Ihmetystä ilmassa

Anonyymi

Olen vuosia ollut mielestäni hyvä ystävä ja työkaveri eräälle miehelle. Välillämme on tainnut ihastustakin olla vähän kuin vuorovedoin. Koskaan se ei ole johtanut pitkiä katseita, flirttiä ja hyviä keskusteluja tai pieniä hipaisuja pidemmälle. Olemmehan molemmat tahoillamme varattuja. Nyt tein päätöksen vaihtaa työpaikkaa osan työyhteisössämme olevien henkilöiden vuoksi. Tämä mies tietää asioista ja kerroin hänelle työpaikan vaihto aikeestani ja lopulta päätösestäni. Työyhteisössä olivat keränneet pieneen muistamiseen rahaa ja ns lähiesimies muistamisen minulle toimitti. Nyt kun luin korttia niin tämän kyseisen itselleni tärkeän miehen nimi puuttui? Miksi? Monesti kun keskustelimme työpaikan vaihtamisestani niin hän totesi, että ei sen tartte lopullista olla ja että kyllä me vielä nähdään jne...
Miksi hän ei osallistunut läksiäislahjaani? Vihainen? Pettynyt? Tuskainen? Onnellinen?

Minä olen hämmentynyt ehkä vähän surullinenkin

5

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa miksi mies ei osallistunut läksiäislahjaasi, ehkä pettynyt kun lähdit? Pitäisikö teidän puhua asiasta ettei se jää mieltä painamaan? Voitko soittaa hänelle tai voisitteko ehkä tavata jossain julkisessa paikassa, esim kahvila, puisto tms?
      Itsellä tässä taannoin hyvin epäselvät kuviot erään työkaverin kanssa, mitään ei koskaan puhuttu selväksi eikä mitään oikeastaan koskaan varsinaisesti tapahtunutkaan.
      Melkoista tunnemylläkkää ainakin minun osaltani ja ennenkuin huomasinkaan niin kaikki olikin jo ohi.
      Minulle jäi tästä kaikesta epävarma ja surullinen olo. Ehkä sinunkin työkaverisi tuntee epävarmuutta ja surua koska "jokin" päättyi?

• Anonyymi

Miksi ette puhuneet?

• Anonyymi

Jospa hän haluaa jotenkin henkilökohtaisesti muistaa sinua? Niin ainakin itse tekisin enkä ehkä osallistuisi tuollaiseen yhteiskeräykseen jos ois erityinen tyyppi kyseessä

• Anonyymi

Totta, henkilökohtainen muistaminen olisi kyllä huomaavaista, mutta pitää huomata että he ovat varattuja molemmat.

• Anonyymi

Ehkä mies tarvitsee hieman aikaa ja hyvästelee sitten myöhemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40