Tunteille mitään voi ☹️ Haluaisin voida, mutta kirpaisee silti. No ens vuonna helpottaa.
Tää on hiukan ärsyttävää, kun ei näille
23
1343
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niin. Sattuu syvälle kaivata.
- Anonyymi
Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.
Niin kun en himoitse. En halua hänen kanssaan muuta kuin tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama. Haluaisin vain tutustua ja en muuta. Simple.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..
No ei mielellään 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.
Minun ja hänen tapauksessa ihan mahdotonta. Molemmat ylpeitä omalla tavallaan miten sellaiset voisi mennä törmäyskurssille. n-m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mielellään 😜
;)..
- Anonyymi
Miksi ens vuonna helpottaa? Mitä silloin?
- Anonyymi
Niin, miks ens vuonna helpottaa?
- Anonyymi
En tiiä. Jos ei hetkeen näe, mutta voi olla että näkeekin 😂
- Anonyymi
Kerro jo.
- Anonyymi
Vaikeaa tämä on, kun ei voi mitään tunteilleen. Olen yrittänyt unohtaa työpaikkaihastukseni, mutta en ole pystynyt siihen. Joka päivä töissä olemme tekemisissä ja katseemme kohtaavat. Ja vaikeaa on myös se, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee..
- Anonyymi
Niin. Nuo ovat vaikeita, jos se työpaikka on koko ajan sama eikä maisema vaihdu, että tulisi taukoa näkemiseen.
- Anonyymi
Sama täällä. Olen aika varma, että se mies kaikenlisäksi inhoaa minua. Mutta loppuvat nämä tunteet ajallaan kun selkänsä kääntää vaikka kipeää tekee. Hän ei vain ole minua varten.
- Anonyymi
Joskus sitä voi itsekin liioitella toisen eleitä yms ja käsittää vain väärin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin varmaan vaan käsitin väärin, että kummallekin olis ”muka” tullu tunteita toista kohtaan kesän aikana. N-m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä aiemmassa työpaikassani olin ihastunut mieheen jonka kuulin kehuvan muita, jopa siellä työskenteleviä ystäviäni heille suoraan sanoja säästelemättä, muttei minua koskaan missään muodossa. Eipä jäänyt epäselväksi etten liioitellut väärin sitä ettei ollut ainakaan minusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Aloittajalle: Tämä voisi osua minuun. Ollaan molemmat varattuja ja asemasi minuun nähden muutenkin hankala. Nähdään suunnilleen päivittäin ja katsellaan myös silmiin. Ensi vuonna tilanne muuttumassa.
- Anonyymi
Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.
Eivät toki. Yhteistyö jatkuu edelleen.
- Anonyymi
Ärsyttäähän se yksin tuntea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728