Luulee mun olevan hänestä kiinnostunut. Onko muille käynyt niin? Ootte ollu mukavia ja tullut ok toimeen. Sen sellaista mukavaa. Töitä ja vähän läpänheittoa.
Yhtäkkiä toinen alkaa vältellä!! Luuleeko et jahtaan häntä? Hän mies, minä nainen. Todella kiusallista, jos luulee. Mitään tällaista puhetta ei ole ollut, epäilyttäviä viestejä tai tekoja suoraan mistä vois päätellä tällaista. Todella ahdistavaa.
Kuva mies muuttui ihan mäntiksi. 😂 Olkoot sitten.
Pelkään että työkaveri
7
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva mies*
Suomumaiset on pirun sulkeutuneita. Rasittavaa. Heti ekana luullaan, et toinen on seksin perässä. Tai suhteen. Eikö voi vaan rauhassa tutustua. Ei sitten.
Aloittajalta.- Anonyymi
*suomalaiset. Hitto!!
- Anonyymi
😂semmosta se on
- Anonyymi
Näen myös kaiken kahtena jos katson siriusta talvella. Se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Miten sinusta se välttely liittyy yhtään mihinkään?
- Anonyymi
Voihan se olla, että mies luulee samaa.
Tai on tosiaan vähän lämmennyt ja ei halua työpaikkaromanssia tai on jopa varattu...
Miehet kyllä lämpiää kivoille naisille hän vahingossakin. Varsinkin Suomessa, kun naiset usein tyyliltään vähän tympeitä ja ilottomia. En pahalla tätä sano, kyllä itsekkin olen useinkin.
- Anonyymi
Joo, todennäköisesti mies on kiinnostunut, eikä uskalla ilmaista sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256