Mulla on ihanan kuuma seksisuhde huomaavaisen ja kiihottavan miehen kanssa. Ollaan paneskeltu jo 10 vuotta, eikö kumpikaan taida päästä eroon toisesta. Välillä mietin, että homma pitäisi lopettaa, mutta miksi katkaista toimivaa suhdetta. Joskus mietin toivooko mies, että juttumme syvenisi, toisaalta hän on sanonut, ettei halua mitään vakavaa. Mies on myös henkisellä tasolla kovin ujo ja epävarma, entä jos hän salaa toivoo, että veisin juttua eteenpäin,. Tiedän, ettei hän uskalla viedä, vaikka salaa niin toivoisi. Itselläni on huonoja kokemuksia, olen myös huono viemään juttua eteenpäin. Mies on sanonut olevansa valmis myös juttelemaan aina kun nähdään. En sitten tiedä mikä minua estää.. Ehkä otan riskin ja yritän päästä lähemmäksi miestä, mistä sitä tietää, vaikka hänellä olisikin tunteita...
Taidan ottaa riskin..
30
769
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä voi menettää niin paljon jos kysyy 😓
- Anonyymi
Heh taitaa olla bullshittiä tämä aloitus. 10v muka pelkkää panosuhdetta. Tuskin.
Ite tiedän tinderit ja muut läpikäyneenä että panosuhde kestää max muutamia kuukausia tai vaivoin vuoden.
On sitä legendaa taas heitetty tekstinä.- Anonyymi
No, itse tiedän tinderit ja muut läpikäyneenä sekä 12 vuoden avoliiton jälkeen, että 10 vuoden panosuhde on olut varsin toimiva. Siksi pistääkin miettimään, että voisiko tässä jutussa olla jotain muutakin. Voiko kukaan panna näin kauan, jos ei yhtään välitä toisesta. Oon päättänyt ottaa asiasta selvää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, itse tiedän tinderit ja muut läpikäyneenä sekä 12 vuoden avoliiton jälkeen, että 10 vuoden panosuhde on olut varsin toimiva. Siksi pistääkin miettimään, että voisiko tässä jutussa olla jotain muutakin. Voiko kukaan panna näin kauan, jos ei yhtään välitä toisesta. Oon päättänyt ottaa asiasta selvää....
Ehkä kuuitenkin jatkat toiset 10 vuotta voihan olla että juttu kaatuu ennen sitä.
Voihan se vaikka olla se kaiken kattava panosuhde vailla minkäänlaisia tunteita. Ihan selkeää panemista, miksi luopua siitä. Tunteita pitää aina välttää jos vain mahdollista.
Ei saa nauraa ei itkeö, ei edes hymyillä.
Muuten tunteet vie hautaan tai vielä pahempaan ikuiseen tuntemiseen. - Anonyymi
Palstalla on käppänä joka tehtailee viestejä ja tarinoita naisena..yleensä jotain seksiin liittyvää.
- Anonyymi
No, kannattaahan tuo selvittää.. Aika harvalla heppi seisoo noin kauan ilman aitoa kiinnostusta..
- Anonyymi
Mies käyttää sinua vain tarpeisiinsa.
- Anonyymi
Tottakai, sillä nainen ei voi millään tuosta asiasta nauttia, joten on kiire kertoa tämä myös jokaiselle anonyymille, että pitele persikkaasi paremmin ja vaadi aina mustaa valkoiselle.- sivusta tämä
- Anonyymi
Olin minäkin vuoden naisen kanssa seksisuhteessa mikä loppui sitten naisen puolelta kun en alkanut parisuhteeseen. Olisin voinut jatkaa seksisuhdetta hänen kanssaan vaikka kymmenellä vuodella.
Tietysti voit kertoa miehelle, mutta ei taida ajatella sinua sillä tavalla. Voi olla, että mies ei halua parisuhdetta kenenkään naisen kanssa ja mieti nyt: vaikka saisit miehen parisuhteeseen, niin onko siinä mitään järkeä kun mies ei ole täysillä mukana?- Anonyymi
Siinä ei ole myöskään järkeä, jos en voi luottaa mieheen. Mistä löydän itsestäni tarpeeksi naista lopettaa suhde? Seksi on ihanaa, toinen ottaa huomioon ja on kohtelias ja hyvinkäyttäytyvä. Ei tollasta halua lopettaa. Meidän seksimieltymykset kohtaa lähes täydellisesti. Himoitsen miestä suuresti, hänen ei tarvitse kuin astua ovesta sisään tai istua viereen, niin heti alkaa pyöriä sukat jaloissa.... Hyvät neuvot olisi enemmän kuin tarpeen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole myöskään järkeä, jos en voi luottaa mieheen. Mistä löydän itsestäni tarpeeksi naista lopettaa suhde? Seksi on ihanaa, toinen ottaa huomioon ja on kohtelias ja hyvinkäyttäytyvä. Ei tollasta halua lopettaa. Meidän seksimieltymykset kohtaa lähes täydellisesti. Himoitsen miestä suuresti, hänen ei tarvitse kuin astua ovesta sisään tai istua viereen, niin heti alkaa pyöriä sukat jaloissa.... Hyvät neuvot olisi enemmän kuin tarpeen...
Ei sun tarvitse lopettaa seksisuhdetta, mutta älä halua yhtään enempää. Jos saisit tuon miehen parisuhteeseen, niin todennäköisesti satuttaisit itseäsi siinä, kuten itsekin sanoit "jos en voi luottaa mieheen", etkä parisuhteessa varmaan voisikaan luottaa, koska mies haluaa olla vapaa, että voi panna muitakin naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottaa mieheen... joo ehkä tässä tapauksessa mutta tosi elämässä myös naiseen luotto on tapetilla alun seksisuhteilla.
Siinä saattaa pyöriä useampi mies. Who knows.
- Anonyymi
Naiset valitsevat jännittävän sian, ja sitten ihmettelevät, että sika käyttäytyy kuin sika.
- Anonyymi
Niin kai se sitten tässäkin tapauksessa on, röh... Niin ei mies kyllä paljon aattele mun tunteita, mun nami kyllä tuntuu maistuvan..
- Anonyymi
Ai se karvakintas! 😆😆
- Anonyymi
Ootko tai olet kaikkien miesten ja naisten käyttötavaraa!
- Anonyymi
Kuules nyt eletään 2000- lukua ja naisella voi olla yksi tai useampi kuuma rakastaja tai oma toyboy... Tää mies osaa niin hyvin hommansa, että mulle riittää yksi hyvä.... Kyllä ne naisellakin on tarpeet...
- Anonyymi
Sinä haluaisitko itse olla naisten käyttötavaraa mutta et kelpaa kun kukaan nainen ei halua käyttää sinua?
- Anonyymi
No, voithan kokeilla viedä juttua eteenpäin.. Jos mies on sosiaalisesti onneton, eikä uskalla ihastua....
- Anonyymi
Ja tämä sepostus kuuluu "nettideittailuun" miten?
Keksi parempi stoori ensikerralla, tarina-seppo ;)- Anonyymi
Tarina on täysin totta ihan elävää elämää ja miehen bongasin aikoinaan nettideiteiltä.....
- Anonyymi
Minkä takia suurin osa naisista etsii tinderistä parisuhdetta kun tinder on naisten pinnallisuuden takia puhdas panosovellus?
- Anonyymi
Sieltä ne kellistää panopatjalle pelkästään panopettereitä ja kuvittelevat juttujen johtavan parisuhteisiin mutta samaan aikaan punakuono panopetteri on jo kellistetty seuraavan naisen toimesta ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ne kellistää panopatjalle pelkästään panopettereitä ja kuvittelevat juttujen johtavan parisuhteisiin mutta samaan aikaan punakuono panopetteri on jo kellistetty seuraavan naisen toimesta ja sitä rataa.
... ja voi voi miten sinulla käy panopetteri kateeksi!
- Anonyymi
10v juttu jossa on sisältöä eikä asiat etene! Aika erikoista jos ei ole enää mitään salattavaa ja tunnette toisenne ja molemmilla on kuitenkin jokin tunne toiseen. Ilman tunnetta tuskin olisit tätä aloittanut!
- Anonyymi
Niin kovin on vaikea uskoa, ettei miehelläkään olisi mitään tunteita. Ja mies kyllä tietää, että haluan enemmän. Mutta hän on sanonut, ettei halua muuta. Mutta kerran hän sanoi pitävänsä minusta huolen, jos meillä kävisi vahinko ja sanoi haluavansa olla mukana, kun vielä toistamiseen asiaa kysyin. En ollut uskoa korviani, kun ihan yllättäen mieheltä tätä kysyin, hän ei ehtinyt miettiä vastausta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kovin on vaikea uskoa, ettei miehelläkään olisi mitään tunteita. Ja mies kyllä tietää, että haluan enemmän. Mutta hän on sanonut, ettei halua muuta. Mutta kerran hän sanoi pitävänsä minusta huolen, jos meillä kävisi vahinko ja sanoi haluavansa olla mukana, kun vielä toistamiseen asiaa kysyin. En ollut uskoa korviani, kun ihan yllättäen mieheltä tätä kysyin, hän ei ehtinyt miettiä vastausta...
Ettekö käytä kortsua?
- Anonyymi
Hohhoijaa jos totta. Jännämiestä ei kiinnosta mut silti nainen yrittää saada parisuhteeseen:D
- Anonyymi
Onpa oikeesti uskottava alotus, että joku paneskelis vaan kymmenen vuotta. Siis ette tee mitään muuta yhdessä, kun paneskelette. Ei kai noin yksinkertasia ja sisältään tyhjiä ihmisiä oo oikeesti olemassakaan.
- Anonyymi
Mies on tehnyt tuosta naisesta narttunsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058