En edes muista milloin viimeksi olen nähnyt unia ja näen niitä todella harvoin.
Olen kiinnostunut lucid dreameista eli selko unista mutta niitäkin on aivan mahdotonta nähdä jos en näe edes perus unia joissa voisin tajuta olevani unessa ja alkaa hallitsemaan niitä.
Olen aivan varma että joku tulee kommentoimaan että kaikki näkevät unia mutta eivät vain muista niitä mutta asia ei ole näin. Silloin kun näen unia niin kyllä muistan aamulla hyvin että olen nähnyt unia mutten välttämättä muista mitä unissa tapahtuu muutenkuin joskus juuri heräämisen jälkeen.
Onko mitään tapaa joten voisin nähdä paljon paljon enemmän unia ja antakaa vinkkejä lucid dreameihin eli selko uniin?
En näe unia.
Anonyymi
2
266
Vastaukset
- Anonyymi
Mun selkounet on yleensä niitä viimesimpiä unia jossa tajuaa näkevänsä unta.Yleensä painajaiset ei ole mulla selkounia vaikka pystynkin heräämään painajaisista.Näen myös paljon unia jossa herään kun unessa ei enää tapahdu mitään.Näitä on tullut nykyään enemmän.Toisaalta tälläset unet on rentouttavia.
- Anonyymi
Onnenpekka kun et painajaisia nää ja saat nukkua levollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461