Mitä kelaat? Bicky, Bicky, Bicky? Se on niin etevä ja se on niin söpö!
Tervetuloa Ravintola Jyysteriaan Varissuon liikekeskukseen! 😊
Tässä ruokalistamme:
https://ibb.co/wyyghj5
Myös kotiinkuljetus aina yhtä luotettavasti Toyota Yariksella, joka ei takuulla jätä pizzoja tienposkeen! Tarjoamme myös kaikille asiakkaillemme aterian yhteydessä 80% shotin vodkaa koronaviruksen torjumiseksi.
Koodilla #daytona -10% kaikista annoksista, sekä racing-teamimme pääyhteistyökumppanin komponenteistä: https://ibb.co/BV5YMc6
Ateriat voi tilata laittamalla sähköpostia osoitteeseen paksuniska-make@suomi24.fi tai ravintolan toimitusjohtaja Nicholas Royalille bicky_royal@suomi24.fi - Muista myös ladata Jyysteria-sovellus puhelimesi äppikaupasta! 😊😊😊
Mä ajan J:n kautta himaan, tää on promojeesii, ihan peruskauraa, mul' on majoneesii
3
124
Vastaukset
Nyt ravintola Jyysteriasta myös seuraavat maistuvat grilliherkut!
Gambianmatka: Kuukerin Nelli grilliannos (grillattu palviryynimakkara, kaksi lihapullaa ja reilusti majoneesia paperitaskussa) jonka ympärille on kääritty ruotsalaisia hapansilakoita eli surströmmingejä
Metsästäjän leike: Muotoonleikattu lehtipihvi ranskalaisilla ja sienikastikkeella
Puistopökkösieni-buffet
Täytettyä munakoisoa
Uncle Bickyn jyystölenkki: Littoistenjärvestä pyydystetystä hauesta valmistettua kalamakkaraa aitoon siansuoleen tehtynä
😊😊😊😊😊🍆🍑🍄🥩🍗Niin joo, piti sanoa että Bicky tosiaan ei käyttänyt uistinta ollenkaan vaan seisoi kaislikossa housut kintuissa ja kuristi penislihasvarrellaan jaloissa parveilevia haukia 😊😊😊😊😊
- Anonyymi
no nyt. jatkoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893