Scientologian aineisto kattaa laajimman tietokokoelman mielestä, hengestä ja elämästä mitä koskaan on koottu. L. Ron Hubbardin yli sata kirjaa ja julkaisua, tuhannet artikkelit ja tutkielmat sekä yli 3000 nauhoitettua luentoa kattavat itse asiassa kaikki elämän osaalueet. Tämä on Scientologia: Uusi näkemys elämään. Kirja sisältää ajattoman valikoiman Ronin löytöjä, jotka on poimittu hänen run-saasta kirjallisesta tuotannostaan. Jokainen niistä esittää kattavan yleiskatsauksen siitä, miten Scientologia soveltuu kullekin elämän osa-alueelle – ja kokonaisuutena kirja antaa laajan kuvan elämästä itsestään. Tässä on vastaukset ihmisen ikiaikaisiin kysymyksiin, käytännölliset vastaukset, jotka sinä olet toivonut löytäväsi. Tässä on toimivat vastaukset. Onko mahdollista olla onnellinen? Henkilökohtainen integriteetti. Ihminen etsii sieluaan. Pyrkimyksemme kuolemattomuuteen. Kahdeksan dynamiikkaa, jotka muodostavat itse elämän. Affiniteetti-, realiteetti- ja kommunikaatiokolmio, joka antaa osatekijät ihmistenvälisiin suhteisiin. Avioliitto. Miten elää lasten kanssa. Mitä on suuruus? Kaksi onnellisen elämän sääntöä. Antisosiaaliset persoonallisuudet. Kolmannen osapuolen laki paljastaa ristiriitojen aiheuttajat. Rehellisyys ja etiikka. Minun filosofiani, Ronin henkilökohtainen lausunto siitä, mikä kannusti hänen elämäntyötään ja Scientologian etsintää. Tässä on kaikki olennainen elämästä ja todelliset ratkaisut, jotka toimivat tässä ja nyt, totuudet, joihin voit turvautua aina uudelleen ja uudelleen.
Scientologia, uusi näkemys elämään
8
911
Vastaukset
- Anonyymi
Heheh. Melkoista hevonpasketta. Tosin eihän täällä aina voi sanoa onko kirjoittaja ihan oikeasti sekaisin vai sellaista esittävä nettikoomikko...
- Anonyymi
Mikä on hevonpasketta, avaatko hieman? Oletko lukenut kyseisen kirjan, epäilen.
- Anonyymi
Mikä ylläolevassa on näsäviisas hevonpasketta?
- Anonyymi
Kaikki. Miksi muuten hehkuttamasi scientologia ei ole onnistunut saaman sinua kirjoittamaan edes noin lyhyttä lausetta oikein?
- Anonyymi
On olemassa kaiken kattavia tietokirjakokonaisuuksia ja elämänohjeviisauksia miksi siis maksaisin tuhansia -kymmeniätuhansia harjoittamalla jotain mitä pidetään epäuskoisena ja harhaanjohtavana oppina. Tähän panostamalla saat vaan suuren velkataakan verrattuna siihen että saisit kaiken elämässä tarvittavan tiedon ilmaiseksi ja lisäksi mielenterveys säästyisi. Kiertäkää kaukaa, kaikki tällainen kasvatususkonnollistyyppiset metodit pyrkii vaan maksimaalisiin tulonsiirtoihin.
- Anonyymi
Älä huijaa toisia, se joka toista syyttää tekee sitä itse.
- Anonyymi
Pyrkimyksemme kuolemattomuuteen? Scietologia..
Me olemme kuolemattomia henkisesti,sen minkä Isä on luonut,ei kuole!
Vai tuhosiko Isä lusiferin?
En tarvitse tähän scientologiaa.
Jos scientologia opettaisi Rakkautta ja Rakauden perustajaan niin mikäs sitten. - Anonyymi
Missäs kirjallisuudessaa scientologia kieltää rakkauden välttämättömyyden kanssaihmisiään kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007