Normaalikin on liian iso treffeille

Anonyymi

Nyt kun pluskokoisten deittailusta on ollut paljon puhetta, niin sanonpa ettei se ole helppoa jos on normaalipainoinen mutta lähellä normaalipainon ylärajaa. Urheilen ja elän terveellisesti ja mulla on lihaksia, mutta koska en ole pieni ja siro, olen kelvoton nainen, joka ei ansaitse edes ihmisarvoa. Mulle on mm. kommentoitu, että kaikki paitsi hoikkuus on sairaalloista ja että voisin tappaa itseni, ettei miesten tarvitsisi kärsiä. Miehet haluaa mieluummin anorektikon, joka ei todellakaan ole terve, kuin vähän isomman, mutta normaalipainoisen naisen.
Lihosin parisuhteen aikana 5kg, ja mies, joka itse lihosi 20kg ei kelpuuttanut mua enää tuon 5kg lihomisen takia ja jätti mut, vaikka parisuhde oli kestänyt neljä vuotta.
Olen ollut paljon kevyempikin, mutta silti mulla on aina ollut esimerkiksi lihaksikkaat jalat, eikä niistä varmaan saisi siroja kuin sairaalloisella alipainolla. Sekö sitten on miesten mielestä hyvä?

Ps. Olen 167cm ja 67 kg ja täysin terve. Lääkärin mukaan kaikki arvot oli ihanteellisia laajoissa verikokeissa. Mutta olen silti sairaalloinen miesten silmissä.

187

2270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö. Et ole kovin lihava. Kasvata pitkät hiukset, meikkaa, pukeudu naisellisesti, lähesty 5v vanhempia. Ole hauska ja positiivinen. Noilla pääsee pitkälle.

• Anonyymi

Kovin lihava? En ole lihava. En ole edes ylipainoinen. Miehillä on vaan omat käsitykset siitä, mikä on lihava.

Ja mistä tiedät että en tee noita mainitsemiasi asioita. Teet aika paljon oletuksia.

• Anonyymi

Hyi miten sairaita juttuja ja vaatimuksia. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin lihava? En ole lihava. En ole edes ylipainoinen. Miehillä on vaan omat käsitykset siitä, mikä on lihava.

Ja mistä tiedät että en tee noita mainitsemiasi asioita. Teet aika paljon oletuksia.

Hei, kysyin tuolla alla pidemmässä viestissä, minkä ikäinen olet. Ei tuolla tavalla luulisi aikuisten miesten aikuisista naisista ajattelevan. Tietysti joka ikäryhmässä on niitä, joilla on vääristyneet kehonkuvaideaalit.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet? Tuo kehonkuva ja vaatimukset voi olla vääristyneitä nuorilla aikuisilla miehillä suhteessa naisiin. Ei luulisi oikeasti aikuisten miesten enää ajattelevan noin. Vaikutat oikein solakalta minuun verrattuna (, itse olen 163cm ja 89kg. Olen ollut lihavampikin ja toisaalta myös aikuisiällä hoikimmillaan n. 56kg, mikä on oma henk.koht. tavoitteeni painon suhteen).

Usein ideaali BMI:nä pidetään sitä 22-23 tai 20-22,5. Normaalipainoisen BMI:n alaraja on 18,5. Ihmisillä on kuitenkin hyvin erilaiset ruumiinrakenteet. Kapeille ja siroille ja lihaksittomille käy paremmin olla siinä BMI:n alkupäässä mutta kovin lihaksikas ja luonnollisesti harteikas on kauniimpi siellä normaalipainoisen BMI:n keskellä tai loppupäässä.

• Anonyymi

Toki usein vaikuttaa siltä, että iso osa miehistä toivoo kumppaninsa olevan pieni ja siro.

Etenkin pitkät naiset tuntuvat olevan monelle miehelle turn-off. Nuorena jo huomasi miten alle 170cm kavereita pyydeltiin treffeille, itse 180cm ja huomattavasti vähemmän tuli koskaan miehet juttelemaan. Välillä sanottiin suoraankin että olet liian pitkä.

Urheilupiireissä tuntuu pituus olevan vähemmän ongelma. Siellä itsekin mieheni tapasin. Muiden pitkien naisten joukossa en niin pistä silmään, kun sitten taas "normaalipituisten" kavereiden kanssa liikkuessa.

• Anonyymi

Voi hemmetti mitä uhriutumista. Normaalipainoinen olet mut ehkä miehet ei halua lihaksikasta naista? Naista joka on lihaksikkaampi kuin mies? Ja nämä lihaksikkaat naiset haluavat yleensä lihaksikkaan miehen.

• Anonyymi

En usko että kokosi on todellinen ongelma. Vika on luonteessasi tai jossakin muualla. Lihavakin saa helposti seuraa jos on muuten mukava.

• Anonyymi

Kyllä, kaikki indeksit voi heittää hittoon.
        Olemus on tärkeintä.

Ja jos tuntuu että.on liian "tilava" niin miksei sitten tiputa normaalikeinoin painoa ja treenaa kroppaa "sileemmäksi"?

Se on loppujen lopuksi helppoa. Katot mitä suusta menee alas ja teet jotain fyysistä siinä samalla. Kaikki siihen liittyvä hoituu siten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kaikki indeksit voi heittää hittoon.
        Olemus on tärkeintä.

Ja jos tuntuu että.on liian "tilava" niin miksei sitten tiputa normaalikeinoin painoa ja treenaa kroppaa "sileemmäksi"?

Se on loppujen lopuksi helppoa. Katot mitä suusta menee alas ja teet jotain fyysistä siinä samalla. Kaikki siihen liittyvä hoituu siten.

No siinä taas yks asiantuntija. Ole hiljaa, et voi tietää laihtumisesta mitään, jos oot laiha.

• Anonyymi

Aloittaja on normaalipainoinen ja ihmetyttää tää motkotus ylipainosta kun suomenmaassa pitkät urheilulliset miehet panevat jatkuvalla syötöllä lihavia naisia. Sitten lihavat naiset tavoittelevat hoikkia ja urheilullisia miehiä parisuhteeseen, mutta eivät saa ja itkevät sitten elämän kovuutta. Minkä takia pulskat ei voi pariutua pulskien kanssa?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af9b5b09-9e8d-45fe-9590-01245f4d2f43

• Anonyymi

Millä lailla tuo Iltalehden artikkeli liittyy siihen mitä sanoit? Artikkelissa lihava nainen ei valittanut sitä ettei pääse treffeille komeiden miesten kanssa. Hän kertoi ettei pääse treffeille ollenkaan. Ei siis kenenkään kanssa.

Ja artikkelin ydinajatus oli, että jokainen saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanim. Ts. jos os joku mies tai nainen ei halua rumaa, tyhmää, työtöntä tai eronnutta, hänellä on täysi oikeus omiin valintoihinsa ja ehtoihinsa, ja kenenkään ei tarvitse selittää hänelle että hän on muka väärässä. Ei hän ole väärässä. Hän päättää siitä asiasta itse.

Artikkelin toinen ydinajatus oli, etteI kahden ihmisen välinen suhde kuulu muille. Oli se sitten seksisuhde tai parisuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä lailla tuo Iltalehden artikkeli liittyy siihen mitä sanoit? Artikkelissa lihava nainen ei valittanut sitä ettei pääse treffeille komeiden miesten kanssa. Hän kertoi ettei pääse treffeille ollenkaan. Ei siis kenenkään kanssa.

Ja artikkelin ydinajatus oli, että jokainen saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanim. Ts. jos os joku mies tai nainen ei halua rumaa, tyhmää, työtöntä tai eronnutta, hänellä on täysi oikeus omiin valintoihinsa ja ehtoihinsa, ja kenenkään ei tarvitse selittää hänelle että hän on muka väärässä. Ei hän ole väärässä. Hän päättää siitä asiasta itse.

Artikkelin toinen ydinajatus oli, etteI kahden ihmisen välinen suhde kuulu muille. Oli se sitten seksisuhde tai parisuhde.

""Millä lailla tuo Iltalehden artikkeli liittyy siihen mitä sanoit? Artikkelissa lihava nainen ei valittanut sitä ettei pääse treffeille komeiden miesten kanssa. Hän kertoi ettei pääse treffeille ollenkaan. Ei siis kenenkään kanssa.""

Pskaahan tuo puhuu. Tuskin lihava nainen kertoi kaikkea. Lihavat naiset pääsevät kyllä treffeille miesten kanssa. Itsekin olen nähnyt lukuisia ylipainoisia naisia (itse pitkä ja urheilullinen) vaan eipä naiset näe lihavia miehiä kun pitää olla adonis. Voi, voi.. Kyllä lihava nainen nyt kokee vääryyttä kun ei pääse treffeille. Mites ne lihavat miehet ja 30-40% suomen miehistä jotka ei pääse treffeille? Miksei niistä puhuta? Tulkaa arvon naiset miesten saappaisiin. Katsotaan sitten millainen pskamyrsky tulee.

""Ja artikkelin ydinajatus oli, että jokainen saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanin.""

Niin saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanin, mutta jos puhutaan esim. syntyvyyden laskusta, niin näistä asioista pitää pystyä puhumaan ja jos naisten suusta kuulee kuinka miehet etsivät vaan seksiä, niin silloinkin pitää aukaista suu, koska naiset näkevät vain top10% komeimmistoa. Silloin kolikolla on juurikin tämä kääntöpuoli eli nainen kelpaa vain seksiseuralaiseksi, varsinkin silloin jos ei ole miehen tasoa. Naisten pinnallisuus on syynä siihen minkä takia miehet etsivät vain seksiseuraa. Miehet kun panevat alle oman tason. Missinainen voi tietysti saada mallimiehen parisuhteeseen.

""Artikkelin toinen ydinajatus oli, ettei kahden ihmisen välinen suhde kuulu muille. Oli se sitten seksisuhde tai parisuhde.""

Lue tuo edellinen viestini eli jos halutaan perkaa syitä esim. suomen syntyvyyden laskuun, niin syistä pitää pystyä puhumaan eli avioliittojen ja parisuhteiden määrät on laskeneet kun verrataan vuoteen 2000 ja siinä samalla myös suomen syntyvyys on laskenut. Tinderit mullisti ja paskoi deittailun. Ei kelpaa tavisnaisille enää tavismiehet kun hetkeksi on komeiden miesten makuun päästy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Millä lailla tuo Iltalehden artikkeli liittyy siihen mitä sanoit? Artikkelissa lihava nainen ei valittanut sitä ettei pääse treffeille komeiden miesten kanssa. Hän kertoi ettei pääse treffeille ollenkaan. Ei siis kenenkään kanssa.""

Pskaahan tuo puhuu. Tuskin lihava nainen kertoi kaikkea. Lihavat naiset pääsevät kyllä treffeille miesten kanssa. Itsekin olen nähnyt lukuisia ylipainoisia naisia (itse pitkä ja urheilullinen) vaan eipä naiset näe lihavia miehiä kun pitää olla adonis. Voi, voi.. Kyllä lihava nainen nyt kokee vääryyttä kun ei pääse treffeille. Mites ne lihavat miehet ja 30-40% suomen miehistä jotka ei pääse treffeille? Miksei niistä puhuta? Tulkaa arvon naiset miesten saappaisiin. Katsotaan sitten millainen pskamyrsky tulee.

""Ja artikkelin ydinajatus oli, että jokainen saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanin.""

Niin saa ihan vapaasti päättää millä perusteilla valitsee kumppanin, mutta jos puhutaan esim. syntyvyyden laskusta, niin näistä asioista pitää pystyä puhumaan ja jos naisten suusta kuulee kuinka miehet etsivät vaan seksiä, niin silloinkin pitää aukaista suu, koska naiset näkevät vain top10% komeimmistoa. Silloin kolikolla on juurikin tämä kääntöpuoli eli nainen kelpaa vain seksiseuralaiseksi, varsinkin silloin jos ei ole miehen tasoa. Naisten pinnallisuus on syynä siihen minkä takia miehet etsivät vain seksiseuraa. Miehet kun panevat alle oman tason. Missinainen voi tietysti saada mallimiehen parisuhteeseen.

""Artikkelin toinen ydinajatus oli, ettei kahden ihmisen välinen suhde kuulu muille. Oli se sitten seksisuhde tai parisuhde.""

Lue tuo edellinen viestini eli jos halutaan perkaa syitä esim. suomen syntyvyyden laskuun, niin syistä pitää pystyä puhumaan eli avioliittojen ja parisuhteiden määrät on laskeneet kun verrataan vuoteen 2000 ja siinä samalla myös suomen syntyvyys on laskenut. Tinderit mullisti ja paskoi deittailun. Ei kelpaa tavisnaisille enää tavismiehet kun hetkeksi on komeiden miesten makuun päästy.

Syntyvyyden vähenemistä voi otteet, ja samalla halveksit äitejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet eri mieltä tuon Iltalehden jutun kanssa, niin miksi linkkasi sen tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa väittää että Tinder olisi syynä parisuhteiden vähenemiseen! Tinderissä on n. 40 000 suomalaista naista. Ja he ovat siellä etsimässä miestä (lukuunottamatta muutamia poikkeuksia kuten lesbot) eli nimenomaan vapautuakseen sinkkuudesta.

Mutta totta on että yhä useammat naiset valitsevat sinkkuuden.

Jos naisten halukkuus solmia parisuhde on laskenut, niin siinä olisi miehillä syytä katsoa peiliin. Miksi mies on onnellisempi naisen kanssa kuin yksin mutta nainen on onnellisempi yksinään kuin miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet pitkä ja urheilullinen, niin miten et sitten saa vaimoa ja pysty perustamaan toivomaasi perhettä?

Pyhä Palstatotuus on että naiset huolivat parisuhteeseen vain komeita miehiä ja hankkivat lapsia vain komeiden kanssa.

Sinä kuulut Pyhän Palstatotuuden uskollisimpiin kannattajiin. Jankutat koko ajan että 1. naiset ovat ulkonäkökeskeisiä eivätkä huoli kunnon tavista. Lisäksi väität että 2. naiset etsivät vain parisuhdetta eivätkä koskaan irtoseksiä. Kolmas perusväittämäsi on että 3. parisuhteissa mies on aina joko samaa tasoa tai komeampi, mutta ei koskaan toisinpäin, ikinä ei ole ollut sellaisia parisuhteita joissa nainen on kauniimpi.

Tähän mennessä olet antanut ymmärtää että itse kuulut näihin kunnollisiin luotettaviin tavismiehiin ja haluaisit vaimon ja lapsia ja sinulle kelpaisi kiltti mukava tavisnainen, mutta sinä et kelpaa tavisnaiselle koska et ole komea.
        Mitään muuta syytä siihen kelpaamattomuuteen ei voi olla, siitä olet varma.

Nyt yhtäkkiä kerrot olevasi komea. Miksei perheen perustaminen siis onnistu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet pitkä ja urheilullinen, niin miten et sitten saa vaimoa ja pysty perustamaan toivomaasi perhettä?

Pyhä Palstatotuus on että naiset huolivat parisuhteeseen vain komeita miehiä ja hankkivat lapsia vain komeiden kanssa.

Sinä kuulut Pyhän Palstatotuuden uskollisimpiin kannattajiin. Jankutat koko ajan että 1. naiset ovat ulkonäkökeskeisiä eivätkä huoli kunnon tavista. Lisäksi väität että 2. naiset etsivät vain parisuhdetta eivätkä koskaan irtoseksiä. Kolmas perusväittämäsi on että 3. parisuhteissa mies on aina joko samaa tasoa tai komeampi, mutta ei koskaan toisinpäin, ikinä ei ole ollut sellaisia parisuhteita joissa nainen on kauniimpi.

Tähän mennessä olet antanut ymmärtää että itse kuulut näihin kunnollisiin luotettaviin tavismiehiin ja haluaisit vaimon ja lapsia ja sinulle kelpaisi kiltti mukava tavisnainen, mutta sinä et kelpaa tavisnaiselle koska et ole komea.
        Mitään muuta syytä siihen kelpaamattomuuteen ei voi olla, siitä olet varma.

Nyt yhtäkkiä kerrot olevasi komea. Miksei perheen perustaminen siis onnistu?

Palstajankuttaja on top10% komistus, joka tietää että saisi parisuhteeseen Miss Universumin, mutta palstajankuttaja ei itse vaan halua parisuhdetta eikä perhettä.

Hän uhrautuvaisena kaverina on omistanut elämänsä tavismiesten pillunsaantioikeuksien ajamiselle. Ei hänellä siksi ole aikaa leikkiä Miss Universumin kanssa kotia.

• Anonyymi

Et todellakaan ole lihava. Miehet nyt purkaa pettymystään mollaamalla kun ei itse naiselle kelpaa tai kelvannut. Katkeruutta se on ja sinun lattiaan lyömistä että katsoisit heitä, esim itse oikeasti lihavina ylöspäin. Heidän huonosta itsetunnosta on siinä kyse. pyh ja hyh. Et tuohon lähde. Nämä ukot osaa naruista vedellä,mutta näytä närhenmunat! Varmasti on sinulla paremmat mahkut kun noilla repsukoilla,jotka omaan paskaansa tukehtuu😃

• Anonyymi

Hirvee itku ja lehteen juttu kun yksi lihava nainen ei pääse treffeille. Suomenmaassa on kuitenkin satoja tuhansia miehiä, jotka ei kelpaa suomalaisille naisille ja ainoa vaihtoehto on hakea vaimo ulkomailta. Miksei niistä miehistä puhuta?

• Anonyymi

Häh, millä filtterillä oikein luet lehtiä?
        Harva se päivä löytyy lehdistä juttuja miesten(kin) yksinäisyydestä.

• Anonyymi

Kukaan ei elämänsä tärkeintä ihmistä jätä lihomisen vuoksi, ihmiset seurustelee tavan vuoksi. Kannattaa pysyä yksin, jos ei löydä tarpeeksi hyvää kumppania. Eikä pettää itseään uskottelemalla että suhde jotain muuta kuin mitä se on. Pelkkä kulissi ja keskinäisen arvioinnin ja kelpaavuuden pelikenttä.

• Anonyymi

Jos keskivartalo on suhteellisen litteä, ketään ei voi pitää lihavana. On varmasti paremman näköistä jos hartiat ja selkä ovat enemmän v-muotoa myös naisella. Ja reidet ja perse tietenkin myös lihaksikkaina paremmat. Että pystyy tekemäänkn jotain sillä kropallaaan. Mene piireihin, joissa ymmärretään tämä ja osataan arvostaa sitä, ettei ihminen ole laihaläski. Testeissä miehet preferoivat hieman suurempipainoista naista kuin naiset.

• Anonyymi

Ihmisten mielissä nykyään ainoastaan täydellisyys, raha, pinnallisuus=menestys.

Näitä tavoitellaan tiedostaen tai tiedostamatta. Kaikkea mitataan näiden kautta, some ilmettä, ulkonäköä, uraa, deittikumppaneita, kotia, autoa ja parisuhdetta jos sellaiselle on kenelläkään enää aikaa.

Feministisen yhteiskunnan kasvaessa ja normalisoituessa naisten miesihanne on jatkuvasti vaativampi.

• Anonyymi

Feministisen yhteiskunnan miesihanne? Tämän viestiketjun aiheenaa on kyllä naisen ulkonäkäpaineet. Jos nainen ei ole anorektikko, miesystävä hylkää hänet. Nainen lihoi suhteen aikana 5kg eikä ollut en estää kään lihava. Mies lihoi 29kg ha sitten jätti naisen koska tämä oli liian lihava.

Yhteiskunta on aina ollut ulkonäkökeskeinen. Varsinkin naisia on kautta historian arvotettu ulkonäön perusteella. Tämä ei ole mikään uusi nykyajan ilmiö.

• Anonyymi

Edes plus kokoinen nainen ei kelpuuta plus kokoista miestä. USAssa tehtiin Tinder -tutkimus: naisten mielestä 80% miehistä oli keskivertoa rumempia ja epäkiinnostavia. Alle 5% miehistä koettiin haluttaviksi. Samaan aikaan miehet kokivat 60% naisista kelvollisen näköisiksi. Nämä plus naiset jotka "eivät löydä seuraa" torjuvat liudan halukkaita miehiä koska heillä on miehille paljon tiukemmat kriteerit.

• Anonyymi

Huvittavinta Hesarin jutussa oli lihavan naisen marina siitä, ettei saa miehiä. Kyllä lihava alle 30v nainen miehen saa, kunhan ei ole liian kranttu. Mutta kun nainen ei halua niitä miehiä, jotka saisi. Tämä siksi koska hänellä itsellään on standardit miehelle. Miehillä taas ei saisi olla. Kysehän on siitä, ettei ko. nainen saa niitä miehiä, joita haluaisi.

Ei monikaan meistä miehistä saa sitä jonka haluaa, oli meillä ylipainoa tai ei.

• Anonyymi

Alkuperäinen kertoi että hänen miehensä lihoi 29kg ja sen jälkeen jätti hänet koska hän lihoi 5 kg. Mies 150kg ei huoli naista 70kh koska tämä on miehen mielestä liian lihava. Läskivuorimies ei hyväksy hiukan pyöreää naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavinta Hesarin jutussa oli lihavan naisen marina siitä, ettei saa miehiä. Kyllä lihava alle 30v nainen miehen saa, kunhan ei ole liian kranttu. Mutta kun nainen ei halua niitä miehiä, jotka saisi. Tämä siksi koska hänellä itsellään on standardit miehelle. Miehillä taas ei saisi olla. Kysehän on siitä, ettei ko. nainen saa niitä miehiä, joita haluaisi.

Ei monikaan meistä miehistä saa sitä jonka haluaa, oli meillä ylipainoa tai ei.

Ette tietenkään saa, koska te haluatte vähintään viisitoista vuotta nuoremman 😂

• Anonyymi

Naiset sotkevat hetken huvin ja parisuhteen. Koska miehiä riittää sänkykavereiksi jonoksi asti, nainen luulee että miehet kelpuuttaisi tämän puolisoksi. Yleinen ajatusvirhe naisilla. Miehillä on ihan eri kriteerit peuhuun kuin avioon.

• Anonyymi

Yleinen ajatusvirhe palstan miehillä että nainen haluaa parisuhteeseen saman miehen kuin pelkkään peuhuun. Jos nainen etsii seksiseuraa niin hän etsii seksiseuraa. Sellaista miestä ei todellakaan tavoitella parisuhteeseen.

• Anonyymi

Jokainen nainen tietää että miehellä on eri kriteerit peuhuun ja parisuhteeseen.

Sen sijaan miehillä ei sitten mitenkään mene jakeluun, että naisillakin on niihin eri kriteerit ja että naisetkin ihan oikeasti joskus haluavat miehiä vain peuhuun.

En jaksa edes kertoa mitkä ne naisten peuhukriteerit ovat. Et kuitenkaan usko minua. Luulet tietäväsi paremmin. Täällä ei yhdenkään naisen kannata yrittää kertoa siitä miten naiset jonkun asian kokevat. Miehet väittävät vastaan ja tietävät muka paremmin. Mitä sinkumpi sitä tietävämpi.

• Anonyymi

Ne jutut mitä kerrot täällä: ei ole linjassa sen kanssa mitä miehet ovat itse kokeneet. Voit kertoilla satuja kuinka sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin ja näin, mutta kun ne ei ole linjassa mitä miehet itse ovat kokeneet.

Monet tavismiehet suomenmaassa joutuvat tyytymään ylipainoisiin naisiin tai naisiin jotka ovat jo toisella tai kolmannella kierroksella, jos nyt saavat suomenmaasta naista ollenkaan. Sen takia monet suomalaiset miehet hakevat vaimonsa ulkomailta, koska se on ainoa vaihtoehto jos aikovat perheen joskus saada.

Naisten mielissä nykyään ainoastaan täydellisyys, raha, pinnallisuus=menestys.

Näitä tavoitellaan tiedostaen tai tiedostamatta. Kaikkea mitataan näiden kautta, some ilmettä, ulkonäköä, uraa, deittikumppaneita, kotia, autoa ja parisuhdetta.

Feministisen yhteiskunnan kasvaessa ja normalisoituessa naisten miesihanne on jatkuvasti vaativampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jutut mitä kerrot täällä: ei ole linjassa sen kanssa mitä miehet ovat itse kokeneet. Voit kertoilla satuja kuinka sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin ja näin, mutta kun ne ei ole linjassa mitä miehet itse ovat kokeneet.

Monet tavismiehet suomenmaassa joutuvat tyytymään ylipainoisiin naisiin tai naisiin jotka ovat jo toisella tai kolmannella kierroksella, jos nyt saavat suomenmaasta naista ollenkaan. Sen takia monet suomalaiset miehet hakevat vaimonsa ulkomailta, koska se on ainoa vaihtoehto jos aikovat perheen joskus saada.

Näitä tavoitellaan tiedostaen tai tiedostamatta. Kaikkea mitataan näiden kautta, some ilmettä, ulkonäköä, uraa, deittikumppaneita, kotia, autoa ja parisuhdetta.

Se mitä sinä täällä kerrot ei ole millään lailla linjassa sen ja kanssa mitä naiset ovat kokeneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ne miehet jotka ovat neljännellä tai viidennellä kierroksella? Puhu välillä heistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot että juttuni eivät ole linjassa miesten kokemuksen kanssa. Keitä miehiä tarkoitat! Keiden miesten kokemukset? Muutaman palstaprinssinkö?

Puhut kaikkien miesten suulla ikään kuin se miten juuri sinä asiat koet olisi yhtä kuin kaikkien miesten kokemukset.

Sinun juttusi eivät ole linjassa nausten kokemusten kanssa.

Eivätkä - Huom! - kaikkien miestenkään. Luuletko ettei tuttavapiirissäni ole miehiä ja etten ole ihan kasvotusten jutellut miesten kanssa näistä asioista? Kuule, kyllä olen!
        Voin kertoa etteivät sinun juttusi ole linjassa myöskään sen kanssa mitä miehet ovat itse minulle kertoneet.

Kuinka monen naisen kanssa olet puhunut näistä asioista kasvotusten tuolla livemaailmassa? Veikkaan että et yhdenkään. Veikkaan että olet puhunut näistä asioista vain netissä.

Millä perusteella juuri sinun kokemuksesi ovat huomionarvoisia argumentteja ja jopa todisteita, mutta muiden miesten ja kaikkien naisten kokemukset merkityksettömiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, miehet joutuvat tyytymään ylipainoisiin naisiin, mutta tämä ei ole pinnallisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, miehet joutuvat tyytymään ylipainoisiin naisiin, mutta tämä ei ole pinnallisuutta?

Ei tietenkään. Tavismiehillehän kuuluu kaunis, hoikka ja nuori nainen. Naisten taas tulee tehdä parinvalinta siten, että ottavat tavismiehen. Naisten ei tule katsoa lainkaan miehen ulkonäköä eikä persoonallisuutta eikä statusta eikä mitään sellaista.

Tavismiehet kyllä tietävät että ylipainoiset naiset ovat luonteeltaan ikäviä ja parisuhdekelvottomia, siksi heille kelpaa suhteeseen vain nuoret, hoikat kaunottaret. Tavismiehen ihastus hoikkaa ja kaunista naista kohtaan ei ole pinnallisuutta, sillä tavismies tietää kyllä että hyvä ulkonäkö = hyvä persoonallisuus ja hyvät parisuhdetaidot.

Se että naiset saisivat itse vaikuttaa siihen millaisen ihmisen kanssa lähtevät parisuhteeseen, on ennenkuulumatonta. Eihän nainen voi itse tietää mitä oikeasti haluaa, kyllä siihen tarvitaan tavismies kertomaan se hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, hyvä puoli tässä on se, että saadaan väkimäärältään pieneen Suomeen muutakin geeniperimää.

• Anonyymi

""Se mitä sinä täällä kerrot ei ole millään lailla linjassa sen ja kanssa mitä naiset ovat kokeneet.""

Mitä naiset ovat kokeneet? Voithan kertoa täällä kuinka sinä ja sinun kaverisi ette toimi niin ja näin, mutta kun tavismies menee nettideiteille tai tinderiin, eikä saa minkäänlaista vastakaikua, niin se ei ole mitenkään linjassa sen kanssa mitä sanot. Suomessa on satoja tuhansia tavismiehiä, joilla ei ole mahdollisuutta saada suomalaista naista, koska tavisnaiset saavat seksitykkäyksiä komeilta miehiltä ja silloin tavisnaiset tavoittelevat niitä parisuhteeseen, mutta eivät saa ja itkevät sitten lehtien sivuilla elämän kovuutta kun ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka naiset itse antavat mahdollisuuden vain komeimmistolle ja itseään tasokkaammille miehille. Tavismies ei tavisnaisille kelpaa, koska tavisnainen saa treffejä ja kullia komeimmilta miehiltä.

""Entäs ne miehet jotka ovat neljännellä tai viidennellä kierroksella? Puhu välillä heistäkin.""

Miehistä pieni osa on neljännellä tai viidennellä kierroksella ja jos näin on niin silloinhan kyse on komeasta ja tasokkaasta miehestä. Eihän ätmit ja muut luuserit saa pildeä vuosiin jos koskaan eli ätmit ja luuserit ei mitenkään voi olla neljännellä tai viidennellä kierroksella. Neljännellä tai viidennellä kierroksella olevat miehet ovat naisten silmissä haluttua tavaraa, koska omaavat ulkonäköä.

• Anonyymi

Joku nainen öyhöttää täällä, että kyllä tavismiehet saa nettideiteiltä ja tinderistä naisia, mutta kun tavismies menee tinderiin, niin tavismies ei saa kuin muutaman hassun mätsin, eikä pääse mitenkään treffeille vaikka voisi lähteä treffeille niiden epäviehättävienkin naisten kanssa.

Miten tälläisen naisen väittämä on linjassa sen kanssa mitä tavismiehet itse kokevat? Eihän tuo ole mitenkään linjassa sen kanssa.

Tietysti joku tavismies voi ajatella, että hänen muut taviskaverit saa naisia, mutta kun aletaan vaihtamaan kokemuksia muiden tavismiesten kanssa, niin tavismiesten yhteinen linjanveto on se, että tavismiehet ei naisia kiinnosta kun saavat moloa komeimmilta.

• Anonyymi

Sinä et ole yhtä kuin kaikki tavismiehet.

• Anonyymi

Kommentoijilla menee nyt pahasti ohi 🙄

• Anonyymi

Heh, tämä yksi palstaprinssi se jaksaa jankuttaa vuodesta toiseen samaa laulua.

HÄNEN ja hänen kavereiden kokemukset = kaikkien miesten kokemukset.

Naisten kertomat kokemukset = vääriä ja irrelevantteja koska eivät ole linjassa palstaprinssin omien kokemusten kanssa.

Palstaprinssi kuvittelee puhuvansa kaikkien miesten suulla.

• Anonyymi

Ei vaan sinä kuvittelet puhuvasi kaikkien naisten suulla, eikä sinun ja sinun kaveriesi kokemukset ole mitenkään linjassa tavismiesten kokemuksien kanssa.

Hölmökin osaa tehdä linjanvetoja kun tavisnainen vetää tinderissä 5000-20.000 tykkäystä joista operoi komeimmat mätsihaaremiinsa ja tavismiehen on tyytyminen muutamaan hassuun mätsiin, eikä tavismies pääse treffeille vaikka kuinka yrittää.

No, nyt voit tietysti inttää, että näin ei ole, mutta jokainen meistä voi tehdä feikkiprofiilin tavisnaisen tai tavismiehen kuvalla:D No, voit tietysti jatkaa inttämistä ja inttämistä:D

• Anonyymi

Palstarummo kuvittelee että ätmit ja muut luuserit nielevät hänen kirjoituksensa:D Tavismiesten, ätmien ja muiden luuserien kokemukset ei ole linjassa palstarummon kirjoitusten kanssa.

Kun tavisnainen on päässyt maistamaan komean miehen kikkelskokkelsia niin tavismies ei tavisnaiselle enää kelpaa, paitsi ehkä sitten kun mukulat komean ja tatuoidun jännämiehen kanssa on pyöräytetty ja suhde päättynyt eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sinä kuvittelet puhuvasi kaikkien naisten suulla, eikä sinun ja sinun kaveriesi kokemukset ole mitenkään linjassa tavismiesten kokemuksien kanssa.

Hölmökin osaa tehdä linjanvetoja kun tavisnainen vetää tinderissä 5000-20.000 tykkäystä joista operoi komeimmat mätsihaaremiinsa ja tavismiehen on tyytyminen muutamaan hassuun mätsiin, eikä tavismies pääse treffeille vaikka kuinka yrittää.

No, nyt voit tietysti inttää, että näin ei ole, mutta jokainen meistä voi tehdä feikkiprofiilin tavisnaisen tai tavismiehen kuvalla:D No, voit tietysti jatkaa inttämistä ja inttämistä:D

Puhut kaikkien miesten suulla vaikka kyse on vain sinun yksityisistä ikiomista koke.uksistasi.

Vai tiedät senkin kuinka paljon tykkäyksiä naiset saavat?

Höpö höpö. Sinä et tiedä kuinka monta tykkäystä joku muu saa, oli hän nainen tai mies. Vai hakkeroitko muiden puhelimia?

Sinä itse et pääse treffeille vaikka kuinka yrität, ja luulet ettei kukaan tavismies pääse treffeille vaikka kuinka yrittää. Kyse on sinun kokemuksistasi, ei kaikkien miesten kokemuksista. Et ole ikinä jutellut kasvotusten yhdenkään miehen tai naisen kanssa näistä asioista. Luulet että sinä ja pari muuta palstaprinssiä muodostatte asiantuntijatahon ja raadin joka päättää miten nämä asiat ovat.

Juttusi eivät ole linjassa naisten eivätkä edes miesten enemmistön kokemusten kanssa. Kuulut pikkuruiseen vähemmistöön.

Jos jonain päivänä solmit parisuhteen, se loppuu siihen että nainen jättää sinut koska kyllästyy käytökseesi. Ei, ei siksi että ryyppäisit tai kävisit vieraissa. Et sinä ehkä sellaista tee. Vaan siksi ettei hän jaksa miestä joka on tietävinään kaikesta kaiken eikä suostu kuuntelemaan mitä naisella on sanottavanaan. Minä en jaksaisi sellaista päivääkään. Parisuhteessa pitää osata kuunnella. Sinä et osaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut kaikkien miesten suulla vaikka kyse on vain sinun yksityisistä ikiomista koke.uksistasi.

Höpö höpö. Sinä et tiedä kuinka monta tykkäystä joku muu saa, oli hän nainen tai mies. Vai hakkeroitko muiden puhelimia?

Sinä itse et pääse treffeille vaikka kuinka yrität, ja luulet ettei kukaan tavismies pääse treffeille vaikka kuinka yrittää. Kyse on sinun kokemuksistasi, ei kaikkien miesten kokemuksista. Et ole ikinä jutellut kasvotusten yhdenkään miehen tai naisen kanssa näistä asioista. Luulet että sinä ja pari muuta palstaprinssiä muodostatte asiantuntijatahon ja raadin joka päättää miten nämä asiat ovat.

Juttusi eivät ole linjassa naisten eivätkä edes miesten enemmistön kokemusten kanssa. Kuulut pikkuruiseen vähemmistöön.

Jos jonain päivänä solmit parisuhteen, se loppuu siihen että nainen jättää sinut koska kyllästyy käytökseesi. Ei, ei siksi että ryyppäisit tai kävisit vieraissa. Et sinä ehkä sellaista tee. Vaan siksi ettei hän jaksa miestä joka on tietävinään kaikesta kaiken eikä suostu kuuntelemaan mitä naisella on sanottavanaan. Minä en jaksaisi sellaista päivääkään. Parisuhteessa pitää osata kuunnella. Sinä et osaa..

Sinä et päätä täällä yhtään mitään eikä sinun sana ole mikään laki jota muiden pitää mielistellä. Dumppaat miesten kokemukset ja olet kaikkitietävä jonka sana on mukamas laki! Pyh. Ei varmasti ole mikään laki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun sanako muka on laki!? Pyh, pah ja pöh:D

Ja jokainen mies muuten tietää feikkiprofiililla minkä verran tykkäyksiä naiset saavat:D

Sinun sana ei edelleenkään ole mikään laki! Haha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et päätä täällä yhtään mitään eikä sinun sana ole mikään laki jota muiden pitää mielistellä. Dumppaat miesten kokemukset ja olet kaikkitietävä jonka sana on mukamas laki! Pyh. Ei varmasti ole mikään laki!

En dumppaa MIESTEN kokemuksia. Päinvastoin, kuuntelen niitä livenä jatkuvasti. Tuttaviin kuului paljon miehiä. Monet miehet ovat kertoneet minulle kokemuksistaan deittailussa. En todellakaan dumppaa niitä kertomuksia vaan kuuntelen.

Kuunteletko sinä ketään? Et taida kuunnella ketään joka ei ole prikulleen samaa mieltä kuin sinä. Et edes miehiä. Naisia et missään nimessä kuuntele. Jos joskus saat parisuhteen, se loppuu siihen että nainen väsyy kun et kuuntele.

Kyseenalaistan sen että sinä luulet että sinun yksityiset kokemuksesi ovat yhtä kuin kaikkien miesten kokemukset. Eivät ne ole. Et ole varmaankaan keskustellut miesten treffikokemuksista läheskään yhtä monen miehen kanssa ihan kasvotusten kuin minä
        Etkä ole puhunut yhdenkään naisen kanssa.

Tiedän siis enemmän MIESTEN, siis muiden miesten kokemuksista kuin sinä. Sinä tiedät vain yhden ainoan miehen kokemuksista eli itsesi.

Muiden miesten kuin sinun kokemuksista et tiedä mitään. Sinun sanasi on tuulen suhinaa korvissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En dumppaa MIESTEN kokemuksia. Päinvastoin, kuuntelen niitä livenä jatkuvasti. Tuttaviin kuului paljon miehiä. Monet miehet ovat kertoneet minulle kokemuksistaan deittailussa. En todellakaan dumppaa niitä kertomuksia vaan kuuntelen.

Kuunteletko sinä ketään? Et taida kuunnella ketään joka ei ole prikulleen samaa mieltä kuin sinä. Et edes miehiä. Naisia et missään nimessä kuuntele. Jos joskus saat parisuhteen, se loppuu siihen että nainen väsyy kun et kuuntele.

Kyseenalaistan sen että sinä luulet että sinun yksityiset kokemuksesi ovat yhtä kuin kaikkien miesten kokemukset. Eivät ne ole. Et ole varmaankaan keskustellut miesten treffikokemuksista läheskään yhtä monen miehen kanssa ihan kasvotusten kuin minä
        Etkä ole puhunut yhdenkään naisen kanssa.

Tiedän siis enemmän MIESTEN, siis muiden miesten kokemuksista kuin sinä. Sinä tiedät vain yhden ainoan miehen kokemuksista eli itsesi.

Muiden miesten kuin sinun kokemuksista et tiedä mitään. Sinun sanasi on tuulen suhinaa korvissani.

""Sinä tiedät vain yhden ainoan miehen kokemuksista eli itsesi.""

Niin ja olen tehnyt lukuisia feikkiprofiileja niin miesten kuin naisten kuvilla mitkä on vain vahvistaneet sitä käsitystä mikä minulla on eli suurin osa tavisnaisista ei tykkää tavismiehistä kun saavat mätsejä, treffejä ja seksiä komeilta miehiltä, jotka tosin kelpuuttaa tavisnaiset vain seksiseuralaisiksi. Mallimies ottaa parisuhteeseen missinaisen vaikka mallimies voikin harrastaa seksiä tavisnaisen kanssa. Jotain mitä et ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja olen tehnyt lukuisia feikkiprofiileja niin miesten kuin naisten kuvilla mitkä on vain vahvistaneet sitä käsitystä mikä minulla on eli suurin osa tavisnaisista ei tykkää tavismiehistä kun saavat mätsejä, treffejä ja seksiä komeilta miehiltä, jotka tosin kelpuuttaa tavisnaiset vain seksiseuralaisiksi. Mallimies ottaa parisuhteeseen missinaisen vaikka mallimies voikin harrastaa seksiä tavisnaisen kanssa. Jotain mitä et ymmärrä.

Sama kun sanoisit että olet videopelissä roolihahmolla fantasiamaailmassa seikkailemalla tienannut miljardeja euroja ja että se mielestäsi tarkoittaa, että olet rikas myös tosielämässä.

Harhaisia ovat kuvitelmasi kun luulet että kaikki miehet tehtailevat feikkiprofiileja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kun sanoisit että olet videopelissä roolihahmolla fantasiamaailmassa seikkailemalla tienannut miljardeja euroja ja että se mielestäsi tarkoittaa, että olet rikas myös tosielämässä.

Harhaisia ovat kuvitelmasi kun luulet että kaikki miehet tehtailevat feikkiprofiileja.

Missä sanoin kaikkien miesten tehtailevan feikkiprofiileja? Olet totaali-idiootti ja jos et ymmärrä lukemaasi, niin ole mielummin kommentoimatta:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sanoin kaikkien miesten tehtailevan feikkiprofiileja? Olet totaali-idiootti ja jos et ymmärrä lukemaasi, niin ole mielummin kommentoimatta:D

Missä ihmeen virtuaalitodellisuudessa ja mielikuvitusmaailmassa oikein elät, kun korvaat itsesikin jollain feikillä?

Feikkiprofiili eivät todista yhtään mitään. Teet miesfeikkiprofiilin, ja se saa mätsin. Mutta kun se mätsi on ehkä jonkun toisen miehen tekemä naisfeikkiprofiili. Kummankin feikkiprofiilin tekijä on riemuissaan ja uskoo saaneensa todisteen jostain. Feikit juttelevat keskenään ja sopivat harrastavansa seksiä. Ja sitten kumpikin uskoo saaneensa roolileikkillä todisteen siitä miten helposti naiset suostuvat seksiin.

Roolileikit eivät ole todiste. Olet saanut "tietämyksesi" feikillä, joten tietämyskin on feikkitietoa.

Ja edelleenkään sinun ei pidä puhua monikossa miesten kokemuksista vaan yksikössä miehen kokemuksista. Siis yhden ainoan miehen eli juuri sinun. Kyse on sinusta ja vain sinusta eikä kenestäkään muusta kuin sinusta.

Uskon kyllä sinua kun kerrot ettet pääse treffeille. Jos alat inttää ja jankuttaa jokaisen mätsisi kanssa jo viestejä vaihdellessa ja hoet joka viestissä vain omaa "totuuttasi" ja "tietämystäsi", mätsisi eivät todellakaan lähde treffeille. He ovat kyllästyneet sinuun jo ennen ensimmäistä tapaamista.

Joten kun sanot ettet pääse treffeille niin sen kyllä uskon. Kuka haluaa tavata miestä, joka treffeilläkin vain jankuttaa samaa, uhriutuu ja esiintyy marttyyrina ja säälii itseään: "me miehet kärsimme, te naiset sorratte meitä, Yhyy yhyy, feikkiprofiili sitä ja feikkiprofiili tätä, Yhyy yhyy, vääryys vääryys!"

Sinä et pääse treffeille. Se johtuu omasta jankutuksestasi ja siitä ettet kuuntele muita yhtään. Et ole hiukkaakaan kiinnostunut niistä naisista joiden kanssa saat mätsin, et välitä kuunnella heitä.

Yksinkertaisesti ET PIDÄ NAISISTA. Haluat treffeille vain saadaksesi seksiä.

Tunnen taviksia jotka kyllä saavat mätsejä ja käyvät treffeillä. He ovat itse kertoneet siitä minulle kasvotusten. Eli he eivät ole feikkejä vaan oikeita miehiä He mätsäävät ihan oikeiden naisten kanssa.

Sinä dumppaat aitojen, oikeiden, elävien ihmisten livemaailmassa saamat kokemukset. Uskot että feikkien virtuaaliset kuvitelmat ovat todillisempia kuin todellisuus. Elät kuvitteellisessa virtuaalu-. feikki- ja nettimaailmassa ja luot feikkipersoonan joka keskustelee toisten feikkien kanssa, sen sijaan että pukisit takin päälle ja lähtisit ulkoilmaan katsomaan oikeita eläviä ihmisiä. Se on sinun valintasi.. Kunhan muistat että feikki on feikki. Etkä sekoita feikkileikkejä ja todellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla taas autisti ätmejä..

eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sanoit. Kirjoitit: "JOKAINEN mies tietää feikkiprofiililla kuinka paljon tykkäyksiä naiset saavat." Jos jokainen mies sen tietää feikkiprofiililla niin sehän tarkoittaa että jokainen mies tekee feikkiprofiili ja. Sinä siis todellakin väitit että kaikki miehet tekevät feikkiprofiileja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feikkiprofiililla todistit päivänselvän asian eli sen että komea mies saa enemmän mätsejä kuin tavis. Eikös tuo ole sanomattakin selvää? Samoin kuin on päivänselvää että kaunis nainen saa enemmän mätsejä kuin tavallisen näköinen.. Ei tuon asian selvittämiseen mitään tutkimuksia olisi tarvittu.

Mutta miten sinä feikkiprofiililla muka todistit sen, että oikea elävä komea kelpuuttaa naisen vain seksiin? Kysehän oli varastetulla kuvalla tehdystä komean miehen feikkiprofiilista. Miten sen perusteella voi selvittää mitä oikea elävä todellinen komea mies ajattelee ja toimii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis väität, että feikkitavismiehesi saa tietää ihan kaiken niistä naisista, joiden kanssa hänelle EI tule mätsiä. Miten ihmeessä? Feikkitavismies tietää jopa kaiken niistä miehistä, joiden kanssa niillä feikkitaviksen vasemmalle pyyhkineillä naisilla tulee mätsi. Miten ihmeessä?

... olen tehnyt lukuisia feikkiprofiileja niin miesten kuin naisten kuvilla mitkä on vain vahvistaneet sitä käsitystä mikä minulla on eli suurin osa tavisnaisista ei tykkää tavismiehistä..."

Siis teit feikkiprofiilin tavismiehelle, ja tämä tekemäsi feikkitavismiehesi ei saa mätsejä. Tähän asti asia selvä.

"... kun saavat mätsejä, treffejä ja seksiä komeilta miehiltä..." ,

Nyt sanoit jotain missä ei ole mitään järkeä. Miten tuollainen asia voi käydä selville tekemäsi feikkitavismiehen avulla? Miten voit feikkitaviksen avulla selvittää kenen kanssa ne naiset, joiden kanssa feikkitavismiehes EI saa mätsejä, sitten loppujen lopuksi saavat niitä mätsejä, treffejä ja seksiä?

"... jotka tosin kelpuuttaa tavisnaiset vain seksiseuralaisiksi. Mallimies ottaa parisuhteeseen missinaisen vaikka mallimies voikin harrastaa seksiä tavisnaisen kanssa."

Miten ihmeessä sinä selvitit tämänkin asian feikkitavismiehen avulla? Miten feikkitavismiehesi sai tietää, kenen kanssa oikeat, elävät ja olemassaolevat mallimiehet harrastavat seksiä ja kenet ottavat parisuhteeseen?

On siis naisia, joiden kanssa feikkitavis EI saa mätsiä, ja feikkitavis saa silti jollain ihmeen salapoliisityöllä tietää näistä naisista aivan kaiken??? Lisäksi feikkitavismies selvittää salapoliisityötllä kaiken myös niistä miehistä joiden kanssa nämä naiset saavat mätsin???

Miten sinun feikkitavismiehesi tuossa onnistuu?

Jos minä, joka ne ole feikki vaan ihan oikea olemassaoleva nainen, pyyhin oikealle kiinnostavan miehen, mutta ko. mies ei pyyhkään minua oikealle vaan vasemmalle, en ikinä saa tietää siitä miehestä YHTÄÄN MITÄÄN.

En saa koskaan tietää näitä kolmea asiaa: 1. miksei hän pyyhkinyt minua oikealle? 2. kenet hän pyyhki oikealle minun sijastani? 3. kenen kanssa hän sai mätsin ja kenen kanssa pääsi treffeille ja harrasti seksiä.? En siis koskaan.

En siis saa ikinä tietää hänestä yhtään mitään. Tinderin ideana on nimenomaan se, ettei käyttäjä saa MITÄÄN tietoa niistä joiden kanssa ei tule mätsiä. Siihen koko toiminta perustuu: tietoa saat vain omista mätseistäsi, et kenestäkään muusta.

Mutta sinun feikkitavismiehesi saa selville aivan aivan aivan kaiken kaiken. Hämmästyttävää...

• Anonyymi

Ehkä tuo palstamummo pomottaa ihmisiä kotona tai töissä ja siitä syystä käyttäytyy palstalla elviksen elkein?

• Anonyymi

Etenkin naisille tuntuu olevan päivänselvää, että he ovat niitä, jotka valitsevat kumppaninsa.

Ja tämän valitun kumppanin pitää olla ikikiitollinen tultuaan valituksi juuri tämän naisen taholta.

Joskus realismin märkä rätti lyö päin pläsiä kun mies onkin halunnut vain ja ainoastaan seksiseuraa ja se sattuu. Terapiaan!

• Anonyymi

Jokaiselle vapaassa maassa elävällä ihmiselle on päivänselvää, että he itse ovat niitä, jotka valitsevat kumppaninsa.

Jokainen normaali ihminen osaa olla kiitollinen löytäessään sopivan kumppaniehdokkaan ja tullessaan tämän valitsemaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle vapaassa maassa elävällä ihmiselle on päivänselvää, että he itse ovat niitä, jotka valitsevat kumppaninsa.

Jokainen normaali ihminen osaa olla kiitollinen löytäessään sopivan kumppaniehdokkaan ja tullessaan tämän valitsemaksi.

KUKAAN ei tee parisuhdevalintaa yksin. Kaikki valinnat tehdään yhdessä ja yhteistuumin sen uuden kumppanin kanssa.

Väität siis että naiset luulevat päättävänsä yksinään siitä, kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen, siis että naiset luulevat ettei miehellä ole asiaan mitään sanomista? Ihan supertyhmä täytyy sellaisen naisen olla, joka luulee ettei miehellä ole asiaan mitään sanomista. Niin typeriä naisia ei onneksi kuulu tuttavapiiriini. Jos itse olet tavannut vain niin tyhmiä naisia, niin syynä on naismakusi: tykkäät tyhmistä naisista.

Eiköhän tyhmempi kin tajua että:

Kun aloitetaan parisuhde, KUMPIKIN on ensin valinnut toisen siksi henkilöksi jonka kanssa haluaa parisuhteen. Ei siis riitä että jompi kumpi valitsee toisen jos se toinen ei vuorostaan valitse häntä. Sen jälkeen YHDESSÄ tehdään päätös parisuhteeseen ryhtymisestä.

Kukaan täyspäinen mies tai nainen ei luule tekevänsä sitä päätöstä yksinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUKAAN ei tee parisuhdevalintaa yksin. Kaikki valinnat tehdään yhdessä ja yhteistuumin sen uuden kumppanin kanssa.

Väität siis että naiset luulevat päättävänsä yksinään siitä, kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen, siis että naiset luulevat ettei miehellä ole asiaan mitään sanomista? Ihan supertyhmä täytyy sellaisen naisen olla, joka luulee ettei miehellä ole asiaan mitään sanomista. Niin typeriä naisia ei onneksi kuulu tuttavapiiriini. Jos itse olet tavannut vain niin tyhmiä naisia, niin syynä on naismakusi: tykkäät tyhmistä naisista.

Eiköhän tyhmempi kin tajua että:

Kun aloitetaan parisuhde, KUMPIKIN on ensin valinnut toisen siksi henkilöksi jonka kanssa haluaa parisuhteen. Ei siis riitä että jompi kumpi valitsee toisen jos se toinen ei vuorostaan valitse häntä. Sen jälkeen YHDESSÄ tehdään päätös parisuhteeseen ryhtymisestä.

Kukaan täyspäinen mies tai nainen ei luule tekevänsä sitä päätöstä yksinään.

Niin, jokainen yksilö valitsee itse kenestä kiinnostuu.
        Ei yksikään vapaassa maassa elävä yksilö voi tehdä päätöstä parisuhteen aloittamisesta niin, että "minä olen kiinnostunut tuosta toisesta joten minä nyt vaan otan hänet kumppanikseni". Se parisuhteen aloitus vaatii sitä, että se toinenkin osapuoli tekee sen saman päätöksen: "olen kiinnostunut tuosta toisesta ihmisestä ja olen valmis aloittamaan hänen kanssa parisuhteen, mikäli hän tuntee samoin".

• Anonyymi

Ikävää, että olet kokenut tommosta. Ihmettelen kyllä miten oletki tuollaisiin ihmisiin törmännyt.
      Minä olen hieman yli 150 cm ja painan noin 70 kg eli en laiha. Ei kukaan ole ikinä haukkunu lihavaksi tai muuta vastaavaa ja treffiseuraakin on ollut. Varmaan joillekkin olen liian tukeva, mutta monien mielestä myös kaunis.

• Anonyymi

Puolison löytämättä jättäminen tarkoittaa naisilla useimmiten liian kovia vaatimuksia siihen verrattuna mitä pystyy itse tarjoamaan. Itseäni vain naurattaa jos joku nainen väittää ettei löydä miestä, koska tiedän että se ei voi pitää paikkaansa.

Mielestäni maailma on niin tekopyhä. Tavoitellaan "tasa-arvoa" mutta jätetään siitä pois parisuhdemarkkinat.

• Anonyymi

Et taida tietää mitä tasa-arvo tarkoittaa. Se tarkoittaa jokaiselle tasavertaista oikeutta etsiä kumppani, valita kumppani ja solmia parisuhde. Etsiminen ja valitseminen on kuitenkin tehtävä itse. Kukaan ei tee sitä sinun puolestasi. Jos et löydä ketään, se on sinun ongelmasi. Jos se jonka haluaisit ei halua sinua, asialle ei voi mitään.

Niin on ollut ainakin sadan vuoden ajan. Vai arveletko että vanhoina hyvinä aikoina sinulle olisi järjestetty vaimo yhteiskunnan puolesta vaikka vastoin sen naisen tahtoa? Suomessa ei ole koskaan järjestetty avioliittoja. Nuoria ei ole pakotettu naimisiin.

Se EI ole epätasa-arvoa että et löydä kumppania. Jos et kiinnosta ketään niin se on täysin sinun ongelmasi ja sinun vastuullasi eikä millään lailla yhteiskunnan tai naisten vastuulla.

Verrattavissa koulutukseen. Jokaisella on oikeus ilmaiseen koulutukseen. Mutta jos joku ei opi niin se EI ole epätasa-arvoa. Siinä on kyse lahjakkuuseroista..

Parisuhteen solmimisessa on kyse eroista viehättävyyden välillä. Jos et ole naisten silmissä kiinnostava, viehättävä etkä vetovoimainen, niin miten se liittyi tasa-arvoon?

Sinulla on sama oikeus parisuhteeseen kuin kaikilla muillakin. Oikeus parisuhteeseen tarkoittaa että sinulla on oikeus etsiä parisuhdetta ja solmia sellainen, jos löydät sopivan henkilön. Mutta se etsiminen ja löytäminen kuuluu sinulle. Tasa-arvo ei tarkoita että yhteiskunnan pitää järjestää parisuhde sinulle tai että jonkun naisen pitää uhrautua ja ruveta tyttöystäväksesi vastoin tahtoaan. . Sinun kuuluu järjestää se itse.

Miten ihmeessä se olisi yhteiskunta tehtävä? Vaimon puutteesi ei ole poliittinen kysymys jolle voit vaatia muilta ratkaisua. Se on sinun yksityisasiasi. Muiden tehtävänä ei ole sen ongelman ratkaiseminen. Huolehdi itse yksityiselämästäsi äläkä aseta sitä muiden ihmisten velvollisuudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää mitä tasa-arvo tarkoittaa. Se tarkoittaa jokaiselle tasavertaista oikeutta etsiä kumppani, valita kumppani ja solmia parisuhde. Etsiminen ja valitseminen on kuitenkin tehtävä itse. Kukaan ei tee sitä sinun puolestasi. Jos et löydä ketään, se on sinun ongelmasi. Jos se jonka haluaisit ei halua sinua, asialle ei voi mitään.

Niin on ollut ainakin sadan vuoden ajan. Vai arveletko että vanhoina hyvinä aikoina sinulle olisi järjestetty vaimo yhteiskunnan puolesta vaikka vastoin sen naisen tahtoa? Suomessa ei ole koskaan järjestetty avioliittoja. Nuoria ei ole pakotettu naimisiin.

Se EI ole epätasa-arvoa että et löydä kumppania. Jos et kiinnosta ketään niin se on täysin sinun ongelmasi ja sinun vastuullasi eikä millään lailla yhteiskunnan tai naisten vastuulla.

Verrattavissa koulutukseen. Jokaisella on oikeus ilmaiseen koulutukseen. Mutta jos joku ei opi niin se EI ole epätasa-arvoa. Siinä on kyse lahjakkuuseroista..

Parisuhteen solmimisessa on kyse eroista viehättävyyden välillä. Jos et ole naisten silmissä kiinnostava, viehättävä etkä vetovoimainen, niin miten se liittyi tasa-arvoon?

Sinulla on sama oikeus parisuhteeseen kuin kaikilla muillakin. Oikeus parisuhteeseen tarkoittaa että sinulla on oikeus etsiä parisuhdetta ja solmia sellainen, jos löydät sopivan henkilön. Mutta se etsiminen ja löytäminen kuuluu sinulle. Tasa-arvo ei tarkoita että yhteiskunnan pitää järjestää parisuhde sinulle tai että jonkun naisen pitää uhrautua ja ruveta tyttöystäväksesi vastoin tahtoaan. . Sinun kuuluu järjestää se itse.

Miten ihmeessä se olisi yhteiskunta tehtävä? Vaimon puutteesi ei ole poliittinen kysymys jolle voit vaatia muilta ratkaisua. Se on sinun yksityisasiasi. Muiden tehtävänä ei ole sen ongelman ratkaiseminen. Huolehdi itse yksityiselämästäsi äläkä aseta sitä muiden ihmisten velvollisuudeksi.

Näin on.

Se, ettei joku pääse konservatorioon koska ei ole tarpeeksi musikaalinen ja toinen pyrkijä sen sijaan pääsee, ei ole epätasa-arvoa, vaan kyse on eroista musikaalisuudessa. Kummallakin oli sama oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Se, että joku saa koulutodistukseen huonompia numeroita kuin vierustoveri, ei ole epätasa-arvoa vaan kyse on eroista lahjakkuudessa. Kummallakin oli oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Se, ettei joku mies saa seksiä, parisuhdetta tai vaimoa ja toinen mies saa halutessaan kaikkea tuota, ei ole epätasa-arvoa, vaan kyse on eroista viehättävyydessä. Kummallakin oli oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Jotkut ihmiset kerta kaikkiaan ovat kauniimpia, älykkäämpiä, sosiaalisempia, käsistään kätevämpiä, sanavalmiimpia tai hauskempia kuin jotkut toiset. Kyse on eroista ihmisten välillä. Se ei ole tasa-arvokysymys.

Kun olin lukiossa, meidän luokalla oli yksi tyttö, johon puolet luokan pojista oli ihastunut. Tyttö oli kuvankaunis, iloinen, kaikille ystävällinen, sanavalmis ja todella suloinen. Olin tytölle kateellinen, koska kun se tyttö oli paikalla, kukaan poika ei vilkaissutkaan minua. Ymmärsin kyllä mikä siinä tytössä poikia viehätti, mutta olin silti nyreissäni ja inhosin sitä tyttöä, vaikka hän ei ollut tehnyt kenellekään mitään pahaa.

Olin kuitenkin sen verran fiksu, että tiedostin olevani vain kateellinen ja tajusin, että kiukkuni asian vuoksi oli kokonaan minun ongelmani. Tajusin senkin, että minun kannattaa pitää ärtymykseni omana tietonani.

Tajusin senkin, että pojilla oli täysi oikeus itse päättää kenestä he kiinnostuivat. Tajusin, ettei yhdelläkään pojalla ole velvollisuutta kiinnostua minusta. EN kuvitellut että siinä tapahtui jokin vääryys tai että se olisi ollut jonkin sortin tasa-arvo kysymys. Se ei ollut tasa-arvokysymys, vaan kyse oli erosta viehättävyydessä.

Erot viehättävyydessä on asia jolle kukaan ei voi mitään. Eivät edes palstaprinssit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

Se, ettei joku pääse konservatorioon koska ei ole tarpeeksi musikaalinen ja toinen pyrkijä sen sijaan pääsee, ei ole epätasa-arvoa, vaan kyse on eroista musikaalisuudessa. Kummallakin oli sama oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Se, että joku saa koulutodistukseen huonompia numeroita kuin vierustoveri, ei ole epätasa-arvoa vaan kyse on eroista lahjakkuudessa. Kummallakin oli oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Se, ettei joku mies saa seksiä, parisuhdetta tai vaimoa ja toinen mies saa halutessaan kaikkea tuota, ei ole epätasa-arvoa, vaan kyse on eroista viehättävyydessä. Kummallakin oli oikeus yrittää, ja toinen onnistui, toinen ei.

Jotkut ihmiset kerta kaikkiaan ovat kauniimpia, älykkäämpiä, sosiaalisempia, käsistään kätevämpiä, sanavalmiimpia tai hauskempia kuin jotkut toiset. Kyse on eroista ihmisten välillä. Se ei ole tasa-arvokysymys.

Kun olin lukiossa, meidän luokalla oli yksi tyttö, johon puolet luokan pojista oli ihastunut. Tyttö oli kuvankaunis, iloinen, kaikille ystävällinen, sanavalmis ja todella suloinen. Olin tytölle kateellinen, koska kun se tyttö oli paikalla, kukaan poika ei vilkaissutkaan minua. Ymmärsin kyllä mikä siinä tytössä poikia viehätti, mutta olin silti nyreissäni ja inhosin sitä tyttöä, vaikka hän ei ollut tehnyt kenellekään mitään pahaa.

Olin kuitenkin sen verran fiksu, että tiedostin olevani vain kateellinen ja tajusin, että kiukkuni asian vuoksi oli kokonaan minun ongelmani. Tajusin senkin, että minun kannattaa pitää ärtymykseni omana tietonani.

Tajusin senkin, että pojilla oli täysi oikeus itse päättää kenestä he kiinnostuivat. Tajusin, ettei yhdelläkään pojalla ole velvollisuutta kiinnostua minusta. EN kuvitellut että siinä tapahtui jokin vääryys tai että se olisi ollut jonkin sortin tasa-arvo kysymys. Se ei ollut tasa-arvokysymys, vaan kyse oli erosta viehättävyydessä.

Erot viehättävyydessä on asia jolle kukaan ei voi mitään. Eivät edes palstaprinssit.

Lisäys edelliseen.

Jos olisin silloin lukiossa käyttänyt palstaprinssien logiikkaa, olisin

- ajatellut että minulle tehdään tässä vääryyttä ja minua sorretaan, kun tuo tyttö saa pojilta huomiota ja minä en saa
        - olisin syyttänyt poikia ulkonäkökeskeisyydestä ja pintapuolisuudesta
        - olisin syyttänyt poikia kuuseen kurkottamisesta ja yli oman tasonsa tavoittelusta ja vaatinut heitä tavoittelemaan vain oma tasoisiaan tyttöjä (eli ennen kaikkea minua...)
        - olisin selittänyt kaikille että tuo tyttö on jääkylmä hyväksikäyttäjä joka etsii vain seksiseuraa
        - olisin vaahdonnut että miksei tavallinen kunnon tyttö kelpaa
        - olisin tukahtunut katkeruuteen.

Mutta jo 16-vuotiaana olin liian fiksu tällaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys edelliseen.

Jos olisin silloin lukiossa käyttänyt palstaprinssien logiikkaa, olisin

- ajatellut että minulle tehdään tässä vääryyttä ja minua sorretaan, kun tuo tyttö saa pojilta huomiota ja minä en saa
        - olisin syyttänyt poikia ulkonäkökeskeisyydestä ja pintapuolisuudesta
        - olisin syyttänyt poikia kuuseen kurkottamisesta ja yli oman tasonsa tavoittelusta ja vaatinut heitä tavoittelemaan vain oma tasoisiaan tyttöjä (eli ennen kaikkea minua...)
        - olisin selittänyt kaikille että tuo tyttö on jääkylmä hyväksikäyttäjä joka etsii vain seksiseuraa
        - olisin vaahdonnut että miksei tavallinen kunnon tyttö kelpaa
        - olisin tukahtunut katkeruuteen.

Mutta jo 16-vuotiaana olin liian fiksu tällaiseen.

Niin kuin tuossa listassasi mainitset, kaikki noista pojista ei varmasti olleet yhtä fyysisesti viehättävä kuin ihailemansa ja kadehtimasi tyttö. Onkin hyvä kysyä, onko yli oman tasoisen tavoittelu väärin tai oikein tai kuuseen kurkottelua. Vaikka siihen toki oikeus on kaikilla ja jotkut jopa siinä kuuseen kurkottelussa joskus onnistuu, se on kuitenkin epätodennäköistä ja koomistakin tai sitä onnistumista ei tapahdu niin usein, ei ainakaan nuorten eikä nuorten aikuisten parissa valtavirran parisuhdemarkkinoilla. Aikuisena ne valintakriteerit voi olla vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja sekä miehet että naiset voi kelpuuttaa vähemmän fyysisesti viehättävän puolison monesta syystä.

En tiedä, mitä myöskään tarkoitat "tavallisella kunnon tytöllä". Kyllähän ei-fyysisesti-viehättäväkin tyttö voi olla kunnon tyttö tai minkä tahansa ulkonäkötason omaava voi olla sisäisiltä ominaisuuksiltaan hyvä ja kunnollinen mutta se ulkoinen viehätysvoima vaan puuttuu tai ei ole ihailua herättävää, mikä vaikuttaa etenkin nuorena ja nuorena aikuisena, jolloin ulkonäöllä on eniten väliä ja jolloin sillä on siis vaikutusta löytää fyysisesti viehättävä kumppani tai ylipäätään kumppani. Useinhan puhutaan, että "samantasoiset" (etenkin nuorista aikuisista) kumppanit löytää toisensa. Toki sen nuoruuden ja nuoren aikuisuuden jälkeenkin monelle sillä ulkonäöllä on väliä mutta painoarvo voi olla eri. Marginaaliparisuhdemarkkinoilla on voi olla enemmän epäsuhtia pareja kuin valtavirran parisuhdemarkkinoilla mutta sielläkin pääosin ne samat kriteerit vallitsee mutta kompromissejä voidaan tehdä esim. samanlaisen arvomaailman vuoksi, koska valinnanvaraa ei ole paljon.

Jos fyysisesti erittäin viehättävä nuori tai nuori nainen on 8-10/10, joita on yksi tai max. pari luokassa, jos sitäkään, usein se tavallisella ulkonäöllä (ei ruma eikä kaunis) varustetut on 5/10, sievät ja nätit on sitä 6-7/10 ja ei-fyysisesti-viehättävät 3-4/10. Usein nuo 3-4/10 ulkonäön tasolla varustetut ei saa positiivista huomiota ulkonäkönsä puolesta ollenkaan vastakkaiselta sukupuolelta varsinkaan nuorena tai on onnenpotku jos löytävät jonkun, joka kelpuuttaa parisuhteeseen ja se on usein saman ulkonäkötason omaava yksilö. Ilmeisesti irtosuhteita voi löytää 3-4/10 tason yksilöt tasoisistaan tai hieman tasokkaimmista. Hyvä, että tuollaisillekin ne vastapuolikkaat parisuhteeseen löytyy mutta kaikki tuossakaan ryhmässä ei kaikki ymmärrä tai suostu ymmärtämään sitä omaa "tasoaan". Hyviä sisäisiä ominaisuuksia voi olla paljonkin yksilössä, joka ei ole fyysisesti viehättävä.

Niin, ja se sitten näkyy siinä pienessä ryhmässä, että kaikki, ulkonäön tasosta riippumatta ovat kiinnostuneet siitä yhdestä tai kahdesta 8-10/10 tytöstä/naisesta tai 8-10/10 pojasta mutta moni jää vain nuolemaan näppejään ja ihailemaan tai kahdehtimaan (sisäisesti tai avoimesti). Periaatteessa se oikeus tavoitella ketä haluaa tietysti on mutta on hyvin epätodennäköistä, että ainakaan nuorten ja nuorten aikuisten parissa joku ottaisi sellaisen, jonka fyysinen viehätysvoima eroaa huomattavasti toisesta. Tietysti epätoivoisia aina löytyy ja niitä, jotka ei tiedosta oman fyysisen vetovoimansa tasoa tai jotka eivät ole testanneet sitä tarpeeksi. Niitä voi toki löytyä vanhemmistakin ikäluokista, jos seurustelukokemusta ei ole.

• Anonyymi

Minun mielestä just hyvä. Anorektinen tikku ei todellakaan säväytä.

• Anonyymi

Nuorukaisena olin tyttöjen suhteen arka urheilijapoika, kroppa oli kuin pikajuoksijalla. Ensin minut kaappasi vanhempi tyttö joka vei ja minä vikisin. Vasta armeijan aikoihin tajusin että olen saali ja minulla on valinnanvaraa. Se tuotti ongelmia sitten naimisissakin, kun naiset tarjosi seuraansa kaikkialla. Töissä ja vapaalla. Vaimon serkut ja työkaverit myös. Pidin pintani yli 10 vuotta ja satuin vielä vähän vaurastumaan siinä välissä. Alkoi sellainen hullunmylly naisten kanssa että sen seurauksia maksellaan vieläkin kahden avioeron jälkeen. Ikä ja iloinen elämä ei tullut yksin. Keitto maistuu liikaa ja ylipainoa on tullut. Ei huutele naiset enää perään samalla tavalla kuin ennen. Paitsi Pattayalla.

• Anonyymi

""Se, ettei joku mies saa seksiä, parisuhdetta tai vaimoa ja toinen mies saa halutessaan kaikkea tuota, ei ole epätasa-arvoa, vaan kyse on eroista viehättävyydessä.""

On se epätasa-arvoa kun on paljon syrjäytyneitä miehiä sen takia ja yhteiskunta ikään kuin palkinnoksi maksaa yh-äideille kaikki vaikka yhärit itse valinneet huonon miehen. Ulkonäkö edellä menty mikä sitten kostautunut ja suhde komean jännämiehen kanssa päättynyt eroon tai mikä pahinta: nämä kaksi eivät ole koskaan parisuhteessa olleetkaan eli seksiä harrastettu putipaljaalla ja vahinkoraskaus.

• Anonyymi

Tavismies ja tavisnainen on samantasoisia ja samalla viivalla mut deittisovellukset mahdollistaa tavisnaisille niin paljon enemmän: esim. tavisnainen saa kymmeniä tuhansia tykkäyksiä tavismiestä enemmän, jonka jälkeen tavisnainen tietysti vedättää mätsihaaremiinsa vain komeimmat ja sitten kolikolla on se kääntöpuoli, että tasokkaat miehet haluavat parisuhdetta etsivästä tavisnaisesta vain seksiseuraa. Sitten naiset uikuttavat lehtien sivuilla kuinka ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka naiset itse antavat mahdollisuuden vain top10% komistuksille.

Missä tasa-arvo?

• Anonyymi

Höpö höpö. Kukaan ei syrjäydy siksi ettei saa parisuhdetta. Olen ollut sinkku kohta 10 vuotta ENKÄ ole syrjäytynyt.

Syy-seuraussuhde menee toisinpäin: moni ei saa parisuhdetta koska on syrjäytynyt. Suurin osa syrjäytyneistä on itse aiheuttanut tilanteensa. Pitikö lintsata koulussa ja myöhemmin töissä, pitikö ryypätä, pitikökokeilla huumeita, pitikö räyhätä ja tapella, pitikö liittyä jo nuorena johonkin rikollisjengiin? Oma vika!

Kuka haluaa parisuhteeseen pitkäaikaistyöttömän, alkoholisoituneen, mielenterveysongelmausen, käytöshäiriöisen, epäsisiaalisen, epäsiistin narsistin kanssa?

Syyttäkää syrjäytyneet itseänne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kukaan ei syrjäydy siksi ettei saa parisuhdetta. Olen ollut sinkku kohta 10 vuotta ENKÄ ole syrjäytynyt.

Syy-seuraussuhde menee toisinpäin: moni ei saa parisuhdetta koska on syrjäytynyt. Suurin osa syrjäytyneistä on itse aiheuttanut tilanteensa. Pitikö lintsata koulussa ja myöhemmin töissä, pitikö ryypätä, pitikökokeilla huumeita, pitikö räyhätä ja tapella, pitikö liittyä jo nuorena johonkin rikollisjengiin? Oma vika!

Kuka haluaa parisuhteeseen pitkäaikaistyöttömän, alkoholisoituneen, mielenterveysongelmausen, käytöshäiriöisen, epäsisiaalisen, epäsiistin narsistin kanssa?

Syyttäkää syrjäytyneet itseänne!

Kuinkahan paljon näissä ns. kunnollisissa tavismiehissä on niitä kaikkea muuta kuin kunnollisia? Kuinka paljon niissä on yhteiskunnan varoilla eläviä sosiaalipummeja, rikollisia ja alkoholisteja?

Sellainen mies ei ole kunnollinen, eikä hän ole tavis, eikä edes ätmi.

• Anonyymi

Sillä lailla. Väität siis että kaikki viikonloppuisät ovat kelvottomia roistoja. Yhdelläkään yh-äidillä ei muka voi olla huolehtivaa, rakastavaa, vastuuntuntoista isää. Kaikkien yh-äitien lapsilla on huono ja laiminlyövä isä, vai?

Väität että nämä yh-lasten isät ovat kaikki joko petollisia häntäheikkejä tai yhden illan heiloja, eli yhtä kaikki surkimuksia.

Silti käsittämättömästi puolustat OIKEITA surkimuksia eli syrjääntyneitä luusereita, peräkammarinpoikia ja sosiaalipummeja, ja vaadit naisia ryhtymään parisuhteeseen näiden reppanaluuserien kanssa, jotta nämä ketaleet muka pelastuvat syrjäytymiseltä!

Olet loukkaantunut kun surkimusmiehet eivät kelpaa ja väität että syrjäytyminen johtuu naisen puutteesta. Ei muuten johdu. Jos joku syrjäytyy siksi ettei löydä naista, hän on uusavuton reppana joka olisi parisuhteessakin syrjäytynyt jostain muusta syystä. Jos syrjäytyy kun ei saa naista, syrjäytyy joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Eikä mikään parisuhde voi pelastaa syrjäytymässä olevaa ihmistä. Kyllä se pelastus on löydettävä itse. Ei sitä toinen voi toiselle antaa.

Ja sitten väität että yh-äitien lasten hellät, vastuuntuntoiset isät ovat surkimuksia tai roistoja. Hah! Viikonloppuisissä on ihan superhienoja miehiä ja todella hyviä isiä.

• Anonyymi

Jaa, taas tätä…huoh!
      Minä nyt ainakin taidan seurustella ns ylipainoisen naisen kanssa. Molemmat ollaan 50v eikä kumpaakaan kiinnosta hevon paskaa minkä kokoinen kukin on. Varmaan seurustellaan sen takia että molemmat olemme tunne/järki/äly samalla sivulla.

• Anonyymi

Oikein! Tuo on tervettä. Tykkäät siitä naisesta sen verran paljon ettet välitä saada tietää mitä lukemia puntari näyttää kun hän astuu sille. Muut asiat merkitsevät enemmän. Onnea teille! 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein! Tuo on tervettä. Tykkäät siitä naisesta sen verran paljon ettet välitä saada tietää mitä lukemia puntari näyttää kun hän astuu sille. Muut asiat merkitsevät enemmän. Onnea teille! 😊

Jaa, tiedä nyt mitä de vaaka näytää. Näppituntumalla ylipainoa on mutta ei nyt älyttömästi mutta se ei ole se pointti tässä.

• Anonyymi

Eiks täällä naiset aikoinaan olleet kovastikin yhtä mieltä siitä et nainen on miehen tasoinen kun seksiä harrastetaan.

Miehillä vaan on eri vaatimukset avioon kuin peuhuun:D

• Anonyymi

Monilla naisillakin on eri vaatimukset avioon kuin peuhuun. Tämä on sulle vuodesta toiseen jotenkin tosi vaikea konsepti sisäistää.

• Anonyymi

""Yhdelläkään yh-äidillä ei muka voi olla huolehtivaa, rakastavaa, vastuuntuntoista isää. Kaikkien yh-äitien lapsilla on huono ja laiminlyövä isä, vai?""

Isät voi olla vastuuntoisia ja hyviä viikonloppuiskiä, mutta naisille merkkaa vain miehen ulkonäkö ja se ei ole oikea tapa valita kumppania parisuhteeseen ja lasten isäksi. Naiset voi joo saada kauniita ja komeita lapsia ja komean miehen parisuhteeseen hetkeksi, mutta suhteet ei nykyään enää kestä kun mennään ulkonäkö edellä. Niillä komeilla panoalfoilla on muitakin naisia ja ei pidä kuin mennä tinderiin, niin siellä varatut komistukset etsivät salaseuraa muista naisista ja arvaa saavatko? -Tottakai saavat, koska komea ulkonäkö on. Komeita miehiä ei riitä kaikille naisille eli yhteinen hyvä on jaettava. Sen tietävät myös komeat miehet ja komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstä kaiken hyödyn irti. Ei pidä sitten kiikkustuolissa katua, että jäi panematta sitä ja sitä muijaa.

Ja sitäpaitsi: kun naisella on lyhyt parisuhde komean miehen kanssa ja muistona pienet lapset, niin ei se nainen saa parisuhteeseen enää edes tavismiehiä, joita se olisi lapsettomana saanut, mutta jätti kelpuuttamata, koska paremman näköinen mies parisuhteeseen oli saatavilla.

• Anonyymi

1. Valitse komea mies parisuhteeseen. Tee lapsia nopeasti, komea mies pettää ja suhde päättyy eroon. Nainen jää yksin lasten kanssa.

2. Ota tavismies parisuhteeseen. Tee lapsia ja ole tavismiehen kanssa parisuhteessa kymmeniä vuosia.

Naiset valitsevat mielummin vaihtoehdon numero yksi. Tavismies ei petä niin helposti kuin komea mies. Ketä se tavismies pettää kun eihän se saa naisia vaikka kuinka yrittää? Niinpä niin.

Naisille numero kaksi tavismies kelpaa vasta sitten kun ovat pyöräyttäneet lapsia komean jännämies panoalfan kanssa.

• Anonyymi

Siksihän se tavismies helpommin pettää, kun tarjouksia ei tule usein. Sitä sitten tyhmempi tavismies ottaa ja tarttuu tarjoukseen, kun joskus harvoin sellaisen saa.

Komistukselle on ollut tavaraa tarjolla aina. Hän ei siis jaksa samalla tavalla innostua jokaisesta tarjokkaasta, kun tarjousten saaminen ei ole harvinaista.

• Anonyymi

Niin se vaan luonnossakin menee, että vain parhaat urokset pääsee parittelemaan. Luonnon valinta, sori.

• Anonyymi

""Naisille numero kaksi tavismies kelpaa vasta sitten kun ovat pyöräyttäneet lapsia komean jännämies panoalfan kanssa.""

Mutta kelpuuttaako tavismies enää yhäriä? Siinäpä vasta hyvä kysymys!

• Anonyymi

Sitähän täällä palstalla vuodesta toiseen toistellaan, että se yhäri vaan tulee ja ottaa väkisin sen tavismiehen parisuhteeseen. Palstaprinssit ovat tehneet selväksi sen, että tavismiehillä ei ole omaa tahtoa. Heidät voi kuka vaan ottaa itselleen jos sattuu huolimaan.

• Anonyymi

Palstaprinsseille tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa ymmärtää Suomen lakia. Lapsen siittänyt mies ja sen synnyttänyt nainen ovat ainoina ihmisinä siitä jälkikasvustaan elatusvastuussa siihen asti, että lapsi on täysi-ikäinen. Kenelläkään muulla ei ole mitään lakisääteisiä vastuita siitä naperosta.

Äiti-ihmiset eivät voi pakottaa uutta miesystävää makselemaan mitään lapsen menoja, saati vaatia elättämään äiti-ihmistä itseään.

Naiset eivät voi väkisin pakottaa miestä parisuhteeseen kanssaan. Edes sitä tavismiestä ei voi kukaan pakolla itselleen puolisoksi ottaa.

Mikäli tavismies alkaa suhteeseen tavisnaisen kanssa, on se yhtä lailla sen tavismiehen kuin tavisnaisenkin oma valinta.

• Anonyymi

""Monilla naisillakin on eri vaatimukset avioon kuin peuhuun.""

Haha. Vitsin murjaisit! Naisethan haluavat parisuhteeseen sen jonka saavat treffeille ja seksiin kun taas miehillä on eri vaatimukset avioon ja miehille nainen kelpaa seksiin kunhan naisella on pulssi.

Vain pieni osa naisista käy panetuttamassa itseään komeiden miesten luona. Usein siinä on ajatuksena ja toiveena saada komea mies parisuhteeseen. Naiset ei pane alas päin, kuten miehet. Jotain mitä et ymmärrä.

• Anonyymi

Mutta sun mukaanhan naiset saa treffeille ja seksiin ihan kenet vaan miehen lystäävät.

Siispä sun mielestä naiset haluaa parisuhteeseen ihan kenet vaan miehen, niinkö?

• Anonyymi

Sinä et tiedä naisista yhtään mitään. Et tunne muita naisia kuin äidin, mummin ja lähikaupan kassan.

• Anonyymi

Naisilla ON eri vaatimukset seksiin ja parisuhteeseen! Nuorena minulla oli villin tytön vaihe. Harrastin irtoseksiä. Yksikään niistä miehistä ei olisi kelvannut minulle parisuhteeseen. Olivat lian tyhmiä.

Miten sinä muka tiedät siitä mitä naiset haluavat?

Naurettavaa väittää että nainen haluaa parisuhteen jokaisen treffikumppaninsa kanssa! Eikös täällä ole jankattu sitä miten naiset vain pelleilevät ja käyvät treffeillä huvikseen? Nyt sitten esitetään päinvastainen mutta aivan yhtä älytön väite.

• Anonyymi

Mistä tiedät mikä on naisten ajatuksena kun he harrastavat irtoseksiä? Oletko itse se komea mies joka saa nausua seksiin? Tuskin. Luultavasti olet joku joka ei pääse edes treffeille. Jos et ole se komea mies, oletko jollain tavalla päässyt yleisöksi komean.iehen ja tavisnaisen treffeille näkemään mitä siellä tapahtuu? Et ole. Kukaan ei halua yleisöä treffeille en. Oletko ollut paikan päällä näkemässä kun toiset harrastavat seksiä? Et taatusti ole! Jos olet itse se komea mies, oletko ajatustenlukija ja näetkö suoraan naisen aivoihin ja tiedät mitä tämä ajattelee? Et varmasti ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mikä on naisten ajatuksena kun he harrastavat irtoseksiä? Oletko itse se komea mies joka saa nausua seksiin? Tuskin. Luultavasti olet joku joka ei pääse edes treffeille. Jos et ole se komea mies, oletko jollain tavalla päässyt yleisöksi komean.iehen ja tavisnaisen treffeille näkemään mitä siellä tapahtuu? Et ole. Kukaan ei halua yleisöä treffeille en. Oletko ollut paikan päällä näkemässä kun toiset harrastavat seksiä? Et taatusti ole! Jos olet itse se komea mies, oletko ajatustenlukija ja näetkö suoraan naisen aivoihin ja tiedät mitä tämä ajattelee? Et varmasti ole.

Jokapaikassa saa lukea että tavismiehet ei saa mätsejä eikä pääse treffeille eli jotkuthan niitä naisiakin treffaa ja panee, eikö? Ja ne paneskelijat on niitä miehiä joilla on tuhansia mätsejä. Niillä miehillä on ulkonäköä ja siitä naiset tykkäävät. Kun komea mallimies haluaa seksiä niin naiset kuvittelevat saavansa tämän parisuhteeseen.

Oli seksiä tai ei. Tavisnaisille harvoin kelpaa tavismies, paitsi tietysti silloin jos naisella itsellään on lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokapaikassa saa lukea että tavismiehet ei saa mätsejä eikä pääse treffeille eli jotkuthan niitä naisiakin treffaa ja panee, eikö? Ja ne paneskelijat on niitä miehiä joilla on tuhansia mätsejä. Niillä miehillä on ulkonäköä ja siitä naiset tykkäävät. Kun komea mallimies haluaa seksiä niin naiset kuvittelevat saavansa tämän parisuhteeseen.

Oli seksiä tai ei. Tavisnaisille harvoin kelpaa tavismies, paitsi tietysti silloin jos naisella itsellään on lapsia.

Naisilla(kin) on parisuhteeseen aika monta muutakin vaatimusta, kuin vain se että kumppaniehdokas miellyttää silmää. Ei sillä ulkonäöllä ratkaista parisuhteen mahdollisia ongelmia ja tämän kyllä valtaosa normaaleista ihmisistä (naisista ja miehistä) ymmärtää.

Monet nuorena heilastelevat pääasiassa ulkonäköpohjalta mutta huomaavat äkkiä, että se ei pitkälle kanna. Parisuhde vaatii sitä että on yhteistä arvopohjaa, samanlaisia tulevaisuudensuunnitelmia ja yhtenevä tapa setviä ongelmatilanteita.

Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, suhde todennäköisesti päättyy.
        Jos toinen lähtee konfliktitilanteissa ovet paukkuen muualle mököttämään kun toinen tahtoisi selvittää asiat puhumalla, suhde todennäköisesti päättyy.
        Jos toinen on vakaumuksiltaan hyvin vasemmalla ja toinen oikealla, suhde todennäköisesti päättyy.

On niin runsaasti asioita joiden pitää loksahtaa kohdalleen, jotta parisuhteen saa toimimaan. Siinä ei naamataulu ja kroppa auta mitään, ellei toiveet ja halut vaan millään tavalla kohtaa. Toki parisuhde on myös kompromissien tekoa, mutta pohjalla on oltava ne samansuuntaiset arvot ja toiveet jotta homman saa pelittämään. Ei taloakaan voi lähteä rakentamaan huteralle kivijalalle jos sen toivoo pysyvän kasassa.

Harva aikuinen ihminen oikeasti kuvittelee, että kiva panosessio on tae hyvästä parisuhteesta. Voihan sitä seksuaalista kemiaa ja kiihkoa olla kenen kanssa tahansa, mutta pidempiaikainen yhteiselo on niin paljon muutakin kuin sukuelinten yhteen hinkkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla(kin) on parisuhteeseen aika monta muutakin vaatimusta, kuin vain se että kumppaniehdokas miellyttää silmää. Ei sillä ulkonäöllä ratkaista parisuhteen mahdollisia ongelmia ja tämän kyllä valtaosa normaaleista ihmisistä (naisista ja miehistä) ymmärtää.

Monet nuorena heilastelevat pääasiassa ulkonäköpohjalta mutta huomaavat äkkiä, että se ei pitkälle kanna. Parisuhde vaatii sitä että on yhteistä arvopohjaa, samanlaisia tulevaisuudensuunnitelmia ja yhtenevä tapa setviä ongelmatilanteita.

Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, suhde todennäköisesti päättyy.
        Jos toinen lähtee konfliktitilanteissa ovet paukkuen muualle mököttämään kun toinen tahtoisi selvittää asiat puhumalla, suhde todennäköisesti päättyy.
        Jos toinen on vakaumuksiltaan hyvin vasemmalla ja toinen oikealla, suhde todennäköisesti päättyy.

On niin runsaasti asioita joiden pitää loksahtaa kohdalleen, jotta parisuhteen saa toimimaan. Siinä ei naamataulu ja kroppa auta mitään, ellei toiveet ja halut vaan millään tavalla kohtaa. Toki parisuhde on myös kompromissien tekoa, mutta pohjalla on oltava ne samansuuntaiset arvot ja toiveet jotta homman saa pelittämään. Ei taloakaan voi lähteä rakentamaan huteralle kivijalalle jos sen toivoo pysyvän kasassa.

Harva aikuinen ihminen oikeasti kuvittelee, että kiva panosessio on tae hyvästä parisuhteesta. Voihan sitä seksuaalista kemiaa ja kiihkoa olla kenen kanssa tahansa, mutta pidempiaikainen yhteiselo on niin paljon muutakin kuin sukuelinten yhteen hinkkaamista.

Ehkäpä tuossa tulikin ne syyt minkä takia parisuhteet ei nykyään enää kestä, koska mennään ulkonäkö edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä tuossa tulikin ne syyt minkä takia parisuhteet ei nykyään enää kestä, koska mennään ulkonäkö edellä.

Ei se ole mikään "nykyajalle" uusi juttu, että nuorten väliset parisuhteet kariutuvat. Aika harva ensiyrittämällä löytää sen elämänsä rakkauden. Kokemukset opettavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut jysymtkseeni. Etpä tietenkään. Kysymys kuului: miten voit tietää mitkä ovat naisten ajatukset? Oletko ajatuksenlukija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä naiset kuvittelevat? Näetkö heidän aivoihinsa?

• Anonyymi

Mistä tiedät etteivät nauset pane alaspäin? Mistä olet saanut tietos joka ikisen naisen seksielämästä? Selaa nutko toisten yksityiselämään? Kyttäätkö, vakoiletko, hakkeroitko? Oletko asentanut kaikkien naisten puhelimiin vakoiluohjelman jolla voit seurata heidän liikkeitään ja netin käyttöään? Tiedätkö että syyllistyt vakavaan rikokseen jos toimit noin?

• Anonyymi

""Naisilla(kin) on parisuhteeseen aika monta muutakin vaatimusta, kuin vain se että kumppaniehdokas miellyttää silmää""

Miellyttää silmää eli pitää kuulua top10% komeimmistoon, eikä se ole ainoa vaatimus ja kun vaatimukset miehelle nousee, niin tuleeko naisilla koskaan mieleen, että ehkä sen miehenkin vaatimukset nousevat sitä mukaa kun nainen nostaa vaatimustasoa? Ei varmaan tule mieleen kun seksiin nainen kelpaa edelleen.

• Anonyymi

Luepa nyt ihan ajatuksella:

NaisillaKIN on parisuhteeseen AIKA MONTA MUUTAKIN VAATIMUSTA, kuin vain se että kumppaniehdokas miellyttää silmää.

Luettelin aiemmassa kommentissa muutaman esimerkin niistä muista vaatimuksista. Lue uudestaan ajatuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa nyt ihan ajatuksella:

NaisillaKIN on parisuhteeseen AIKA MONTA MUUTAKIN VAATIMUSTA, kuin vain se että kumppaniehdokas miellyttää silmää.

Luettelin aiemmassa kommentissa muutaman esimerkin niistä muista vaatimuksista. Lue uudestaan ajatuksen kanssa.

Älä vaadi liikoja. Ei palstaprinssi jaksa lukea kolmea riviä pitempää tekstiä.

• Anonyymi

Päinvastoin, ihmettelen välillä eikö miehillä ole mitään vaatimuksia parisuhteelle!

Treffeillä saan lähes joka kerta mieheltä ehdituksen että ruvetaanko parisuhteeseen. Monasti mietin, eikö miehillä ole mitään erityistoiveita ja vaatimuksia. Olen nätti ja kiltti, sekö siis riittää? Minusta sen ei pitäisi riittää. Minulle ei riitä. Pitää olla muutakin, mm. vahva molemminpuolinen vetovoima ja henkisesti jotain yhteistä. Pitäisi olla tunteitakin matkassa.

Monasti on käynyt mielessä, ovatko miehet niin älyttömän parisuhderiippuvaisia kun eivät ajattele että parisuhde vaatii aika paljon muutakin kuin että kumpikin on ok sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Miehet ovat valmiit parisuhteeseen tuosta noin vain ja siltä istumalta, ilman mitään kiintymyksen, ihastumisen.ja rakkauden tunteita. .

• Anonyymi

Sinä se jaksat jankuttaa seksistä! Minulle se laji on EVVK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin, ihmettelen välillä eikö miehillä ole mitään vaatimuksia parisuhteelle!

Treffeillä saan lähes joka kerta mieheltä ehdituksen että ruvetaanko parisuhteeseen. Monasti mietin, eikö miehillä ole mitään erityistoiveita ja vaatimuksia. Olen nätti ja kiltti, sekö siis riittää? Minusta sen ei pitäisi riittää. Minulle ei riitä. Pitää olla muutakin, mm. vahva molemminpuolinen vetovoima ja henkisesti jotain yhteistä. Pitäisi olla tunteitakin matkassa.

Monasti on käynyt mielessä, ovatko miehet niin älyttömän parisuhderiippuvaisia kun eivät ajattele että parisuhde vaatii aika paljon muutakin kuin että kumpikin on ok sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Miehet ovat valmiit parisuhteeseen tuosta noin vain ja siltä istumalta, ilman mitään kiintymyksen, ihastumisen.ja rakkauden tunteita. .

Palstaprinssien mukaan parisuhteen syntymiseen ei tarvita mitään sellaista akkamaista hömppää kuin kipinää, kemiaa tai ylipäätään mitään yhteistä.

Heidän mukaansa parisuhteen syntymiseen riittää se, että nainen tykkää miehen ulkonäöstä ja antaa tälle piparia. Lapsia tehneiden naisten kanssa pääsee palstaprinssien mukaan vielä helpommalla - he kun eivät välitä miehen ulkonäöstä, kunhan miehellä on rahaa ja intoa maksaa naisen ja lapsen menoja niin kelpaa.

Miehen mielipidettä ei tarvitse kysyä, sillä palstaprinssien mukaan naiset vaan ottaa haluamansa miehet parisuhteisiin. Mies kun suostuu parisuhteeseen ihan kenen vaan kanssa, kunhan joku vaan huolii.

Näin meille kertovat palstaprinssit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaprinssien mukaan parisuhteen syntymiseen ei tarvita mitään sellaista akkamaista hömppää kuin kipinää, kemiaa tai ylipäätään mitään yhteistä.

Heidän mukaansa parisuhteen syntymiseen riittää se, että nainen tykkää miehen ulkonäöstä ja antaa tälle piparia. Lapsia tehneiden naisten kanssa pääsee palstaprinssien mukaan vielä helpommalla - he kun eivät välitä miehen ulkonäöstä, kunhan miehellä on rahaa ja intoa maksaa naisen ja lapsen menoja niin kelpaa.

Miehen mielipidettä ei tarvitse kysyä, sillä palstaprinssien mukaan naiset vaan ottaa haluamansa miehet parisuhteisiin. Mies kun suostuu parisuhteeseen ihan kenen vaan kanssa, kunhan joku vaan huolii.

Näin meille kertovat palstaprinssit!

Näin on. Palstaprinssien mukaan kiintymys ja rakkaus on turhaa hömppää. Ei sellaista parisuhteessa tarvita. Riittää kun mennään sänkyyn piehtaroimaan. Eikä siitäkään tarvitse nauttia, riittää kun mennään vaikka ei tuntuisi miltään.

• Anonyymi

Minä lähtisin treffeille milloin vain aloittajan kanssa.

Tosin olen valitettavasti jo varattu, mutta kiinnostaisiko kolmenkimppa?

• Anonyymi

Kyllä naisessa pitää olla sen verran lihaa ympärillä ettei halatessa luut kolise yhteen.:-)

• Anonyymi

No mä olen just sellanen , ja seksiseuraa kyllä saa lihavakin. Joillekin se on ihan fetissi, vain lihava nainen on saatava.
        Parisuhteeseen mulle kelpais se tavismies, mutta tavismiehet ei halua kuin ainakin 10 vuotta nuoremman, laihan ja kauniin. En tiedä saako jokainen sellaisen. Ei tarvitse kauankaan olla deittipalst
        oilla kun sen huomaa.
        Edit: kuulin äsken radiosta, että tänään on epäonnistumisen päivä ! Sopii aiheeseen.

• Anonyymi

"Jokapaikassa saa lukea että tavismiehet ei saa mätsejä eikä pääse treffeille"

Missä jokapaikassa niin lukee? Laita linkkiä tai jos et osaa niin kerro tarkalleen mistä löytyy niin muutkin voivat käydä lukemassa?

• Anonyymi

Turhaan täällä intät miesten viesteihin. Tee se feikkiprofiili vaikka tinderiin niin alat ymmärtämään. Jokainen sen täälläkin tietää tai jos ei tiedä niin voi tehdä feikkiprofiilin.

Tavismiehellä menee 10 vuotta että saa saman verran mätsejä kuin 18-vuotias tyttö tai kuka tahansa nainen: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/6b88eb5d-db8d-4b45-b5ed-fcd199ede39e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan täällä intät miesten viesteihin. Tee se feikkiprofiili vaikka tinderiin niin alat ymmärtämään. Jokainen sen täälläkin tietää tai jos ei tiedä niin voi tehdä feikkiprofiilin.

Tavismiehellä menee 10 vuotta että saa saman verran mätsejä kuin 18-vuotias tyttö tai kuka tahansa nainen: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/6b88eb5d-db8d-4b45-b5ed-fcd199ede39e

Palstaprinssien mukaan treffailussa tärkeitä on saada paljon tykkäyksiä ja mätsejä. Ihan sama keneltä, kunhan niitä on paljon. Määrä korvaa laadun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaprinssien mukaan treffailussa tärkeitä on saada paljon tykkäyksiä ja mätsejä. Ihan sama keneltä, kunhan niitä on paljon. Määrä korvaa laadun.

Hemmetin helppo se on naisena huudella kun saa seksiin melkein kenet vaan:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäänsanomaton irtoseksi tuntemattoman miehen kanssa on tympeää, tylsää eikä millään tavalla hieno ja tavoiteltava asia. Mies saa tyydytyksen, kunhan on joku reikä mitä tökkiä, joten miehet luulee, että homma toimii naisille samalla tavalla. Ei toimi. Mutta siinähän sitten kadehditte jotain kolmen minuutin nylkytystä, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaprinssien mielestä tärkeintä maailmassa on tietää, että seksiä on saatavissa sellaisilta joiden kanssa sitä ei tahdo. Tärkeintä maailmassa on tietää, että saisi seksiä henkilöiltä jotka inhottavat ja oksettavat.

Palstaprinssien mielestä nettideittailussa kyse ei ole siitä, että etsii ihmissuhdetta ja ihmistä jonka kanssa voisi kokea hellyyttä, läheisyyttä, yhteenkuuluvaisuutta ja ystävyyttä. Ehei, palstaprinssien mielestä tärkeintä on saada mahdollisimman paljon mahdollisimman limaista vonkaamista mahdollisimman vastenmielisiltä miehiltä. Tärkeintä on että nainen pääsee pidättelemään oksennusta niiden vonkaamisviestien vuoksi aamusta iltaan.

Kun naiset saavat satoja limaisia vonkausviestejä ja ehdotuksia äärimmäisen yrjöttäviltä miehiltä, naisilla menee lujaa, ja naisten on helppo huudella.

Ettekös palstaprinssit olekin mielissänne siitä, että jokainen teistä saisi niin paljon homoseksiä kuin tahdotte? Ai että ette tahdo? Ei sillä ole väliä että te ette tahdo. Ei se kiinnosta ketään. Tärkeintä on saada vonkausta, eikö?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksiä? EVVK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros nyt missä "jokapaikassa" niitä kertomuksia tavismiesten elämän kurjuudessa on, niin sittenhän sun ei tarvitse enää toistella itseäsi?
        Ohjaat vaan kaikki lukemaan niitä samoja kertomuksia, joita itsekin "jokapaikassa" luet, niin ei tarvitse inttää täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että se 18-vuotias nuori nainen haluaa 300 viestiä päivässä joltain kiimaisilta papparaisilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että se 18-vuotias nuori nainen haluaa 300 viestiä päivässä joltain kiimaisilta papparaisilta?

No se 18-vuotias tyttö saa helposti 300 viestiä ikäisiltään ja toinen toistaan komeammilta pojilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se luulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se 18-vuotias tyttö saa helposti 300 viestiä ikäisiltään ja toinen toistaan komeammilta pojilta.

Ja se, ettei se 18-vuotias halua kiimaisia viestejä keneltäkään, vaan kivan ja uskollisen poikaystävän, ei tietenkään ole olennaista. Eihän sillä ole mitään väliä mitä joku tyttö haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se, ettei se 18-vuotias halua kiimaisia viestejä keneltäkään, vaan kivan ja uskollisen poikaystävän, ei tietenkään ole olennaista. Eihän sillä ole mitään väliä mitä joku tyttö haluaa.

Sä et varmaankaan tiedä mitä joku haluaa, saa ja tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et varmaankaan tiedä mitä joku haluaa, saa ja tekee.

En tietenkään voi tietää mitä joku nuori nainen haluaa. Minähän olen itse nainen. Kukaan nainen ei tiedä sitä. Sitä ei tiedä myöskään kukaan sellainen mies, joka tuntee naisia ja on heidän kanssaan tekemisissä. Vain sellainen mies tietää, joka ei kuuna päivänä ole ollut tekemisissä yhdenkään elävän naisen kanssa, ei ole tavannut naisia kasvotusten eikä jutellut nausten kanssa. Ts. palstaprinssit tietävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään voi tietää mitä joku nuori nainen haluaa. Minähän olen itse nainen. Kukaan nainen ei tiedä sitä. Sitä ei tiedä myöskään kukaan sellainen mies, joka tuntee naisia ja on heidän kanssaan tekemisissä. Vain sellainen mies tietää, joka ei kuuna päivänä ole ollut tekemisissä yhdenkään elävän naisen kanssa, ei ole tavannut naisia kasvotusten eikä jutellut nausten kanssa. Ts. palstaprinssit tietävät.

Eiku hei.. Oliks sulla se tutka mikä hälyttää? Kyllähän sä tiedät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku hei.. Oliks sulla se tutka mikä hälyttää? Kyllähän sä tiedät!

Ei ei ei! Kukaan nainen ei tiedä naisten elämästä mitään! Ei edes omasta elämästään. Suurin osa miehistäkään ei tiedä mitään nausten elämästä. Palstaprinssit ovat ainoat jotka tietävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerros nyt missä "jokapaikassa" niitä kertomuksia tavismiesten elämän kurjuudessa on, niin sittenhän sun ei tarvitse enää toistella itseäsi?
        Ohjaat vaan kaikki lukemaan niitä samoja kertomuksia, joita itsekin "jokapaikassa" luet, niin ei tarvitse inttää täällä.

Tältä palstalta löytyy kertomuksia tavis miesten kärsimyksistä. Ei täältä juuri muuta löydykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ei! Kukaan nainen ei tiedä naisten elämästä mitään! Ei edes omasta elämästään. Suurin osa miehistäkään ei tiedä mitään nausten elämästä. Palstaprinssit ovat ainoat jotka tietävät.

Ei naisten pidä tietää mitään kun niiden tutka tietää kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais myydä palveluja yrityksille ja yksityisille ihmisille kun pystyt tutkasi avulla sanomaan mitä ihmiset ajattelevat ja tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais myydä palveluja yrityksille ja yksityisille ihmisille kun pystyt tutkasi avulla sanomaan mitä ihmiset ajattelevat ja tekevät.

Olenhan minä tietenkin uskomattoman röyhkeä kun luulen tietäväni mitä itse ajattelen. Luulen jopa tietäväni jotain omasta seksielämästäni vaikka olen nainen. Hävytöntä! Ei nainen voi tietää mitään omaan itseensä ja elämäänsä liittyvää. Palstaprinssit tietävät. Pitää kysyä heiltä. Naisten elämän asiantuntijat ovat niitä jotka istuvat illasta aamun tietsikan ääressä ja laativat feikkiprofiileja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minä tietenkin uskomattoman röyhkeä kun luulen tietäväni mitä itse ajattelen. Luulen jopa tietäväni jotain omasta seksielämästäni vaikka olen nainen. Hävytöntä! Ei nainen voi tietää mitään omaan itseensä ja elämäänsä liittyvää. Palstaprinssit tietävät. Pitää kysyä heiltä. Naisten elämän asiantuntijat ovat niitä jotka istuvat illasta aamun tietsikan ääressä ja laativat feikkiprofiileja.

Erityisen typerää on, jos nainen kertoo omista kokemuksistaan. Miten nainen voi itse tietää mitään omista kokemuksistaan? Ei mitenkään.

Naisten kokemukset selvitetään palstaprinssien tekemillä feikkiprofiileilla eikä kysymällä naisilta itseltään. Ei kukaan nainen tiedä mitä on itse omassa elämässään kokenut. Eikä se ketään kiinnosta. Sitä paitsi sehän on vain yhden ainoan naisen kokemus.. Yksi nainen on nollan arvoinen. Yksi ainoa palstaprinssin tekemä feikkiprofiili sen sijaan on mielettömän arvokas. Yksi feikkiprofiili kertoo enemmän kuin sata naista.

Jos naisten on pakko aukoa päätään, niin naisten kertomusten kuuluu olla linjassa sen kanssa mitä palstaprinssit ovat suuressa viisaudessaan päättäneet. Mutta ovatko ne linjassa palstaprinssien päätösten kanssa? Eivät ole!

Naisilla ei mene jakeluun että ainoat oikeat naisten elämän asiantuntijat löytyvät ätmeistä, peräkammarinpojista ja palstaprinsseistä. Muut olkoon nöyrästi hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisen typerää on, jos nainen kertoo omista kokemuksistaan. Miten nainen voi itse tietää mitään omista kokemuksistaan? Ei mitenkään.

Naisten kokemukset selvitetään palstaprinssien tekemillä feikkiprofiileilla eikä kysymällä naisilta itseltään. Ei kukaan nainen tiedä mitä on itse omassa elämässään kokenut. Eikä se ketään kiinnosta. Sitä paitsi sehän on vain yhden ainoan naisen kokemus.. Yksi nainen on nollan arvoinen. Yksi ainoa palstaprinssin tekemä feikkiprofiili sen sijaan on mielettömän arvokas. Yksi feikkiprofiili kertoo enemmän kuin sata naista.

Jos naisten on pakko aukoa päätään, niin naisten kertomusten kuuluu olla linjassa sen kanssa mitä palstaprinssit ovat suuressa viisaudessaan päättäneet. Mutta ovatko ne linjassa palstaprinssien päätösten kanssa? Eivät ole!

Naisilla ei mene jakeluun että ainoat oikeat naisten elämän asiantuntijat löytyvät ätmeistä, peräkammarinpojista ja palstaprinsseistä. Muut olkoon nöyrästi hiljaa.

Sepä se kun sä tunnut tietävän miten muut ihmiset toimivat.

Onko tutka mutkalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se kun sä tunnut tietävän miten muut ihmiset toimivat.

Onko tutka mutkalla?

On sinulla syytäkin yrittää nujertaa minut kömpelöllä ivalla. Kovin sanavalmista ja nokkelaa tuo iva ei ole, mutta niin röyhkeä nainen kuin minä ei ansaitse nokkelaa ivaa. Saan juuri niin kömpelöä ja lapsellista nokittelu kuin ansaitsenkin. Tuota tasoaan se oli ala-asteen neljännellä luokallakin. Ansaitsen sen kymmenvuotiaan tasolle sopivan ivan, kun luulen tietäväni mitä naiset ajattelevat. Olen hävytön ja röyhkeä.

En minä voi tietää mitä itse ajattelen. Palstaprinssit sen asian tietävät. Kumma kun en tajua.

Joten jatka ihmeessä ivaamista. Se on minulle ihan oikein. Jatka jatka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tältä palstalta löytyy kertomuksia tavis miesten kärsimyksistä. Ei täältä juuri muuta löydykään.

Ei täältä kyllä löydy kenenkään muun kuin Sinun - Palstaprinssin - jatkuvaa jankutusta samasta asiasta.

Oikeita tavismiehiä täälläKÄÄN palstalla ei näy kertomassa kertomuksia tavismiesten elämän vaikeudesta.

Ainoastaan teidän palstaprinssien fantasioita täältä löytyy.

• Anonyymi

Koetas nyt Palstaprinssi todistaa väitteesi ja laita tähän linkkejä, mistä niitä "tavismiesten" kertomuksia elämän kurjuudesta löytyy? Jos niitä löytyy kerran "jokapaikasta" niin ei luulisi olevan vaikeaa todistaa meidät palstan naiset hiljaisiksi - ja sen teet niin yksinkertaisesti, kuin laittamalla linkkejä lupaamiisi "jokapaikkoihin" joista mekin pääsemme lukemaan samoja tarinoita, joista sinä täällä kertoilet!

• Anonyymi

Minkä takia sinulle pitää laittaa linkkiä?

Ethän sinä itsekään laittanut kun oli puhe syntyvyyden laskusta.

Eli etsippä jostain netin uumenista ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suomen syntyvyys" hakusanat voi googlata ja löytää samantien kymmeniä tuloksia.

Kerro millä hakusanalla löytyy nuo sun "jokapaikasta" löytyvät monet tavismiesten tarinat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista että todistustaakka on väitteen esittäjällä. Jos sinä väität että mielipiteesi on yleinen ja että netti on pullollaan tarinoita miehistä, jotka ajattelevat samoin - täytyy sinun pyydettäessä kyetä todistamaan väitteesi.

• Anonyymi

On eri asia olla oikea tavismies kuin negatiivinen ruikuttava jankuttaja. Ensin mainittu saa pildeä, viimeksi mainittu ei edes säälistä

• Anonyymi

Totta. Palstan kestojankuttajat ja komeista miehistä pakkomielteisesti hölpöttävät luuseri eivät ole mitään taviksia. He väittävät olevansa tavallisia kunnon miehiä mutta ovat kaukana taviksista. Tavikset ovat ihan ok. Tavikset eivät aamusta iltaan vertaa ulkonäköään muiden miesten ulkonäköön. Tavikset eivät kylve itsesäälissä. Tavikset eivät inhoa naisia. Tavikset ovat hyviä tyyppejä. Tavikset solmivat suurimman osan parisuhteista ja saavat yleensä ihan hyvän elämä. Toisaalta tavisten koko elämä ei pyöri seksin ja naissuhteiden ympärillä. Tavikset eivät luule että parisuhteen puuttuminen on syynä kaikkiin heidän ongelmia tai että parisuhde ratkaisee kaikki heidän ongelmansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Palstan kestojankuttajat ja komeista miehistä pakkomielteisesti hölpöttävät luuseri eivät ole mitään taviksia. He väittävät olevansa tavallisia kunnon miehiä mutta ovat kaukana taviksista. Tavikset ovat ihan ok. Tavikset eivät aamusta iltaan vertaa ulkonäköään muiden miesten ulkonäköön. Tavikset eivät kylve itsesäälissä. Tavikset eivät inhoa naisia. Tavikset ovat hyviä tyyppejä. Tavikset solmivat suurimman osan parisuhteista ja saavat yleensä ihan hyvän elämä. Toisaalta tavisten koko elämä ei pyöri seksin ja naissuhteiden ympärillä. Tavikset eivät luule että parisuhteen puuttuminen on syynä kaikkiin heidän ongelmia tai että parisuhde ratkaisee kaikki heidän ongelmansa.

Palstaprinssit luulee, että jos ei ole komea mies, on automaattisesti tavis. Palstaprinssien mielissä ulkonäkö on ainoa tavallisuuden mittari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaprinssit luulee, että jos ei ole komea mies, on automaattisesti tavis. Palstaprinssien mielissä ulkonäkö on ainoa tavallisuuden mittari.

Puhumattakaan siitä että palstaprinssit kääntävät jokaisen keskustelun itseensä ja omaan sorrettuun asemaansa. Tämän viestiketjun aiheena on se että superlihava mies lihoi 20kg ja jätti sen jälkeen hieman pyöreän tyttöystävänsä koska tämä oli lihonut viisi kiloa. Palstaprinssit kommentoivat, että "on se kumma kun lihavalle nauselle ei kelpaa lihava mies vaan lihava nainen vaatii itselleen komean miehen."

Ja tietenkin perään tuli se iänikuinen hölpötys: "komea-mies-huolii- lihavan-naisen-seksiin-mutta-nainen-luulee-saavansa- hänet-myös-parisuhteeseen-ja-sitten/-nainen -valittaa-että-kaikki-miehet -on- sikoja-vaikka-itse-antoi-mahdollisuuden-vain- komeimmalle...blaa blaa blaa... "Ja jos palstaprinsdeillä kysyy, MISSÄ ja MILLOIN ja KENELLE näin on tapahtunut niin ei tule vastausta, ei.
        Ei tietenkään tule, koska näin on tapahtunut vain palstaprinssin mielikuvituksessa.

• Anonyymi

Siis miten joillekin voi olla epäselvää että tavismiehillä on vaikeeta saada naista? Jokainen tavisjätkä tietää tämän ja epäilijät voi tehdä feikkiprofiilin tinderiin tai nettideittisivustolle tavismiehen kuvalla niin ei pidä uikuttaa täällä päivänselvistä asioista.

Tinderit ja nettideittisivustot mahdollistaa naisille niin paljon enemmän, koska naiset pitävät kovaa tasoa ja miehet jakavat seksitykkäyksiä ja ovat valmiita panemaan alle oman tason eli tuon jälkeen ne tavisnaisetkin haluavat niitä mallimiehiä joita myös missinaiset haluavat, koska tavisnaiset ovat saaneet itseään tasokkaamman miehen mätsiksi, treffeille ja ehkä kellistäneet jopa sänkyyn. Miehillä vaan on ihan eri vaatimukset avioon kuin peuhuun.

Ja ihan turha inttää, että naiset käyvät vain panetuttamassa itseään komeiden miesten luona. Tottakai niitäkin on, mutta yksittäistapauksia. Se vaan on niin, että suurin osa naisista etsii parisuhdetta kun taas suurin osa miehistä etsii seksiseuraa.

• Anonyymi

Et ole voinut tehdä feikkiprofiilia tavismiehen kuvalla, koska et tiedä miltä tavis näyttää. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä millainen ulkonäkö miellyttää naisia ja millainen ei. Et siis voi tietää että joku mies on naisten mielestä tavallisen näköinen, eli ei komea eikä ruma. Ts. Et voi tehdä feikkiprofiilia taviksen kuvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole voinut tehdä feikkiprofiilia tavismiehen kuvalla, koska et tiedä miltä tavis näyttää. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä millainen ulkonäkö miellyttää naisia ja millainen ei. Et siis voi tietää että joku mies on naisten mielestä tavallisen näköinen, eli ei komea eikä ruma. Ts. Et voi tehdä feikkiprofiilia taviksen kuvalla.

Mies on tavismies jos saa alle 100 mätsiä.

Mies on varsinainen komea panoalfa jos saa tuhansia mätsejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noiden väliin mahtuu aika paljon muutakin:
        -alfa (alfa minus: kaikki ulkoiset avut mutta ei halua ja kykyä sitoutua ja alfa plus: kaikki ulkoiset avut ja halu ja kyky sitoutua. Ulkonäköasteikolla 8-10/10 eli komea mies tai kaunis nainen. Sisäinen johtajuus.)
        -beta (6-7/10 ulkonäköasteikolla hieman tai jonkin verran keskivertoa paremmannäköinen. Beta ei ole henkisten ominaisuuksien perusteella johtaja ja viihtyvät alfojen kanssa. Usein alfan paras kaveri on betamies tai -nainen.)
        -delta (5/10 ulkonäköasteikolla eli keskivertoulkonäkö, ei kaunis/komea eikä ruma. Enemmän kiinnostuneita ulkonäöstä kuin gammat ja fyysisesti viehättävämpiä kuin gammat.)
        -gamma (3-4/10 ulkonäköasteikolla eli ei-fyysisesti-viehättävät miehet ja naiset, saattavat olla myös älykkäitä ja ovat ärhäköitä, kilpailuhenkisiä ja vaikeus myöntää oma ulkonäkötaso. Gammalle paras match on toinen gamma, jolla ulkonäön taso ja älykkyyden taso sama.)
        -omega (1-2/10 eli ne ei-fyysisesti-viehättävät, joista usein kukaan ei ole kiinnostunut ulkonäön eikä sisäisten ominaisuuksien perusteella. Vaikeus tai lähes mahdottomuus päästä parisuhteeseen ollenkaan. Usein negatiivisessa mielessä ymmärretty omituisuus liittyy myös omegoihin.)

Asteikon ulkopuolelta tai sivusta:
        -sigma: joko alfa tai beta ulkonäöllä varustettuja, "johtajatyyppejä" mutta ei tarvetta eikä halua johtaa tai olla kenenkään muunkaan johdettavissa, tarvittaessa kykenee myös sisäisten ominaisuuksiensa vuoksi johtajuuteen. Viihtyvät sivummalla samanlaisten kanssa parhaiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-alfa (alfa minus: kaikki ulkoiset avut mutta ei halua ja kykyä sitoutua ja alfa plus: kaikki ulkoiset avut ja halu ja kyky sitoutua. Ulkonäköasteikolla 8-10/10 eli komea mies tai kaunis nainen. Sisäinen johtajuus.)
        -beta (6-7/10 ulkonäköasteikolla hieman tai jonkin verran keskivertoa paremmannäköinen. Beta ei ole henkisten ominaisuuksien perusteella johtaja ja viihtyvät alfojen kanssa. Usein alfan paras kaveri on betamies tai -nainen.)
        -delta (5/10 ulkonäköasteikolla eli keskivertoulkonäkö, ei kaunis/komea eikä ruma. Enemmän kiinnostuneita ulkonäöstä kuin gammat ja fyysisesti viehättävämpiä kuin gammat.)
        -gamma (3-4/10 ulkonäköasteikolla eli ei-fyysisesti-viehättävät miehet ja naiset, saattavat olla myös älykkäitä ja ovat ärhäköitä, kilpailuhenkisiä ja vaikeus myöntää oma ulkonäkötaso. Gammalle paras match on toinen gamma, jolla ulkonäön taso ja älykkyyden taso sama.)
        -omega (1-2/10 eli ne ei-fyysisesti-viehättävät, joista usein kukaan ei ole kiinnostunut ulkonäön eikä sisäisten ominaisuuksien perusteella. Vaikeus tai lähes mahdottomuus päästä parisuhteeseen ollenkaan. Usein negatiivisessa mielessä ymmärretty omituisuus liittyy myös omegoihin.)

-sigma: joko alfa tai beta ulkonäöllä varustettuja, "johtajatyyppejä" mutta ei tarvetta eikä halua johtaa tai olla kenenkään muunkaan johdettavissa, tarvittaessa kykenee myös sisäisten ominaisuuksiensa vuoksi johtajuuteen. Viihtyvät sivummalla samanlaisten kanssa parhaiten.

P.S. Sitähän sä kysyit? ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komean miehen tunnistaa siis siitä että hänellä on tuhansia mätsejä. Ts. komea mies ei juurikaan valikoi, vaan pyyhkii naisista yli puolet oikealle. Komea mies on tyhmä, kun ei tajua ettei ole mitenkään mahdollista tutustua tuhansiin naisiin tai edes viestitellä niin monen kanssa. Lisäksi komealla miehellä on komeudestaan huolimatta erittäin huono itsetunto: hänen pitää pönkittää sitä tuhansilla turhilla mätseillä joita komea mies ei edes tarvitse.

Jos komea mies pyyhkii vasemmalle vain prosentin, hän saa ehkä 20 mätsiä.ja lakkaa olemasta komea mies, koska komean miehen tunnistaa mätsien määrästä.

Jos komea mies ei mene Tinderiin ollenkaan, hänellä ei ole ainuttakaan mätsiä eikä hän siis ole oikeasti komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omegat ehkä tajuavat etteivät ole ulkoisesti viehättäviä, mutta koska he ovat älyllisiltä ja sosiaalisilta taidoiltaan huomattavasti alle keskitason, he eivät ymmärrä omaa sisäisen kauneuden puutettaan eikä heidän ymmärryksensä riitä tajuamaan, että juuri sisäisen kauneuden puute on esteenä parisuhteelle - ei vaatimaton ulkonäkö

Omegat luulevat usein olevansa gammoja.

Palstaprinssit ovat enimmäkseen omegoja. He itse tiedostavat ulkoisen viehätyksen puutteen itsessään mutta ovat täysin sokeita sille, ettei heissä ole sisäistä kauneutta. Tämä tulee enemmän kuin selväksi heidän teksteissään.

Palstaprinssien ajattelun alkeellisuus ilmenee mm. siinä että he luulevat jokaisen Alfamiehen olevan Alfa minus. Alfa plus -mies on heille jotain minkä olemassaolon he haluavat kieltää.

• Anonyymi

Kun et saa minkäänlaista kontaktia yhteenkään naiseen, niin miten tiedät mitä naiset ajattelevat, puhuvat, tahtovat ja tekevät? Tuon saa selville vain kysymällä naisilta itseltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omegat ehkä tajuavat etteivät ole ulkoisesti viehättäviä, mutta koska he ovat älyllisiltä ja sosiaalisilta taidoiltaan huomattavasti alle keskitason, he eivät ymmärrä omaa sisäisen kauneuden puutettaan eikä heidän ymmärryksensä riitä tajuamaan, että juuri sisäisen kauneuden puute on esteenä parisuhteelle - ei vaatimaton ulkonäkö

Omegat luulevat usein olevansa gammoja.

Palstaprinssit ovat enimmäkseen omegoja. He itse tiedostavat ulkoisen viehätyksen puutteen itsessään mutta ovat täysin sokeita sille, ettei heissä ole sisäistä kauneutta. Tämä tulee enemmän kuin selväksi heidän teksteissään.

Palstaprinssien ajattelun alkeellisuus ilmenee mm. siinä että he luulevat jokaisen Alfamiehen olevan Alfa minus. Alfa plus -mies on heille jotain minkä olemassaolon he haluavat kieltää.

Kiitos vastauksestasi kommenttiini. Tuo omeguus on kyllä mielenkiintoista. Ehkä se omeguuteen liittyy juuri useiden negatiivisten sisäisten ominaisuuksien kokonaisuus ja negatiivinen outous, mikä on eri asia kuin olla positiivisessa mielessä persoonallinen. Toisaalta omegoilla voi olla myös vakavia ulkonäköhaittoja ja usein on. (Toisaalta ulkoisilta ominaisuuksiltaan joku voi olla se omegakin mutta sisäisiltä ominaisuuksiltaan esim. gamma tai jotain muuta.)

Gammat ovat usein älykkäitä ja koulutettuja (mutta ei välttämättä), ei-fyysisesti-viehättäviä naisia ja miehiä, joita tosiaan luonnehtii se kilpailuhenkisyys, mikä näkyy ihmissuhteissa. Gamma ei myöskään koskaan saavuta (positiivisen) alfan kokonaisvaltaista karismaa (ei ulkoista eikä sisäistä), mikä ärsyttää gammoja. Gamma usein älykkäänä (tai vähemmän älykkäänä yksilöstä riippuen) sen ymmärtää ja yrittää kompensoida sitä ulkoisia puutteita sisäisillä sekä pätemisellä, kilpailulla ja muulla, mikä ei siis gammasta tee koskaan alfa plus -henkilöä. Ei koskaan! Heidän käytös saa vaan näkemään heidät entistä vastenmielisempänä. Parasta, mitä gamma voi tehdä, on hyväksyä oma (ulkoinen ja sisäinen) gammuus ja keskittyä rakentavalla tavalla sisäisten ominaisuuksiensa kehittämiseen ja lopettamaan rasittava kilpailun ja pätemisen ja alfuuden esittäminen ja tavoittelu, mikä ei onnistu. Gammamiehet ja -naiset sopivat parhaiten keskenään parisuhteeseen sisäisten ja ulkoisten ominaisuuksien vuoksi ja sen vuoksi, että moni ei kestä heitä parisuhteessa, ei kyllä ystävyyssuhteessakaan. Gammaa luonnehtii parhaiten ilmaisu "rasittava tyyppi". Toisaalta gammanaista tai -miestä ja niitä rasittavia piirteitä voi joissakin tapauksissa lieventää, jos puoliso on esim. delta, koska delta ei ole ärhäkkä ja kilpailuhenkinen. Tosin deltallakin saattaa palaa käämit gamman kanssa, jos gamma joissain vaiheessa näyttää todellisen luonteensa tai se paljastuu ja kilpailuhenkisyys tulee parisuhteen sisälle. Gamma saattaa saada myös puolisoksi hyvällä tuurilla joskus betan, jos beta tekee kompromissin "alaspäin" ja suostuu ottamaan ei-fyysisesti-viehättävän ja ärhäkän gamman. En ole kyllä henkilökohtaisesti koskaan ymmärtänyt, mitä deltat tai betat näkee gammoissa tai ehkä se on sitten se älykkyys ja erehdys luulemaan aina suuna, päänä ja takapuolena olevaa gammaa alfaksi. (Huoh...)

Deltauden syväluotaus on ehkä seuraava pohdintatehtävä itselläni mitä tämän kaltaiseen viehätysvoimakategoriaan kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi kommenttiini. Tuo omeguus on kyllä mielenkiintoista. Ehkä se omeguuteen liittyy juuri useiden negatiivisten sisäisten ominaisuuksien kokonaisuus ja negatiivinen outous, mikä on eri asia kuin olla positiivisessa mielessä persoonallinen. Toisaalta omegoilla voi olla myös vakavia ulkonäköhaittoja ja usein on. (Toisaalta ulkoisilta ominaisuuksiltaan joku voi olla se omegakin mutta sisäisiltä ominaisuuksiltaan esim. gamma tai jotain muuta.)

Gammat ovat usein älykkäitä ja koulutettuja (mutta ei välttämättä), ei-fyysisesti-viehättäviä naisia ja miehiä, joita tosiaan luonnehtii se kilpailuhenkisyys, mikä näkyy ihmissuhteissa. Gamma ei myöskään koskaan saavuta (positiivisen) alfan kokonaisvaltaista karismaa (ei ulkoista eikä sisäistä), mikä ärsyttää gammoja. Gamma usein älykkäänä (tai vähemmän älykkäänä yksilöstä riippuen) sen ymmärtää ja yrittää kompensoida sitä ulkoisia puutteita sisäisillä sekä pätemisellä, kilpailulla ja muulla, mikä ei siis gammasta tee koskaan alfa plus -henkilöä. Ei koskaan! Heidän käytös saa vaan näkemään heidät entistä vastenmielisempänä. Parasta, mitä gamma voi tehdä, on hyväksyä oma (ulkoinen ja sisäinen) gammuus ja keskittyä rakentavalla tavalla sisäisten ominaisuuksiensa kehittämiseen ja lopettamaan rasittava kilpailun ja pätemisen ja alfuuden esittäminen ja tavoittelu, mikä ei onnistu. Gammamiehet ja -naiset sopivat parhaiten keskenään parisuhteeseen sisäisten ja ulkoisten ominaisuuksien vuoksi ja sen vuoksi, että moni ei kestä heitä parisuhteessa, ei kyllä ystävyyssuhteessakaan. Gammaa luonnehtii parhaiten ilmaisu "rasittava tyyppi". Toisaalta gammanaista tai -miestä ja niitä rasittavia piirteitä voi joissakin tapauksissa lieventää, jos puoliso on esim. delta, koska delta ei ole ärhäkkä ja kilpailuhenkinen. Tosin deltallakin saattaa palaa käämit gamman kanssa, jos gamma joissain vaiheessa näyttää todellisen luonteensa tai se paljastuu ja kilpailuhenkisyys tulee parisuhteen sisälle. Gamma saattaa saada myös puolisoksi hyvällä tuurilla joskus betan, jos beta tekee kompromissin "alaspäin" ja suostuu ottamaan ei-fyysisesti-viehättävän ja ärhäkän gamman. En ole kyllä henkilökohtaisesti koskaan ymmärtänyt, mitä deltat tai betat näkee gammoissa tai ehkä se on sitten se älykkyys ja erehdys luulemaan aina suuna, päänä ja takapuolena olevaa gammaa alfaksi. (Huoh...)

Deltauden syväluotaus on ehkä seuraava pohdintatehtävä itselläni mitä tämän kaltaiseen viehätysvoimakategoriaan kuuluu.

Sivusta: Mielenkiintoista pohdintaa, mutta kuinka ihmiset voi luokitella tämän kaltaisiin kategorioihin? Jokainen meistä on omanlaisensa, täysin ainutlaatuinen yksilö, ja varmasti jokainen meistä arvostaa, pitää viehättävänä jne. erilaisia ominaisuuksia ja piirteitä toisissa ihmisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Mielenkiintoista pohdintaa, mutta kuinka ihmiset voi luokitella tämän kaltaisiin kategorioihin? Jokainen meistä on omanlaisensa, täysin ainutlaatuinen yksilö, ja varmasti jokainen meistä arvostaa, pitää viehättävänä jne. erilaisia ominaisuuksia ja piirteitä toisissa ihmisissä.

Tiettyjen vallitsevien ominaisuuksien ilmenemisen kauttahan tuo kategorisointi tehdään. Olen samaa mieltä siitä, että jokainen on omanlainen, ainutlaatuinen ja ihmisarvolta lähtökohtaisesti samanarvoinen olipa se viehätysvoiman taso mikä tahansa. Yksilöt on silti erilaisia siinä, mikä määrä yleisesti arvostettavia ja tavoiteltavia positiivisia ominaisuuksia heissä on. Yksilöiden välillä voi olla suuriakin eroja. Osa noista ominaisuuksista on sisäisiä, osa ulkoisia. Toisaalta tosiasia sekin, että ihmisten samasta ihmisarvosta huolimatta, kaikki eivät ole yhtä tavoiteltuja yksilöitä parisuhdemarkkinoilla, kaikki eivät ole yhtä viehättäviä sisäisiltä ja ulkonaisilta ominaisuuksiltaan eikä kaikilla ole yhtä paljon sisäistä ja ulkoista vetovoimaa muihin.

Vallitsevat ominaisuudet korostuu aina yksilössä. Tietysti joillakin ihmisillä, varsinkin ujoilla, jotka eivät tuo itseään esiin voimakkaasti, on sellaisia ominaisuuksia myös positiivisessa mielessä, mistä toiset eivät ole tietoisia. Siitä huolimatta vallitsevat ominaisuudet tulee esiin hyvässä ja pahassa - ainakin jos tarpeeksi lähietäisyydelle arvioimaan pääsee. Niiden mukaan sitten yksilöt arvioivat toisiaan. Arviointi on inhimillistä, kaikki tekee sitä. Toisilla peili vääristyneempi kuin toisilla, toisilla kyky objektiivisuuteen on parempi kuin toisilla. Arvointiin siis voi vaikuttaa taustalla erilaiset asiat ja vaikuttimet, silti valtaosalla ihmisistä on kyky arvioida ja tunnistaa vallitsevia piirteitä toisissa ja itsessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiettyjen vallitsevien ominaisuuksien ilmenemisen kauttahan tuo kategorisointi tehdään. Olen samaa mieltä siitä, että jokainen on omanlainen, ainutlaatuinen ja ihmisarvolta lähtökohtaisesti samanarvoinen olipa se viehätysvoiman taso mikä tahansa. Yksilöt on silti erilaisia siinä, mikä määrä yleisesti arvostettavia ja tavoiteltavia positiivisia ominaisuuksia heissä on. Yksilöiden välillä voi olla suuriakin eroja. Osa noista ominaisuuksista on sisäisiä, osa ulkoisia. Toisaalta tosiasia sekin, että ihmisten samasta ihmisarvosta huolimatta, kaikki eivät ole yhtä tavoiteltuja yksilöitä parisuhdemarkkinoilla, kaikki eivät ole yhtä viehättäviä sisäisiltä ja ulkonaisilta ominaisuuksiltaan eikä kaikilla ole yhtä paljon sisäistä ja ulkoista vetovoimaa muihin.

Vallitsevat ominaisuudet korostuu aina yksilössä. Tietysti joillakin ihmisillä, varsinkin ujoilla, jotka eivät tuo itseään esiin voimakkaasti, on sellaisia ominaisuuksia myös positiivisessa mielessä, mistä toiset eivät ole tietoisia. Siitä huolimatta vallitsevat ominaisuudet tulee esiin hyvässä ja pahassa - ainakin jos tarpeeksi lähietäisyydelle arvioimaan pääsee. Niiden mukaan sitten yksilöt arvioivat toisiaan. Arviointi on inhimillistä, kaikki tekee sitä. Toisilla peili vääristyneempi kuin toisilla, toisilla kyky objektiivisuuteen on parempi kuin toisilla. Arvointiin siis voi vaikuttaa taustalla erilaiset asiat ja vaikuttimet, silti valtaosalla ihmisistä on kyky arvioida ja tunnistaa vallitsevia piirteitä toisissa ja itsessään.

Sama sivusta: En ehkä aivan vielä pysty näkemään asiaa tästä näkökulmasta, mutta onko siis esimerkiksi se kahden ihmisen välinen kemia ja vetovoima, jota ei oikein pysty selittämään, vain sekoittava tekijä tässä ehkä tiedostamattomassa arviointiprosessissa? Saako kysyä, mihin kategoriaan luokittelet itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama sivusta: En ehkä aivan vielä pysty näkemään asiaa tästä näkökulmasta, mutta onko siis esimerkiksi se kahden ihmisen välinen kemia ja vetovoima, jota ei oikein pysty selittämään, vain sekoittava tekijä tässä ehkä tiedostamattomassa arviointiprosessissa? Saako kysyä, mihin kategoriaan luokittelet itsesi?

Erilaiset ihmiset viehättyy ja kelpuuttaa erilaisia ihmisiä. Se jokaiselle ihmiselle lähtökohtaisesti suotakoon ja on heidän oikeutensa, ei se minulle kuuluu muuten kuin analysoijana. Jokainenhan saa parisuhdemarkkinoilla tavoitella ja jokainen saa kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta ihan rauhassa. Eri asia sitten on, miten realistiset mahdollisuudet yksilötasolla ihmisillä on tavoitella minkäkinlaisia yksilöitä.

Usein sitä vetovoimaa tai kemiaa on, mikäli joku ominaisuuksien "minimi" täyttyy (tiedostettu tai tiedostomaton arviointi, usein tiedostettu) ja sen lisäksi klikkaa. Se vaihtelee yksilöittäin, mikä se minimi on ja mitkä ne asiat on, joista ei voi joustaa ja joista voi jousta ja edeelleen, mitkä ne asiat on, jotka kokee tai ei koe viehättävinä ja mitkä kokee rajaavina. Joillekin riittää vähemmän, toiset haluavat enemmän. Toiset on valmiita parisuhteen saadakseen kelpuuttamaan "alaspäin", toiset ei ole. Toiset ovat lähtökohtaisesti sellaisia, että kaikenlaista pitää löytyä ennen kuin kiinnostus syttyy.

En lähde kategorisoimaan itseäni tässä yhteydessä. Minä vain analysoin. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erilaiset ihmiset viehättyy ja kelpuuttaa erilaisia ihmisiä. Se jokaiselle ihmiselle lähtökohtaisesti suotakoon ja on heidän oikeutensa, ei se minulle kuuluu muuten kuin analysoijana. Jokainenhan saa parisuhdemarkkinoilla tavoitella ja jokainen saa kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta ihan rauhassa. Eri asia sitten on, miten realistiset mahdollisuudet yksilötasolla ihmisillä on tavoitella minkäkinlaisia yksilöitä.

Usein sitä vetovoimaa tai kemiaa on, mikäli joku ominaisuuksien "minimi" täyttyy (tiedostettu tai tiedostomaton arviointi, usein tiedostettu) ja sen lisäksi klikkaa. Se vaihtelee yksilöittäin, mikä se minimi on ja mitkä ne asiat on, joista ei voi joustaa ja joista voi jousta ja edeelleen, mitkä ne asiat on, jotka kokee tai ei koe viehättävinä ja mitkä kokee rajaavina. Joillekin riittää vähemmän, toiset haluavat enemmän. Toiset on valmiita parisuhteen saadakseen kelpuuttamaan "alaspäin", toiset ei ole. Toiset ovat lähtökohtaisesti sellaisia, että kaikenlaista pitää löytyä ennen kuin kiinnostus syttyy.

En lähde kategorisoimaan itseäni tässä yhteydessä. Minä vain analysoin. ;)

Se sivusta: Kiitos asiaa valaisevista vastauksista :) asian syvällisempi ymmärtäminen vaatisi varmasti parempaa perehtymistä aiheeseen, sekä käytettyihin analyysimenetelmiin.

• Anonyymi

Joo ei komea mies mitenkään pysty tutustumaan tuhansiin mätseihin mutta eipä ainakaan pidä kärvistellä pilun puutteessa. Pilua saa aina kun haluaa. Tuhannet mätsit mahdollistavat pilupanon koska tahansa.

Sama juttu se on tavisnaisilla: tuhannet tykkäykset mahdollistavat parisuhteen saamisen melkein kenen kanssa tahansa, mutta tavisnaiset vetävät 90% miehistä suorilta sivuun ja jakavat tykkäyksiä vain niille komeille panoalfoille jotka kelpuuttavat tavisnaiset vain seksiseuralaisiksi. Siinä teille syy minkä takia parisuhteita ei enää synny ja suomen syntyvyys laskee vuosi vuodelta.

• Anonyymi

Sun tuntuu olevan tosi vaikea ymmärtää, että moni nainen ei etsi Tinderistä pelkkää seksiä. Siksipä sillä ei ole mitään väliä, kuinka moni tindermies haluaisi panna ko. naista. Sitä naista kiinnostaa vain ne miehet, joita kiinnostaa muukin kuin pllu.

Et ole yksin tämän ymmärtämisongelmasi kanssa. On muitakin miehiä joiden on vaikea ymmärtää etteivät useimmat naiset innostu siitä, että joku haluaa panna heitä.

• Anonyymi

Monet tavisnaiset on samoilla apajilla missinaisten kanssa ja tavoittelevat niitä mallimiehiä parisuhteeseen koska tykkäys mallimiehen kanssa on saatu, ehkä treffitkin ja kellistetty mallimies panopatjalle. Tuon jälkeen tavismiehet on tavisnaisille poissa laskuista. Kun komean miehen makuun on päästy, niin mikään muu ei enää kelpaa vaikka mallimies haluaa tavisnaisesta vain seksiseuraa. Harvoin jotkut tavismiehet saa tavisnaisia tai jos saa niin silloin lapsettoman tavismiehen pitäisi kelpuuttaa tavisnaisen lapset jotka tehty mallimiehen kanssa.

Missinaisillekaan ei välttämättä riitä se että mies on mallimies mutta näillä missinaisilla on kuitenkin mahdollisuus saada mallimies parisuhteeseen. Missinaiset haluaa yleensä komeita julkkismiehiä joilla on rahaa.

• Anonyymi

Meinaat että missinaiset katselee tavismiehiä ja mätsäilee niitä Tindereissä sun muissa?

• Anonyymi

"Olen 167cm ja 67 kg ja täysin terve."

Vaadit siis miehiltä ynmärrystä sille, että olet normaalipainoisuuden ylärajalla (painoindeksi 24).

Mutta annatko itse ymmärrystä miehelle, joka on esim. 170 cm / 58 kg (painoindeksi 20) ?

Jos et halua arvostaa tällaista miestä tulevana poikaystävänsäsi ja/tai aviomiehenäsi, niin en yhtään ihmettele, että olet yksin / vailla parisuhdetta.

Jos taas olet valmis arvostamaa em. kokoista miestä sekä hyväksymään hänet puolisoksesi, niin senkun rekisteröidyt mihin tahansa muuhun deittipalveluun paitsi EI tinderiinm niin saat helposti em. kokoisen miehen omaksesi, ehkä jopa hellällä ja rakastavalla luonteella varustettuna - siispä ku sellainen mies tulee kohdallesi, ota omaksesi !

Tinderiä en suosittele, koska sieltä et löydä rakastavaa aviomiestä, vaan lähinnä irtoseksisuhteita hakevia miehiä.

• Anonyymi

Eikös kaikki naiset halua sen 185cm pitkän miehen? Ja kun sellainen on mätsiksi, treffeille ja seksiin saatu niin mikään muu ei enää kelpaa vaikkakin mies kelpuuttaa naisen vain panoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös kaikki naiset halua sen 185cm pitkän miehen? Ja kun sellainen on mätsiksi, treffeille ja seksiin saatu niin mikään muu ei enää kelpaa vaikkakin mies kelpuuttaa naisen vain panoksi.

Ei halua. Monen naisen ihannemies on hivenen itseä pidempi, harva aikuinen nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.

Jos kohtaat vain naisia joiden kriteerilistalla miesten pituus on korkealla, niin sun kannattaa alkaa katselemaan muitakin kuin vain niitä alle parikymppisiä naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei halua. Monen naisen ihannemies on hivenen itseä pidempi, harva aikuinen nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.

Jos kohtaat vain naisia joiden kriteerilistalla miesten pituus on korkealla, niin sun kannattaa alkaa katselemaan muitakin kuin vain niitä alle parikymppisiä naisia.

"" harva aikuinen nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.""

Aijaa. No meillä miehillä on ihan toisenlaisia kokemuksia ja jos kerrot olevasi alle 180cm niin edes komea ulkonäkö ei auta. Naiset kun haluaa komean ulkonäön lisäksi miehen olevan pitkä eli vähintään 180cm ja se lukee monilla naisilla myös tinderissä ja suomi24 treffeillä.

Mut annas olla kun meet miehenä kirjoittamaan profiiliin jotain naisen painosta niin helvetti on sen jälkeen irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"" harva aikuinen nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.""

Aijaa. No meillä miehillä on ihan toisenlaisia kokemuksia ja jos kerrot olevasi alle 180cm niin edes komea ulkonäkö ei auta. Naiset kun haluaa komean ulkonäön lisäksi miehen olevan pitkä eli vähintään 180cm ja se lukee monilla naisilla myös tinderissä ja suomi24 treffeillä.

Mut annas olla kun meet miehenä kirjoittamaan profiiliin jotain naisen painosta niin helvetti on sen jälkeen irti.

Niin, eli sinä katselet vain niitä nuoria tyttösiä, joiden kriteerit miestenvalintaan on vielä lähinnä ulkonäkökeskeisiä, kun ei ole vielä parisuhteista kokemusta.

Harva AIKUINEN nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli sinä katselet vain niitä nuoria tyttösiä, joiden kriteerit miestenvalintaan on vielä lähinnä ulkonäkökeskeisiä, kun ei ole vielä parisuhteista kokemusta.

Harva AIKUINEN nainen laittaa miesystäväehdokkaalle pituusrajaa.

Aika moni aikuinen nainen haluaa, että mies on mielellään ainakin keskimittainen. Ei siinä mitään väärää ole. Itsekin naikuisena naisena ajattelen niin. Oma ulkonäköihanne, mitä nyt miehiin tulee, on keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja lihaksikas mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni aikuinen nainen haluaa, että mies on mielellään ainakin keskimittainen. Ei siinä mitään väärää ole. Itsekin naikuisena naisena ajattelen niin. Oma ulkonäköihanne, mitä nyt miehiin tulee, on keskipitkä-pitkä, komeakasvoinen ja lihaksikas mies.

Kuivuuko lettusi kokoon jos mies on ihan tavis vaan?

Ei siinäkään mitään väärää ole jos miehet eivät halua ylipainoista naista tai naista jolla on pienet rinnat.

Ja kun miehiltä vaaditaan pituutta, komeaa ulkonäköä ja lihaksikkuutta, niin mitä annettavaa itsellä on sille komealle miehelle? Muutakin kuin SE?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikumme sitten hyvin erilaisissa ympyröissä. Omassa elinpiirissä aikuisilla naisilla ei ole toiveena että mies olisi "keskimittainen" - toki useimmat toivoisivat potentiaalisen kumppanin olevan vähän itseään pidempi. Mutta se ei keskimäärin ole ongelma Suomessa, jossa naisten keskimitta on n. 167cm ja miesten 177cm.

Kuten todettu, toiveissa ei ole mitään väärää. Jokainen saa haaveilla mistä haluaa. Eihän se mikään yllätys ole sekään, että erilaisissa piireissä on erilaiset preferenssit.

Silti on ihmeteltävä jos joku mies aina törmää vain sellaisiin naisiin, jotka vaativat 185cm pituutta mieheltä. Millaisissa piireissä pyörii jotta kaikki ympärillä etsii mittatikun kanssa sitä kumppania?

Keskiluokkaisessa kaupunkiympäristössä en ole tuollaiseen tuollaiseen törmännyt, lienee siis jokin muu ryhmä jossa moisen esiintyminen on yleistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuivuuko lettusi kokoon jos mies on ihan tavis vaan?

Ei siinäkään mitään väärää ole jos miehet eivät halua ylipainoista naista tai naista jolla on pienet rinnat.

Ja kun miehiltä vaaditaan pituutta, komeaa ulkonäköä ja lihaksikkuutta, niin mitä annettavaa itsellä on sille komealle miehelle? Muutakin kuin SE?

Kasva aikuiseksi! En ymmärrä, miksi menet alapääjuttuihin, kun asiallisesti kirjoitin, mitä itse ajattelen ja mitä usein naiset ajattelee. Oletko ei-fyysisesti-viehättävä mies tai koetko alamittaisuutta muuten, kun et kestä sitä, että joku kirjoittaa viestiin keskipitkistä ja pitkistä miehistä vai mistä tuo tökerö kommentointisi johtuu? Vastaan kuitenkin tökeröön kysymykseesi: "Kuivuuko lettusi kokoon?" Ei se kuivu mutta ei se kyllä kostukaan, jos mies ei ole fyysisesti viehättävä eli seksuaalisessa mielessä haluttava. Tietysti miehen seksikkyyttä lisää (paljonkin) se, että hänellä on myös hyvät sisäiset ominaisuudet yhtälailla; sekä ulkoisen että sisäisen tulee kiinnostaa ja viehättää. Pelkkä ulkonäkö ei pidä sitä lettuakaan kosteana, jos sisältä ei löydy mitään mielenkiintoista. Toisaalta toisen voi kokea hyvistä sisäisistä ominaisuuksista huolimatta ulkoisesti vastenmielisenä tai ei-viehättävänä ja silloin se kokonaisvaltainen intohimo jää syttymättä ja lettu kostumatta.

Eihän siinä ole mitään väärää, jos naisilla ja miehillä on ulkonäköihanteita. Itsehän hyökkäsit vastaan minua viestilläsi, kun puhuin omista ja useimpien naisten ihanteista, mikä on keskipitkä-pitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen. Se on se ihanne olipa naisen lähtötaso mikä tahansa tai olipa naisella saumaa sellaiseen tai ei tai saipa nainen sellaisen jossain vaiheessa tai ei, esim. siitä syystä, että mies kelpuutti "alaspäin". Ei se minua haittaa, jos joku pitää isoista tisuleista naisilla, kivat ja ihanathan ne varmasti on. Jotkut naisetkin tykkää toisten naisten isoista pampuloista (toki muuten hyvän ulkonäkökokonaisuuden kanssa). Saa tykätä! ;) ;D Ymmärrän, että moni ylipainoinenkin pitää mielummin normaalipainoisista ja haluaisi olla itsekin normaalipainoinen. Tuohon voi onneksi vaikuttaa. Kannustan kaikkia muutenkin tsemppaamaan terveyden ja ulkonäön eteen - mukavampaa itselle ja muille niin.

Hyvä kysymys. Kannattaa pyrkiä olemaan itsestä paras mahdollinen versio ja tavoitella sen pohjalta sellaista, joka on itsestään paras mahdollinen versio. Tosin elämässä voi olla aikoja, jolloin ei jaksa pitää itsestään huolta. Komea/kaunis ihminenkin voi lihoa ja ulkonäkö voi radikaalisti muuttua. Kaikki myös vanhenee; nuoruus ja kiinteys ei ole ikuista. Silti yksilötasolla on suuriakin eroja ihmisten välillä, olipa ihminen vanha tai nuori; toiset pitää huolta itsestään läpi elämän. Siihen kannattaa jokaisen pyrkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikumme sitten hyvin erilaisissa ympyröissä. Omassa elinpiirissä aikuisilla naisilla ei ole toiveena että mies olisi "keskimittainen" - toki useimmat toivoisivat potentiaalisen kumppanin olevan vähän itseään pidempi. Mutta se ei keskimäärin ole ongelma Suomessa, jossa naisten keskimitta on n. 167cm ja miesten 177cm.

Kuten todettu, toiveissa ei ole mitään väärää. Jokainen saa haaveilla mistä haluaa. Eihän se mikään yllätys ole sekään, että erilaisissa piireissä on erilaiset preferenssit.

Silti on ihmeteltävä jos joku mies aina törmää vain sellaisiin naisiin, jotka vaativat 185cm pituutta mieheltä. Millaisissa piireissä pyörii jotta kaikki ympärillä etsii mittatikun kanssa sitä kumppania?

Keskiluokkaisessa kaupunkiympäristössä en ole tuollaiseen tuollaiseen törmännyt, lienee siis jokin muu ryhmä jossa moisen esiintyminen on yleistä?

Suomessa naisen keskipituus aikuisilla naisilla on 163-167cm, vähän riippuu, minä vuonna tutkimus on tehty. 2017 tehdyn tutkimuksen mukaan aikuinen suomalaisen naisen (30-v. tai enemmän) keskipituus oli 163cm, joinakin vuosina se on ollut enemmän. Nuorten aikuisten naisten (18-29-v.) keskipituus on suurempi kuin aikuisilla (30-v. tai yli) naisilla. Aikuisilla suomalaisilla miehillä (30-v. tai yli) se taitaa tosiaan pyöriä siinä 177-178cm. Nuorten aikuisten miesten (18-29-v.) keskipituus Suomessa taitaa olla n. 181cm. Ehkä usein ajatellaan, että keskipituinen mies on n. 178-183cm.

Usein keskipituinen nainen haluaa vähintäänkin keskipituisen miehen, se on ihan ymmärrettävää. Tietysti poikkeuksia löytyy ja jotkut tekee kompromissejä ja toisille pituus ei ole niin tärkeä asia. Ihan sama koko ulkonäkökokonaisuuden kanssa. Itse olen 163cm ja olen tapaillut keskipituisia-pitkiä miehiä, koska ne koen fyysisesti viehättävimpinä, toki muu ulkonäkö pitää myös miellyttää ja oltava muutenkin kiinnostava sisäisiltä ominaisuuksiltaan.

Itse olen akateemisesti koulutettu nainen, jolla suurin osa ystävistä korkeasti tai akateemisesti koulutettuja. Asunut aina kaupungeissa Suomessa ja miljoonakaupungissakin ulkomailla. Kyllä minä ainakin olen saanut sen käsityksen, että suurin osa naisista haluaa keskipituisen-pitkän ja fyysisesti viehättävän miehen, jos siihen omat rahkeet riittää ja vaikkei riittäisikään, niin se on se toive. Mitä nyt parinvalintaa yleisesti seurannut omissa sosiaalisissa ympyröissä, on huomannut sen, että ulkonäön taso on usein, ei aina, melko sama, varsinkin nuorilla aikuisilla, jolloin usein moni pariutuu ensimmäisen kerran tai viimeistään aloittaa tapailun. Ehkä aikuisena sitten ainakin osa joustaa enemmän kuin nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa naisen keskipituus aikuisilla naisilla on 163-167cm, vähän riippuu, minä vuonna tutkimus on tehty. 2017 tehdyn tutkimuksen mukaan aikuinen suomalaisen naisen (30-v. tai enemmän) keskipituus oli 163cm, joinakin vuosina se on ollut enemmän. Nuorten aikuisten naisten (18-29-v.) keskipituus on suurempi kuin aikuisilla (30-v. tai yli) naisilla. Aikuisilla suomalaisilla miehillä (30-v. tai yli) se taitaa tosiaan pyöriä siinä 177-178cm. Nuorten aikuisten miesten (18-29-v.) keskipituus Suomessa taitaa olla n. 181cm. Ehkä usein ajatellaan, että keskipituinen mies on n. 178-183cm.

Usein keskipituinen nainen haluaa vähintäänkin keskipituisen miehen, se on ihan ymmärrettävää. Tietysti poikkeuksia löytyy ja jotkut tekee kompromissejä ja toisille pituus ei ole niin tärkeä asia. Ihan sama koko ulkonäkökokonaisuuden kanssa. Itse olen 163cm ja olen tapaillut keskipituisia-pitkiä miehiä, koska ne koen fyysisesti viehättävimpinä, toki muu ulkonäkö pitää myös miellyttää ja oltava muutenkin kiinnostava sisäisiltä ominaisuuksiltaan.

Itse olen akateemisesti koulutettu nainen, jolla suurin osa ystävistä korkeasti tai akateemisesti koulutettuja. Asunut aina kaupungeissa Suomessa ja miljoonakaupungissakin ulkomailla. Kyllä minä ainakin olen saanut sen käsityksen, että suurin osa naisista haluaa keskipituisen-pitkän ja fyysisesti viehättävän miehen, jos siihen omat rahkeet riittää ja vaikkei riittäisikään, niin se on se toive. Mitä nyt parinvalintaa yleisesti seurannut omissa sosiaalisissa ympyröissä, on huomannut sen, että ulkonäön taso on usein, ei aina, melko sama, varsinkin nuorilla aikuisilla, jolloin usein moni pariutuu ensimmäisen kerran tai viimeistään aloittaa tapailun. Ehkä aikuisena sitten ainakin osa joustaa enemmän kuin nuorena.

Hmm, meillä on sitten - yllättävää kyllä - hyvin samanlaiset taustat ja piirit. Enpä ole omissa ympyröissä huomannut tuollaista keskipituuden nostamista korkeaksi kriteeriksi. Tuttavapiiristä nekin jotka kertovat nuorina tyttöinä toivoneensa pitkää miestä, ovat lähes kaikki löytäneet rinnalleen hitusen itseään pidemmät rakkaat. Oma kokemus on juurikin se, että useimmat naiset toivovat kumppanin olevan hiukan pidempi - ja vastaavasti useimmat miehet toivovat kumppanin olevan hiukan lyhyempi. Suuria pituuserohaaveita en ole usein kuullut toivottavan.

Tiedä sitten onko kyseessä "jousto" vai ehkä kuitenkin ihan normaalia kokemuksista oppimista. Moni esittää pikkutyttönä toiveen että haluaa olla isona merenneito tai prinsessa. Moni on pikkutyttönä ollut palavasti ihastunut teinien tv-sarjojen tai poikabändien söpöläisiin. Harvasta haaveesta loppupeleissä tulee totta.

Esim. jos haluaa lapsena eläinlääkäriksi mutta on allerginen eläinten hilseelle, tulee unelma-ammatti mietittyä itselle sopivammaksi. Yhtä lailla ne kumppaniehdokkaiden kriteerit muuttuu, kun ymmärtää ettei sitä sen ulkonäön kanssa kestävää parisuhdetta rakenneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, meillä on sitten - yllättävää kyllä - hyvin samanlaiset taustat ja piirit. Enpä ole omissa ympyröissä huomannut tuollaista keskipituuden nostamista korkeaksi kriteeriksi. Tuttavapiiristä nekin jotka kertovat nuorina tyttöinä toivoneensa pitkää miestä, ovat lähes kaikki löytäneet rinnalleen hitusen itseään pidemmät rakkaat. Oma kokemus on juurikin se, että useimmat naiset toivovat kumppanin olevan hiukan pidempi - ja vastaavasti useimmat miehet toivovat kumppanin olevan hiukan lyhyempi. Suuria pituuserohaaveita en ole usein kuullut toivottavan.

Tiedä sitten onko kyseessä "jousto" vai ehkä kuitenkin ihan normaalia kokemuksista oppimista. Moni esittää pikkutyttönä toiveen että haluaa olla isona merenneito tai prinsessa. Moni on pikkutyttönä ollut palavasti ihastunut teinien tv-sarjojen tai poikabändien söpöläisiin. Harvasta haaveesta loppupeleissä tulee totta.

Esim. jos haluaa lapsena eläinlääkäriksi mutta on allerginen eläinten hilseelle, tulee unelma-ammatti mietittyä itselle sopivammaksi. Yhtä lailla ne kumppaniehdokkaiden kriteerit muuttuu, kun ymmärtää ettei sitä sen ulkonäön kanssa kestävää parisuhdetta rakenneta.

Luulen, että moni tekee sitä ulkonäköarviointia ihan tiedostamattaan nostamatta sitä pituutta mitenkään erityisesti. Se on osa sitä ulkonäköä. En tosiaan ymmärrä, mitä yllättävää tuossa on. Kun analysoi sitä, millaisen näköisistä miehistä pitää tai on pitänyt, se on ollut siellä osana sitä viehättävää ulkonäköä. Tietysti se naisen oma pituus myös korostaa sitä pituuseroa, jos nainen on lyhyt ja mies pitkä.

Tapailemistani miehistä fyysisesti viehättävimmät ovat olleet 20-30cm pidempiä kuin minä. Minulle on ihan sama, miten muiden kumppanin valinta tapahtuu. Ei se minulle kuulu eikä minua kiinnosta. Ihan sama, kunhan kukaan ei ala manipuloimaan minun kumppaninvalintaa. Jokainen vastaa itse ja jokainen myös asettaa kauneusihanteensa itse. Itse en pysty toimimaan itseäni vastaan tuossa asiassa: jos en koe jotain fyysisesti viehättävänä, sitten en koe enkä voi sille mitään. Se ei ole mikään oikein ja väärin -kysymys. Siinä on kysymys siitä, mikä sytyttää ja mikä ei sytytä. Minua naisena viehättää miehen ulkonäössä myös miehen koko.

Se, että keskipituinen nainen toivoo rinnalleen keskipituista tai pitkää miestä, ei ole rinnastettavissa lapsellisiin "tahdon olla merenneito tai prinsessa" -tarinoihin. Tuo on ihan normaali haave toisen ulkonäköön liittyen, joka nousee siltä pohjalta, että on itse keskipituinen ja etsii itselleen sopivaa. Tietysti jos olisi itse lyhytkasvuinen ja etsisi keskimittaista tai pitkää miestä, sitten se haave voisi olla haihattelua. Toisaalta myös normaalipituisista miehistä jotkut ovat lyhytkasvuisten naisten kanssa. Ihan sama lyhytkasvuisten miesten haaveissa löytää keskimittainen nainen voi tulla eteen ongelmia. Silti jotkut normaalipituiset naiset voivat ottaa lyhytkasvuisenkin miehen.

Se, että jollakin on ulkonäköihanteita ja toiveita kumppanille, ei tarkoita sitä, että luulisi, että ulkonäön varassa voisi rakentaa parisuhdetta. En ole itse koskaan ajatellut noin. Noin ei oikeasti kypsä aikuinen ihminen ajattele. Pitää löytä aika paljon sisäisiä positiivisia ominaisuuksia, että minä kiinnostun, ja siihen pitää liittyä myös miellyttävä ulkokuori, koska se liittyy fyysisesti viehätysvoimaan ja edelleen seksuaaliseen vetovoimaan (osana sisäistä seksikkyyttä). ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että moni tekee sitä ulkonäköarviointia ihan tiedostamattaan nostamatta sitä pituutta mitenkään erityisesti. Se on osa sitä ulkonäköä. En tosiaan ymmärrä, mitä yllättävää tuossa on. Kun analysoi sitä, millaisen näköisistä miehistä pitää tai on pitänyt, se on ollut siellä osana sitä viehättävää ulkonäköä. Tietysti se naisen oma pituus myös korostaa sitä pituuseroa, jos nainen on lyhyt ja mies pitkä.

Tapailemistani miehistä fyysisesti viehättävimmät ovat olleet 20-30cm pidempiä kuin minä. Minulle on ihan sama, miten muiden kumppanin valinta tapahtuu. Ei se minulle kuulu eikä minua kiinnosta. Ihan sama, kunhan kukaan ei ala manipuloimaan minun kumppaninvalintaa. Jokainen vastaa itse ja jokainen myös asettaa kauneusihanteensa itse. Itse en pysty toimimaan itseäni vastaan tuossa asiassa: jos en koe jotain fyysisesti viehättävänä, sitten en koe enkä voi sille mitään. Se ei ole mikään oikein ja väärin -kysymys. Siinä on kysymys siitä, mikä sytyttää ja mikä ei sytytä. Minua naisena viehättää miehen ulkonäössä myös miehen koko.

Se, että keskipituinen nainen toivoo rinnalleen keskipituista tai pitkää miestä, ei ole rinnastettavissa lapsellisiin "tahdon olla merenneito tai prinsessa" -tarinoihin. Tuo on ihan normaali haave toisen ulkonäköön liittyen, joka nousee siltä pohjalta, että on itse keskipituinen ja etsii itselleen sopivaa. Tietysti jos olisi itse lyhytkasvuinen ja etsisi keskimittaista tai pitkää miestä, sitten se haave voisi olla haihattelua. Toisaalta myös normaalipituisista miehistä jotkut ovat lyhytkasvuisten naisten kanssa. Ihan sama lyhytkasvuisten miesten haaveissa löytää keskimittainen nainen voi tulla eteen ongelmia. Silti jotkut normaalipituiset naiset voivat ottaa lyhytkasvuisenkin miehen.

Se, että jollakin on ulkonäköihanteita ja toiveita kumppanille, ei tarkoita sitä, että luulisi, että ulkonäön varassa voisi rakentaa parisuhdetta. En ole itse koskaan ajatellut noin. Noin ei oikeasti kypsä aikuinen ihminen ajattele. Pitää löytä aika paljon sisäisiä positiivisia ominaisuuksia, että minä kiinnostun, ja siihen pitää liittyä myös miellyttävä ulkokuori, koska se liittyy fyysisesti viehätysvoimaan ja edelleen seksuaaliseen vetovoimaan (osana sisäistä seksikkyyttä). ;)

"Se, että keskipituinen nainen toivoo rinnalleen keskipituista tai pitkää miestä, ei ole rinnastettavissa lapsellisiin "tahdon olla merenneito tai prinsessa" -tarinoihin."

Ymmärsit väärin.
        "Tiedä sitten onko kyseessä "jousto" vai ehkä kuitenkin ihan normaalia kokemuksista oppimista. Moni esittää pikkutyttönä toiveen että haluaa olla isona merenneito tai prinsessa. Moni on pikkutyttönä ollut palavasti ihastunut teinien tv-sarjojen tai poikabändien söpöläisiin. Harvasta haaveesta loppupeleissä tulee totta."

Ylläolevalla en tarkoittanut että keskimittaisen naisen toivomus keskimittaisesta kumppaniehdokkaasta olisi haihattelua. Vaan sitä että useimmilla (nuorilla) ihmisillä on alkuun aika epärealistiset haaveet tulevaisuudesta, koski ne haaveet sitten unelma-ammattia tai unelmakumppania.

Moni kokematon nuori ajatuksissaan "unelmakumppanin haavekarttaa" tehdessään hyvin ulkonäkökeskeisesti. Se on ihan luonnollista, kun ei ole siitä oikeasta parisuhdearjesta vielä mitään kokemusta. Useimmilla nuorilla iso osa parisuhdekuvasta on peräisin tv:stä.

Muuten esität hyviä pointteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se, että keskipituinen nainen toivoo rinnalleen keskipituista tai pitkää miestä, ei ole rinnastettavissa lapsellisiin "tahdon olla merenneito tai prinsessa" -tarinoihin."

Ymmärsit väärin.
        "Tiedä sitten onko kyseessä "jousto" vai ehkä kuitenkin ihan normaalia kokemuksista oppimista. Moni esittää pikkutyttönä toiveen että haluaa olla isona merenneito tai prinsessa. Moni on pikkutyttönä ollut palavasti ihastunut teinien tv-sarjojen tai poikabändien söpöläisiin. Harvasta haaveesta loppupeleissä tulee totta."

Ylläolevalla en tarkoittanut että keskimittaisen naisen toivomus keskimittaisesta kumppaniehdokkaasta olisi haihattelua. Vaan sitä että useimmilla (nuorilla) ihmisillä on alkuun aika epärealistiset haaveet tulevaisuudesta, koski ne haaveet sitten unelma-ammattia tai unelmakumppania.

Moni kokematon nuori ajatuksissaan "unelmakumppanin haavekarttaa" tehdessään hyvin ulkonäkökeskeisesti. Se on ihan luonnollista, kun ei ole siitä oikeasta parisuhdearjesta vielä mitään kokemusta. Useimmilla nuorilla iso osa parisuhdekuvasta on peräisin tv:stä.

Muuten esität hyviä pointteja.

Voi olla ja onkin niin, että moni nuori ja nuori aikuinen on (liian) ulkonäkökeskeinen. Toisaalta hyvän ulkonäön ihailu, tavoittelu ja toivominen itselle ja kumppanilta ei ole väärin mutta pariutumisen kannalta on järkevää, että on realistisesti asetettu. En ymmärtänyt tuossa tekstissäsi, miksi otat tuossa yhteydessä tuon asian, koska se ei liity mitenkään minuun eikä minun viesteihini. Olen itse varhaiskeski-ikäinen, en nuori enkä nuori aikuinen. Kyllä aikuisilla ihmisilläkin on kumppania koskevia kriteerejä ja ne on erilaisia ihmisestä riippuen, kriteerit ja ihanteet eivät ole väärin minkään ikäisillä ja niitä saa olla. On hyvä tietää, mitä itse on ja mitä kumppanilta ja parisuhteeltaan toivoo. Sehän sitä rehellisyyttä itseä ja toista kohtaan myös on.

En myöskään ymmärrä sitä, miksi sisäinen ja ulkoinen usein laitetaan vastakkain; molemmathan kuuluu ihmiseen, molemmilla on parivalinnassa merkitystä. Sekä ulkoisesta että sisäisestä kauneudesta voi olla kiitollinen ja molempia voi arvostaa ja ihailla. Joskus myös sellaiset ihmiset, joilla itsellään on ongelmia ulkonäkönsä ja siihen liittyvän itsetunnon kanssa, voivat kadehtia fyysisesti viehättävämpiä tai taivastella sitä, että joku arvostaa myös ulkoista kauneutta ja että sillä ei olisi mitään merkitystä tai sillä on vain vähän merkitystä. On ihan luonnollista, että monet usein ihailevat myös fyysisistä kauneutta ihan iästä riippumatta. Tietysti pinnallisuus ja sen kritisoiminen on eri asia. Se on ymmärrettävää. Vähän sitten yksilöstä riippuu, kuinka paljon ja millaisia ominaisuuksia arvostetaan sisäisesti tai ulkoisesti. Pääasia, että on rehellinen itselleen siitä, millaista kumppania etsii ja millaisia ominaisuuksia arvostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla ja onkin niin, että moni nuori ja nuori aikuinen on (liian) ulkonäkökeskeinen. Toisaalta hyvän ulkonäön ihailu, tavoittelu ja toivominen itselle ja kumppanilta ei ole väärin mutta pariutumisen kannalta on järkevää, että on realistisesti asetettu. En ymmärtänyt tuossa tekstissäsi, miksi otat tuossa yhteydessä tuon asian, koska se ei liity mitenkään minuun eikä minun viesteihini. Olen itse varhaiskeski-ikäinen, en nuori enkä nuori aikuinen. Kyllä aikuisilla ihmisilläkin on kumppania koskevia kriteerejä ja ne on erilaisia ihmisestä riippuen, kriteerit ja ihanteet eivät ole väärin minkään ikäisillä ja niitä saa olla. On hyvä tietää, mitä itse on ja mitä kumppanilta ja parisuhteeltaan toivoo. Sehän sitä rehellisyyttä itseä ja toista kohtaan myös on.

En myöskään ymmärrä sitä, miksi sisäinen ja ulkoinen usein laitetaan vastakkain; molemmathan kuuluu ihmiseen, molemmilla on parivalinnassa merkitystä. Sekä ulkoisesta että sisäisestä kauneudesta voi olla kiitollinen ja molempia voi arvostaa ja ihailla. Joskus myös sellaiset ihmiset, joilla itsellään on ongelmia ulkonäkönsä ja siihen liittyvän itsetunnon kanssa, voivat kadehtia fyysisesti viehättävämpiä tai taivastella sitä, että joku arvostaa myös ulkoista kauneutta ja että sillä ei olisi mitään merkitystä tai sillä on vain vähän merkitystä. On ihan luonnollista, että monet usein ihailevat myös fyysisistä kauneutta ihan iästä riippumatta. Tietysti pinnallisuus ja sen kritisoiminen on eri asia. Se on ymmärrettävää. Vähän sitten yksilöstä riippuu, kuinka paljon ja millaisia ominaisuuksia arvostetaan sisäisesti tai ulkoisesti. Pääasia, että on rehellinen itselleen siitä, millaista kumppania etsii ja millaisia ominaisuuksia arvostaa.

"En ymmärtänyt tuossa tekstissäsi, miksi otat tuossa yhteydessä tuon asian, koska se ei liity mitenkään minuun eikä minun viesteihini."

Pahoittelut väärinymmärryksestä, viestini ei millään tavalla koskenut sinua. Ihan yleisellä tasolla tarkoitin.

• Anonyymi

Onhan muitakin ihmisryhmiä kuin XL kokoiset naiset joilla on ongelmia ihmissuhteissa ja ei netti tee asiasta yhtään helpompaa.

• Anonyymi

167 ja 67 on normaali!

• Anonyymi

Oma kommentti jo ylempänä, mutta täydennän. Jos nainen on huomattavan pitkä ( onko 175 Huomattavan pitkä?) tai vastaavasti mies huomattavan lyhyt (esim alle 165 tai jopa lyhyempi ). Tai mies menee pituudessa huomattavan yli normaalin eli joku 190 tai nainen huomattavan lyhyeksi, eli 155 tai alle niin kusessa ovat. Ääri mitoista ei ole kuin haittaa! Oman se hyvä jos nais koripalloilija on 195 ja mies vastaavasti 211, mutta kun elämä on muutakin! Ihminen kärsii! Olen nähnyt 208 miehen arjessa ja ei se pään hakkaaminen oven karmiin ja kumartelu mitään nettiä ole! Terv. alle 160cm mies!

• Anonyymi

"Puolison löytämättä jättäminen tarkoittaa naisilla useimmiten liian kovia vaatimuksia siihen verrattuna mitä pystyy itse tarjoamaan. Itseäni vain naurattaa jos joku nainen väittää ettei löydä miestä, koska tiedän että se ei voi pitää paikkaansa."

No onhan se totta jos ei huoli puliukkoa katuojasta, alkoholistia, naisvihaajaa, väkivaltaista, työhalutonta jne jne niin vaikea sitä miestä Suomesta on löytää.
      En kuitenkaan näe mitään väärää siinä, että nainen tai kuka tahansa muukin asettaa ne kriteerit jotka omakseen tuntee sille henkilölle jonka huolii.
      Sitä kun naisten itsevarmuus ja itsenäisyys on noussut huimasti ihan muutaman kymmenen vuoden kuluessa yhteiskunnan tasa-arvoistumisen myötä, voi helosti elää yksin. On varaa asettaa kriteereitä, ei tarvitse tyytyä.
      Ennen kun naisen toimeentulokin oli suuresti kiinni siitä että mies löytyi, silloin sitä tyydyttiin mihin vaan. Oli vähän pakko.
      Nyt asiat ovat onneksi toisin ja naisilla on varaa etsiä, valita ja hylätä. Yksin pärjää ja elämä maistuu.
      Enää eivät miehet hypi niskan päälle siinä asiassa, ja sehän se sitten on älämölön nostanutkin.

Vanha perinteinen miehenmalli on joutunut romukoppaan. Nainen valitsee miehen hauskanpitoon, ja voi valita sen komeimman mahdollisen luonteeesta yms. huolimatta. Sehän on vain kertakäyttötavaraa.
      Jos pysyvää suhdetta ajatellaan, silloin on kyllä pakko katsoa tarkkaan ja katsoakin kahteen kertaan! Säästyy monelta ikävältä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Avaaja on oikeassa, neidon täytyy olla mitoiltaan vähintään siedettävä, tullakseen huomioiduksi markkinoilla. Myös ikä painaa naispuolisen yhsikön markkina-arvoa, voimakkaasti.

Normaalipainoinen, mutta lähellä normaalipainon ylärajaa, eli 167cm ja 67 kg, on minulle ja kaikille markkina-arvoa omaaville miehille järkyttävä hirvitys, minkä tahansa ikäinen onkaan.

Sinut hylännyt "mies" oli heikko. Neito vain pannaan kuriin jos pääsee lihoamaan, hänestä ei ollut miestä siihen.

• Anonyymi

Ai että neito pannaan kuriin? Miten ihmeessä kun mies urse päästi itsensä lihomaan 20 kiloa? Eiköhän.miehen olisi pitänyt harjoittaa hieman itsekuria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että neito pannaan kuriin? Miten ihmeessä kun mies urse päästi itsensä lihomaan 20 kiloa? Eiköhän.miehen olisi pitänyt harjoittaa hieman itsekuria.

Avaajan mukaan eron syynä oli neidon 5 kg turpoaminen, ei miehen 20 kg turpoaminen. Jos miehenkuvatus olisi ollut mies, ja noin herkkä liallisille kiloille, niin hän olisi pannut neidon ankarasti ojennukseen jo 2,5 kg paikkeilla viimeistään.

Mutta todeliisuudessa, kun neito jo oli pahasti turvoksissa, niin 5 kg siihen lisää ei lainkaan näy eikä tunnu muutoksena. Eron perussyyn täytyy siis olla jokin muu.

"Eiköhän.miehen olisi pitänyt"

Parisuhde ei voi toimia tuolla tavalla, kaikki asiat numeerisesti tasan jaettuna, kuten vihjaat. Että kun mies tienaa 20000 e/kk niin naisenkin pitää tienata saman verran, ja saada samansuuruiset palkankorotukset. Parisuhteessa mies tekee suhteen/perheen eteen sen minkä mies parhaiten kykenee, ja nainen tekee suhteen/perheen eteen sen minkä nainen parhaiten kykenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaajan mukaan eron syynä oli neidon 5 kg turpoaminen, ei miehen 20 kg turpoaminen. Jos miehenkuvatus olisi ollut mies, ja noin herkkä liallisille kiloille, niin hän olisi pannut neidon ankarasti ojennukseen jo 2,5 kg paikkeilla viimeistään.

Mutta todeliisuudessa, kun neito jo oli pahasti turvoksissa, niin 5 kg siihen lisää ei lainkaan näy eikä tunnu muutoksena. Eron perussyyn täytyy siis olla jokin muu.

"Eiköhän.miehen olisi pitänyt"

Parisuhde ei voi toimia tuolla tavalla, kaikki asiat numeerisesti tasan jaettuna, kuten vihjaat. Että kun mies tienaa 20000 e/kk niin naisenkin pitää tienata saman verran, ja saada samansuuruiset palkankorotukset. Parisuhteessa mies tekee suhteen/perheen eteen sen minkä mies parhaiten kykenee, ja nainen tekee suhteen/perheen eteen sen minkä nainen parhaiten kykenee.

"hän olisi pannut neidon ankarasti ojennukseen jo 2,5 kg paikkeilla viimeistään."

Mutta miten hän olisi pistänyt neitoa kuriin lihomisesta, kun ei ollut itsekuria estää itseäkään lihomasta?
        Siinä olisi pitänyt herrallakin muuttua elämäntavat terveellisemmiksi, jos haluaa talouden muiden asujien linjoja vahtia.

• Anonyymi

AP olet ihan ok nainen, unohda noi kusipäät

• Anonyymi

Minkä kokoisena te ihmiset (miehet) oikein pidätte 167cm pitkää 67kg painavaa naista? Pahasti turvonnut? Hirvitys? Itse olen saman pituinen, 65kg painava ja käytän vaatteissa kokoa xs.

• Anonyymi

Lihoin on oikeaa suomea, ei lihosin..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe