin. Hirveää katsottavaa oli.
Ja häädössäkin vielä juuri se porukka josta ketään ei haluaisi pois. - Anonyymi
Tajusi ne sen vaikkei heti, mutta tuo on monille naisille tyypillistä, huutavat ja jankkaavat samaa vaikka tietävät olevansa väärässä. Tuo jasmiina on kyllä oikeastikin harvinaisen tyhmä, kestää kauan tajuta mitään. Monia ärsyttää itseään älykkäämmät ja yrittävät saada muut vastaan.
- Anonyymi
Nähty BB:ssa!
Niuvanniemen sairaalasta karannut jatkaa pakoaan – jos näet tämän naisen, soita heti 112 https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008257396.html - Anonyymi
Onks se Niuvasta karannut nyt BB-talossa?
- Anonyymi
On.
Jokainen tietää kuka se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576