Liiallinen utelu heti

Anonyymi

Ärsyttää tinderissä ja muissa palveluissa naiset jotka alkavat heti viestejä lähetettäessä kyselemään liian henkilökohtaisia asioita.
- monenko kanssa olet käynyt treffeillä
- miksi erosit vaimostasi
- koska olit viimeksi suhteessa
- minkä ikäisiä lapsesi ovat, mitä he tekevät ja kuinka usein olet heidän kanssaan tekemisissä( kysyjällä usein asuu lapsiaan kotonaan). Omilla lapsillani on oma elämä.

Ja kysymykset sitä rataa. Omasta elämästään he ovat hiljaa.
Mitä hittoa se kenellekään kuuluu jos on laitettu vasta pari viestiä. Ja tinderissähän useit matchit päättyvät yleensä päivässä parissa.

Onneksi kaikki naiset ole tälläisiä ja osaavat kertoa aluksi itsestään ja kysellä miehestä.

25

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kysymykset ovat turhan tunkelevia, kerro ettet näin lyhyen tuttavuuden jälkeen halua vielä vastata niihin.

Tai anna kyselijöille sitä sensaatio jota he pyytävät. Tässä vastaus ehdotuksia:

"Miksi erosut vaimostasi?"
      "No, Katriina oli turha nipottaja ja herkkänahkainen otus. Loukkaantui kun sytytin anopin talon palamaan ja yritin kuristaa hänet nähkavyöllä. Sellaista se nykyään tuppaa olemaan että erotaan liian helposti."

"Montako lasta sinulla on? Oletko heidän kanssaan tekemisissä?"
      Vastaus:"Täysi tusina, kaikki eri naisille. Alaiköisiten kanssa en jaksa olla, niillä on liian lapselliset jutut. Tietenkään en maksa elatusmaksuja. Olen sen sijaan tekemisissä aikuisten lasteni kanssa ihan viikottain. Aikuiset lapset siivoavat asuntoni, pesevät pyykkini, laittavat ruokani, maksavat vuokrani ja kuskaavat minua Alkoon. Kivoja lapsia!"

• Anonyymi

Käytät lapsiasi hyväksi. Mitä he siitä saavat että jäkiäsi.putsaavat.hyi yök. Olet paha.

• Anonyymi

Jos et halua niitten tietävän tommosia perus asioita niin on pakko olla jotain pahasti vialla vastauksissa jota haluat pitää piilossa...

• Anonyymi

Kukaan ei kerro päivän kahden jälkeen liian tarkkoja tietoja itsestään. Olen samaa mieltä. Varsinkin jos ei kerrota omia. Olen asiasta samaa mieltä. Luonnekysymykset ovat ihan toisenlaisia.

Itseltäni aikanaan yksi henkilö kysyi Linkedin profiilini osoitteen. Ei halunnut itse kertoa omaansa.

No good!

• Anonyymi

Noi kysymykset antaa naisille sitä tietoa mitä tarvitsevat kun arvioivat millainen luonne sinulla ja olisitko vaivan arvoinen tavata

• Anonyymi

Toki, ja se on ihan ok siinä vaiheessa kun jo suunnitellaan treffejä. Mutta ei tuollaisiin halua vastata jo viiden minuutin kuluttua siitä kun tuli mätsI.

• Anonyymi

Sinulla on salattavaa ja siksi ahdistaa. Se jolla ei salattavaa ole vasta rehdisti tottakai!🧡

• Anonyymi

Millasia kysymyksiä sitten saisi kysyä?

Itsehän en ole eläissäni yhtään deittisovellusta kokeillut, mutta ei noista ykskään mulle olis liian henkilökohtanen kysymys. Itehän mä sen saan päättää miten syvään alkasin luotaamaan asioita. Pintapuolisena vastauksena kaikki nuo olis ihan ok. Jotta itsestäni kerron niin multa pitää kysyä. Voi ihan yhtä hyvin olla, ettei toista kiinnostais ykskään noista.

• Anonyymi

Vaikkapa lapsiasiat voi olla ihan oleellinen asia tietää, syystä että kannattaako jutella ja tutustua yhtään enempää. Ite en alkas edes suunnitella mitään treffejä, jos en koe että vois olla vaivan arvosta ja toinen oikeasti kiinnostava. Ei kiinnosta muuten vaan treffailla ketään.

• Anonyymi

Olis tosiaan kiva kuulla mitä saa kysyä. Miehillä on hirvee lista näitä kiellettyjä kysymyksiä.

• Anonyymi

Av pelkää kun on lapsia monen muijan kanssa,siitä kertoa. Kuka tuollaista häntäheikkiä huolisi🙄

• Anonyymi

Tyypillisen petetyn naisen kommentti, monen naisen kanssa hankittu lapsia. Eiköhän tinderit ole täynnä niitä kahdesti avioliitosta eronneita naisia. Ja naisen tekemää pettämistäkö täytyy pitää oletuksena?

Ei ne aikuiset lapset kuulu siihen deittikuvioon eivätkä he halua että heistä puhutaan liian aikaisin kenellekään.
        Yksityisyyden suoja täytyy olla myös heillä. Ainoastaan tyhmä ei sitä tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillisen petetyn naisen kommentti, monen naisen kanssa hankittu lapsia. Eiköhän tinderit ole täynnä niitä kahdesti avioliitosta eronneita naisia. Ja naisen tekemää pettämistäkö täytyy pitää oletuksena?

Ei ne aikuiset lapset kuulu siihen deittikuvioon eivätkä he halua että heistä puhutaan liian aikaisin kenellekään.
        Yksityisyyden suoja täytyy olla myös heillä. Ainoastaan tyhmä ei sitä tajua.

Jospa näin että haista kukkanen. Ei ole minua petetty. En ole myöskään koskaan tinderissä ollut. Lapsia on ekasta liitosta kaksi ja ei tarvii asiaa salailla. Kyllä nyt av on sopan ihan itse keittänyt ,että hyvää loppuelämää😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa näin että haista kukkanen. Ei ole minua petetty. En ole myöskään koskaan tinderissä ollut. Lapsia on ekasta liitosta kaksi ja ei tarvii asiaa salailla. Kyllä nyt av on sopan ihan itse keittänyt ,että hyvää loppuelämää😃

Jospa nyt vaan hyväksyisit sen että tuli tyrittyä. Ettei ulkonäkö tai rahasi ketään kiinnostakkaan. Historiasi kertoo että olet häntähekki. Etkä ymmärrä että olet vanha patu. Ainoa pelastuksesi on myöntää se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sopan hän on keittänyt? Ilmeisesti juuri välttänyt sopan keittämisen.
        Tuossa toisessa viestiketjussa joku kirjoittaa joutuneensa kiristyksen kohteeksi.

Eli ei kannata mennä kertomaan vieraille ihmisille mitään liian henkilökohtaista.

• Anonyymi

Sanokaas millasista jutuista tiedän mielestä on ok kysellä tuolleen kevyesti tutustellessa?

Tuossa ylempänä sanottiin, että noi alotusvietin kysymykset olis ok sit, kun pohdistaan tapaamista mut ei aiemmin. Mitä tätä palstaa on lukenut niin tuntuu, että niitä "kiellettyjä" aiheita on monilla ihan valtavasti. Työstä ei saa kysyä, asumisesta ja asunnosta ei saa kysyä, harrastuksista ei saa kysyä, mistään mikä vaikuttaisi käsitykseen varallisuudesta. Aiemmista parisuhteista ei saa kysyä, lapsista ei saa kysyä, jne. Ok, mutta mistä asioista saa kysyä ja jutella?

• Anonyymi

Mä olen miettiny tätä palstaa lukiessani ihan samaa, että mistä sitten saa puhua.

Itteeni esim. ei kiinnosta keskustella vaikka lempielokuvista, musiikista tmv. (ainakaan suuremmassa määrin). Musta noi ei kerro ihmisestä mitään, eikä ne ole mulle ihmisen kiinnostavuuden ja yhteensopivuuden kannalta oleellisia asioita.

Tai vaikka joku keskustelu maailmanpolitiikasta. Se on ihan ok ja kivaa, jos etsin keskusteluseuraa noista aiheista, mutta mahdollisen parisuhteen ja yhteensopivuuden kannalta mulle yhdentekevää. Mulle ne oikeasti parisuhteen kannalta oleellisemmat asiat nyt vaan sattuu olemaan vähän henkilökohtasemman puoleisia juttuja, jotka kertoo ihmisen persoonasta ja maailmankuvasta jne.

• Anonyymi

"Onneksi kaikki naiset ole tälläisiä ja osaavat kertoa aluksi itsestään ja kysellä miehestä."

Mitäs muuta nuo aloituksessa esitetyt kielletyt kysymykset ovat, kuin kyselyä miehestä?

Pitäisikö siis kysellä viimeisimpiä jääkiekko-ottelun tuloksia, huomisen säätä tai Saksan tämänhetkistä väkilukua, vai millaiset kysymykset eivät olisi sitten liian henkilökohtaisia?

Ei saa kysyä työstä, asumisesta, liikkumistavoista eikä harrastuksista. Ei saa kysellä sosiaalisista suhteista eikä lapsista. Ei saa kysyä mikä on deittipalveluun tuonut eikä sitä miten pitkään on ollut itsekseen.

Miehestä pitäisi kysellä mutta mitään ei saa kysyä. Hankalaksi menee!

• Anonyymi

No...

Kysympähän vain että mitä sulle saa sitten sanoa?

Tai mitä kysyä??

Normaalia elämöö mutta muille en saa puhua.

Kyllä se vain niin on.

Miksi minulle tämmöinen rangaistus??

Hengissä olen mutta tosi väsynyt, joten joltain lähtöö kyllä nyt henki.

V

• Anonyymi

Käytä mielikuvitustasi?

• Anonyymi

• Anonyymi

Nuohan ovat täysin normaaleja keskusteluaiheita. En ymmärrä miksi koet ne uteluksi. Toiseen ihmiseen on vaikeaa tutustua jos mitään ei saisi kysyä.

• Anonyymi

Se on sun käsityksesi ei mun kuten ei ap:kaan ilmeisesti.
        Täysin ymmärrettävää ettei ala lepertelemään omista suhteistaan vieraalle HETI ensiviesteissä.

Noista kandee kirjoittaa anonyymisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sun käsityksesi ei mun kuten ei ap:kaan ilmeisesti.
        Täysin ymmärrettävää ettei ala lepertelemään omista suhteistaan vieraalle HETI ensiviesteissä.

Noista kandee kirjoittaa anonyymisti.

Sivusta ...

Oleellisin kysymys lienee siis, että millaisista asioista sitten saa puhua? Kai nyt edes yksi esimerkki sallituista keskustelunaiheista löytyy?

P.S. Mustakin noi alussa mainitut on varsin normaaleja puheenaiheita ja niistä on hyvin helppo puhua myös täysin yleisellä tasolla, ilman sen tarkempia yksityiskohtia.

• Anonyymi

Siis lukeeko sulla AP sun deittiprofiilissa että olet aviosta eronnut ja lapsia tehnyt, vai miten ne naiset ihan ensiviesteissä osaa kärttää sun avioerosta ja lapsista?

Jos et halua että sulta kysellään avioerosta ja lapsista, niin ehkä poistat maininnan moisista profiilistasi?
      Laita tilalle mainintoja asioista joista koet mukavaksi jutella niin ne naiset voi sitten ensiviesteissään kysellä niitä asioita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe