Sissyt - eli alistuvat tyttöpojat - ja sissyistä pitävät

Hei! Onko täällä muita sissy subeja kuin minä? Entä onko täällä innokkaita dominantteja toppeja tällaisilla paatumattomille alistuville bottomeille? ^-^

30

2960

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä todellisia näytä olevan, mutta wannabiitä sitäkin enemmän.

• Hurjan harmillista, ehkä me sissyilijät olemme pakkautuneet muille foorumeille. ;3

• No, mistä kenkä puristaa? Pitäisikö sinun ehkä olla jollain muulla keskustelupalstalla kuin sellaisella, jossa törmäät sinua ahdistavaan sisältöön? :)

• Anonyymi

Hei, Sissypojat kiinnostaa :) M55

• Moi laita viestiä!

• Anonyymi

kyllä miksei kiinnostais. mistä päin olet

• Anonyymi

Kiinnostaisi kyllä erittäin paljon, mut pitäis olla tosi tyttömäinen ja vähän käytetty. Kaikki sissyt keiden kanssa olen jutellut, ovat kyllästettyjä spermalla ja perseeseen käytössä kilometrimittari pyörähtänyt jo pari kertaa ympäri. Ei kiitos sellaista!
      Mutta kokematon/semi kokematon pääkaupunkiseudulta, nuori sellainen, sulle ois paikka dom&sub (m&n) parin leikeissä.

• Anonyymi

Kiva olis tutustua mukavaan tyttöilijään. Ihana ja seksikäs itsestään huoltapitävä cd hakusessa. TV

• Anonyymi

Olen tiukassa pvc asussa. Niin, että näyttää ja tuntuu tiukalle. En ole ollut tuollaisen pariskunnan kanssa koskaan, mutta kiinnostaisi tosi paljon viettää esim. ilta. Vaikka huputettuna ettei paljoa näy.

• Anonyymi

Riitävän naisellinen on todella kiihottava. Ei mikään kaksimetrinen karvainen köriläs vaatetuksena risaiset sukkahousut (sellaisenkin "sissyn olen ovelta nähnyt, en mennyt pitemmälle).
      Aloittaja, kerropa mittasi ja luonnehdi vähän ulkonäköäsi! Jos stemaa, annan e-mailini.
      TV-fani (mainitse tämä vastauksessi alussa, ettei sekaannu muihin paskanjauhajiin).

• Anonyymi

Kyl on, mut ku te ettehaluu seuraa. Ei oo yhteystietoja.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kunnon suostuttelulla paatuneimmastakin heterosta saadaan innokas kullin lutkuttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon suostuttelulla paatuneimmastakin heterosta saadaan innokas kullin lutkuttaja.

Ihan perseeseeni sen mieluummin ottaisin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tykkään saada useamman kyrpää vaikka HETI live seksiä blondin kanssa Mussalo Janne suihin otto loppuun asti v oloaikka useamman kyrpää spermasta täyteen perse 😀😀❤️

• Ihanan kiimaista. Vielä mekko päälle.

• Anonyymi

kunnollinen sissy kyllä kiinostaa :) onko täällä joku joka käyttää korkkareita/ sukkia ja olis kiinostunu kattoo kun laukeen sun sissy jaoille/ korkkareille? jos on nii droppaa kik alas :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

50 CD sissy vailla isäntää,olen hoikka ja siisti lyhyet hameet ja pitsit sopivat minulle.
      Voit pukea minut mieleksesi ja käyttää haluamallasi tavalla,toivon saavani kyrpää
      vielä panemattomaan perseeseeni

• Anonyymi

Minua kiinnostaa olla Sissy slave sessiossa. Minä haluaisin tulla käymään kahvilla tai kokeilemassa kanssasi naisten vaatteita ja meikkejä. Voimme olla orjana sessioissa tai Dominoivien pariskuntien ja naisten luona kylässä ja seksi leikkiä BDSM tyyliin ja kinky juttuja kokeilla. Alistuisin mielelläni ja antaisin Dominoivalle Naiselle tai pariskunnalle vapaat kädet toimia ja tehdä mitä haluaa mutta orja koulutus ja palvelu on minun mielestä se mihin pyrin.
      Pmukava77 Gmail com

Laittakaa viestiä ja kutsukaa luoksenne tyttöilee ja orjuutukseen.

• Anonyymi

täällä yksi samanlainen

• Anonyymi

Vissy on hyvää enkä sissyistä tiedä ja CD on levy.

• Hei kyllä nuori,mielellää kokematosn sissy kiinnostas kovasti,ite jo vanhamies riihimäellä.paikkaa ei ole ja luulen et mitä nuorempi sen parempi.kik kisuille

• Se pitää päivittäin treenata niin pysyy peppu tiukkana ja nuorekkaan kimmoisena!toki muutenkin vain kerran kaks antanut poika pilluani💃👗😘

• Anonyymi

Näin on, liikuntaa vähintään 5 kertaa viikossa, pysyy kilot kurissa ja kroppa ja takapuoli tiukkana.
        T. Tyttöilijä50v

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on, liikuntaa vähintään 5 kertaa viikossa, pysyy kilot kurissa ja kroppa ja takapuoli tiukkana.
        T. Tyttöilijä50v

👍💪💃👗

• Anonyymi
        52ukmKuopio kirjoitti:

👍💪💃👗

Minä en ole vielä persettäni kenellekään antanut, vaikka miehiä tavannutkin. Kehuja kyllä ulkonäöstä on tullut. Runkkailuun on toistaiseksi jäänyt.
        T. Tyttöilijä50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole vielä persettäni kenellekään antanut, vaikka miehiä tavannutkin. Kehuja kyllä ulkonäöstä on tullut. Runkkailuun on toistaiseksi jäänyt.
        T. Tyttöilijä50v

Missäpäin tyttöilijä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tyttöilijä on?

Olen Pohjois-Pohjanmaalla Oulun eteläpuolella.
        T. Tyttöilijä50v

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe