Kiinalainen maahanmuuttaja saapuu Helsinkiin. Hän pysäyttää ensimmäisen näkemänsä henkilön ja sanoo:
"Kiitos herra. Suomi antoi minulle luvan asua tässä maassa, antoi minulle asunnon, rahaa ruokaan, ilmaisen sairaanhoidon, ilmaisen koulutuksen...!"
Ohikulkija vastaa: "En ole suomalainen, vaan olen afganistanilainen."
Kiinalainen jatkaa ja tapaa toisen ohikulkijan: "Kiitos, suomalainen, että on niin kaunis maa, Suomi! yms.."
Mies sanoo: "En ole suomalainen, vaan irakilainen!"
Kiinalainen siirtyy seuraavalle henkilölle, kättelee ja sanoo: "Kiitos kauniista Suomesta, Suomen kansa!"
Tämä mies nostaa kätensä ja sanoo:" Olen pakistanilainen, en Suomesta!
"Lopulta hän näkee naisen. Kysyy:" Oletko suomalainen? "Hän sanoo:" Ei, olen kotoisin Intiasta!”
Hämmentyneenä kiinalainen kysyy häneltä: "Missä ovat suomalaiset?"
VTTU MILLOIN TÄMÄ ON REALITEETTIÄ? PRKLE! ONKO ÄO 103 LIIKAA?
Kiinalainen muutti Suomeen, ajankohtainen "vitsi"
Anonyymi
4
1115
Vastaukset
- Anonyymi
Mietitäänpä aloittajan ÄO:ta.
Voihan sen niinkin sanoa.
- Anonyymi
Hän on varmaan saapunut johonkin VOKkiin.
- Anonyymi
Aloittaja edes ole käynyt Kiinassa. Toki Kiinalaisia on joskus Suomessa. Harva Kiinalainen jää kuitenkaan asumaan Suomeen. Australiassa ja Kanadassa enemmän Kiinalaisia, jotka asuu pysyvästi asuvat maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386