Pontiac...

Anonyymi

Niin se on Pontiac ollut jo 10v automerkkinä historiaa.

Tuli tuossa mieleen katsellessa My classic car tv, ohjelmia. Ensimmäisestä kaudesta alkaen kaikki ladattu youtubeen. On hyviä juttuja

3

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pontiac elää vielä Firebirdinä, koska Floridassa virallisella lisenssillä niitä muuttavat.

Tulisipa kadonneet merkit joskus takaisin Pontiac, Oldsmobile, Mercury...

• Anonyymi

Siitähän näkyi joku tosi-tv sarjakin, missä Camaroista koristeltiin Firebirdejä, ei nyt mikään erikoisen hyvä idea. Jenkit käyttää niistä nimitystä Firechicken.

• Anonyymi

Itsellä on Pontiac Fiero, ostin 15 vuotta sitten ksoka se oli mun nuoruuden haaveauto. Silloin kun sain ajokortin jollain Seinäjoella oli keltainen Fiero.'

Sitten 15 vuotta sitten tuli ihan vahingossa vastaan viidellä tonnilla vähän ajettu keltainen Fiero GT V6, niin ostin harrasteautoksi, kiva peli.

Nyt niitä ei enää sillä hinnalla saa, ei oikeastaan saa enää, nettiautossa ja Ruotsin Blocketissa ei ole yhtään Fieroa myynnissä, myös jenkeissä ja Saksassa niistä ppydetään jo yli kymppitonni jos on vähänkään kunnossa. Kaikki ovat jo harrastajilla, jotka ei niisät luovu. Itsekään en omaani myisi pois ainakaan alle 15 tonnin.

On yllättävän hyvin toiminut, 15 vuodessa olen ajanut sillä vain kesäisin noin 50 000 ja hyvin on toiminut. En tiedä miksi sillä on niin huono maine, koska ei ole kertaakaan jättänyt välille, eikä mitään suurempaa korjausta tarvinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe