Mitä se teidän mielestä tarkoittaa? Ensituho tuli jo lapsuudessa etten oppinut arvostamaan itseäni. Mutta lapsuutta ei valita. Sensijaan aikuisiän kaverit ja kumppanit, tavallaan itse valitut. Eli ne näki ketä on helppo kiusata. Heillä on hienot yliopistotutkinnot, enemmän valinnanvaraa elämässä ja silti piti minua kiusata. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta olenko tuhoutunut? Mitä se tarkoittaa.
Sanotaan että narsisti tuhoaa uhrinsa
28
200
Vastaukset
- Anonyymi
No siis joo, kyllä ne tuhoaa, mutta eivät tuhoa sittenkään.
Kukaan ei pääse tekojaan pakoon, koska ne jättää jäljet omaan hermostoon.
ppoiuuuyuy - Anonyymi
Miten narsisti sinun elämääsi kuuluu?
- Anonyymi
Ei paljon kuulu.
ppiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon kuulu.
ppiiuuuuMä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.
ppoiuiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.
ppoiuiuiJos mä olisin tienny miten hirveitä tyyppejä en olis ikinä puhunutkaan mon elle ihmiselle, joihin joutuu vaan yks toisensa jälkeen täysin pettymään.
ppoiiiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä olisin tienny miten hirveitä tyyppejä en olis ikinä puhunutkaan mon elle ihmiselle, joihin joutuu vaan yks toisensa jälkeen täysin pettymään.
ppoiiiuiJa jos he nyt oliskin pelkästään pettymys, se vielä menis, mutta kun he on päällepäätteeksi haitallisia niin menee aika lailla miinuksen puolelle
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos he nyt oliskin pelkästään pettymys, se vielä menis, mutta kun he on päällepäätteeksi haitallisia niin menee aika lailla miinuksen puolelle
ppoiuuuusit ne vielä kaikki esittää niinky mä ikävöisin niitä jotenkin kauheesti vaikken ikävöi yhtään. Mä oon aina helpottunut kun he "jättää" mut...."huh...pääsin siitäkin...
ppiiuiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sit ne vielä kaikki esittää niinky mä ikävöisin niitä jotenkin kauheesti vaikken ikävöi yhtään. Mä oon aina helpottunut kun he "jättää" mut...."huh...pääsin siitäkin...
ppiiuiiiisillee minusta on tullut kovempi että ne narsistit ei kauheesti enää vetoo muhun
ppooiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillee minusta on tullut kovempi että ne narsistit ei kauheesti enää vetoo muhun
ppooiiiiiParempi kattoo vaikka itteään peilistä kuin niitä.
piiuiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kattoo vaikka itteään peilistä kuin niitä.
piiuiiimun oma persoona on paljon kauniimpi kuiin se narsistien projektio,,,
pioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun oma persoona on paljon kauniimpi kuiin se narsistien projektio,,,
pioiuuuItseasiassa on mun elämässä ollut monta henkilöä, joilla on samantyyppinen narsistimainen tunnelinkki ollut suhteessa minuun. Mutta ihan viimeaikoina ne linkit on melkein kaikki katkenneet yks kerrallaan...
ppooiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa on mun elämässä ollut monta henkilöä, joilla on samantyyppinen narsistimainen tunnelinkki ollut suhteessa minuun. Mutta ihan viimeaikoina ne linkit on melkein kaikki katkenneet yks kerrallaan...
ppooiiiSe tuntuu kyl hyvälle...todellakin...kun ne linkit katkee ja henkilöt muuttuu henkilökohtaisesti merkityksettömiksi
ppoiiuiiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu kyl hyvälle...todellakin...kun ne linkit katkee ja henkilöt muuttuu henkilökohtaisesti merkityksettömiksi
ppoiiuiiuiErästä henkilöä jota aluksi ihailin, se ihailtavuus oli ihan mun omaa taidemielikuvitusta...
ei oikeestaan mitään tekemistä sen henkilön kanssa...
poiuyuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erästä henkilöä jota aluksi ihailin, se ihailtavuus oli ihan mun omaa taidemielikuvitusta...
ei oikeestaan mitään tekemistä sen henkilön kanssa...
poiuyuyuusellastakin sattuu...
ppoiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellastakin sattuu...
ppoiiiiKatsoin henkilöä aivan kohtuuttomasti ylöspäin....
luulin olevani joyenkin huonompi....mutta en luule enää
ppoiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin henkilöä aivan kohtuuttomasti ylöspäin....
luulin olevani joyenkin huonompi....mutta en luule enää
ppoiiiiOonkyllä aina ollut sitä mieltä että henkinen kehitys on se mikä telkee ihmistä onnelliseksi...
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.
ppoiuiuiItseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.
Olen hyvin itsekiriittinen ihminen tosielämässä, hölötän täällä kuten te muutkin.
Mutta jo taidesomeni on tehty kriittisellä tarkalla tyylillä, jonne en lähetä yhtään tyylitöntä postausta. tämähän on tosiaan vähän suolipalstan tyylinen paikka siksi en oikeesto täälölä viihdykään. Kun pääsen häiriköistäni kokonaan lopetan täälläkin.
ppoiiuiiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin itsekiriittinen ihminen tosielämässä, hölötän täällä kuten te muutkin.
Mutta jo taidesomeni on tehty kriittisellä tarkalla tyylillä, jonne en lähetä yhtään tyylitöntä postausta. tämähän on tosiaan vähän suolipalstan tyylinen paikka siksi en oikeesto täälölä viihdykään. Kun pääsen häiriköistäni kokonaan lopetan täälläkin.
ppoiiuiiuSiis tää ppoiiii ei todellakaan ole mun todellinen persoonani, kerron vaan tämmösen klovnin osassa joitakin asioita.
ppoiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tää ppoiiii ei todellakaan ole mun todellinen persoonani, kerron vaan tämmösen klovnin osassa joitakin asioita.
ppoiuuuuuSiis mä oon oikeesti semmonen kenties keskivertoo asiallisemman oloinen ihminen tavallisesti.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mä oon oikeesti semmonen kenties keskivertoo asiallisemman oloinen ihminen tavallisesti.
ppoiiuuuMun taiteilijuus kai hämää ihmisiä koska mä olen hyvin monimuotoinen "kameleontti". Mä voin ilmetä ikäänkuin erilaisissa olomuodoissa eri tilanteissa.
ppoiiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun taiteilijuus kai hämää ihmisiä koska mä olen hyvin monimuotoinen "kameleontti". Mä voin ilmetä ikäänkuin erilaisissa olomuodoissa eri tilanteissa.
ppoiiuuuuuItseasiassa mä osaan rooliakin vaihtaa aika nopeesti, ettei mun tarvii olla tunnin päästä mikä olin tunti sitten, mähänoon alunperin näyttämötaiteiteilija joka eläytyy erilaisiin rooleihin
ppoiiuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.
Mähän tavallan työksenikin oon opettanut ihmisiä katsomaan itsetyytyväisenä peiliin
ppooiiiiiiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän tavallan työksenikin oon opettanut ihmisiä katsomaan itsetyytyväisenä peiliin
ppooiiiiiiuJa sen voi tehdä kuka vaan ulkonäöstä riippumatta....koska meidän tulee arvostaa mitä Jumala luo eikä kyseenalaistaa Jumalan kykyjä....
ppoiiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen voi tehdä kuka vaan ulkonäöstä riippumatta....koska meidän tulee arvostaa mitä Jumala luo eikä kyseenalaistaa Jumalan kykyjä....
ppoiiuuuuuTäällä joku kysyi miten narsisti kuuluu minun elämääni.
Kehotan itse pohtimaan sitä. Minä sen tiedän, mutten kerro.
Koittaakaa osaatteko itse etsiä pelistä, että missä on narsisti.
poouuyhuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä joku kysyi miten narsisti kuuluu minun elämääni.
Kehotan itse pohtimaan sitä. Minä sen tiedän, mutten kerro.
Koittaakaa osaatteko itse etsiä pelistä, että missä on narsisti.
poouuyhuyMutta on niitä muitakin huijareita kuin narsisteja
ppioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on niitä muitakin huijareita kuin narsisteja
ppioiuuuuVielä ovelampi voi käyttää narsistia hyväkseen
ppiuuuyu
- Anonyymi
Itse käyttäisin sanaa "tukahduttaa" narsistin lähipiiristä. Toki narsistin käytös voi olla todella agressiivista ja tuhoavaa, niin ehkä kuitenkin ne pitkän aikavälin seuraukset on ne pahimmat, jotka tukahduttaa ympäristön.
Siksi mielestäni narsismin piirteistä se haavoittuva / uhriutuva narsismi on pahinta. Se on niin paljon vaikeampaa tunnistaa, kuin ylenpalttinen huomionhaku, tai sairaanloinen välinpitämättömyys muita ihmisiä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728