Raiteet rullalle

Anonyymi

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks?

• Anonyymi

Romurautaa,
        Haisevat ongelmajätepölkyt veks,
        Samoin iskareita tärskäyttävät tasoristeykset,
        Työtä paikkakunnalle,
        Autokuljetuksen puuterminaali Sassiin (ratapihan paikalle),
        Vaihtee, ja varsinkin turvalaitteet varaosiksi (osaa ei varmaankaan enää edes valmisteta) (jos ei ole kiskoja, ei tarvita turvalaitteitakaan. Sama päin vastoin).

Siinä muutamia alkajaisiksi. Saat varmaan näistä ideoita keksiä (paljon) itse lisää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romurautaa,
        Haisevat ongelmajätepölkyt veks,
        Samoin iskareita tärskäyttävät tasoristeykset,
        Työtä paikkakunnalle,
        Autokuljetuksen puuterminaali Sassiin (ratapihan paikalle),
        Vaihtee, ja varsinkin turvalaitteet varaosiksi (osaa ei varmaankaan enää edes valmisteta) (jos ei ole kiskoja, ei tarvita turvalaitteitakaan. Sama päin vastoin).

Siinä muutamia alkajaisiksi. Saat varmaan näistä ideoita keksiä (paljon) itse lisää?

Ei taida iskarit säästyä kun muutama sata rekkaa enemmän runnoo tiet pilalle...

• Anonyymi

Ne raiteet voisi ottaa tosiaan pois, niin liikennevalojakaan ei tarvittaisi lainkaan.

• Anonyymi

Ja samaan aikaan valtiovalta peräänkuuluttaa liikennestrategioita ja päästövähennyksiä.

• Anonyymi

Voisiko joku selvittää montako rekkaa tarvitaan tilalle kun ei tuotanto ilmeisesti vähene?
        Esim. huonolle 58 tielle taitaa tulla lisää kuormaa melkoisesti.....e
        Tosiaan melkoinen ympäristöteko metsägroupilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko joku selvittää montako rekkaa tarvitaan tilalle kun ei tuotanto ilmeisesti vähene?
        Esim. huonolle 58 tielle taitaa tulla lisää kuormaa melkoisesti.....e
        Tosiaan melkoinen ympäristöteko metsägroupilta.

On kyllä sellainen asia, että tätä sietäisi ihan itse Karttuselta kysyä ja selvittää. Siis kumipyörille siirtyvän liikenteen määrää. Ihmettelen, kun paikallislehdelle ei artikkelia tehdessään tullut tämä mieleen. Eivät halua kaivaa verta nenästään?

Nykytasolla veikkaisin, että liikenne ei juurikaan lisäänny, korkeintaan auton pari päivässä, mutta jos verrataan esim. 10 vuoden takaiseen tilanteeseen, sivistynyt veikkaus on, että se on ollut 5-10 autoa lisää päivässä. Tuskin 5 riittää, mutta tuskin yli 10 kuitenkaan.

Mutta ei hätää. Nuoret vantaalaiset pojat Postilta kyllä hoitaa homman. :) Mutta vakavasti otettuna, olisiko tässä nyt ollut jollekin paikalliselle kuljetusyrittäjähenkiselle miehelle iskun paikka?

• Anonyymi

Hienoa! Nyt voidaan purkaa raiteet ja liikennevalojen kohdalle liikenneympyrä

• Anonyymi

Raide rullalle jotta siitä tulee vuoristorata jossa voi pyöriä paikoillaan.

• Anonyymi

Tarkoitat ehkä oravanpyörää.

• Anonyymi

Keskustarakentaminen saa tilaa .. lentokenttäkin pikkasasen pidennystä .. STOL- koneen mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe