1m etuylitystä ja 2 metriä takaylitystä on lain mukaan sallittu. Mutta mitäs jos kuorma-auton pituus on jo valmiiksi suurin sallittu 13m - saako sen ylittää, eli voiko kuorma olla esim 15 metriä pitkä?
Kuorma-auton etu- ja takaylitykset
5
914
Vastaukset
- Anonyymi
Kuorma-autojen suurimmat sallitut mitat ja massat on määritelty hyvin tarkasti. Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä, korkeus 4,40 metriä ja leveys 2,60 metriä. Yli 22,00 metrin mittaisissa ajoneuvoyhdistelmissä lämpöeristämättömän ajoneuvon leveys saa kuitenkin olla korkeintaan 2,55 metriä.
- Anonyymi
Saattaa olla että vastasit kysymykseen...
Tarkoitan sitä, että jos mulla on 13 m pitkä kuorma-auto ja laitan päälle 16m pitkän palkin joka tulee metrin keulasta yli ja kaksi metriä perästä yli. Onko kuorma laillinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla että vastasit kysymykseen...
Tarkoitan sitä, että jos mulla on 13 m pitkä kuorma-auto ja laitan päälle 16m pitkän palkin joka tulee metrin keulasta yli ja kaksi metriä perästä yli. Onko kuorma laillinen?Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä PISTE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorma-auton suurin sallittu pituus on 13,00 metriä PISTE
Kiitos!
- Anonyymi
Ei se on silloin erikoiskuljetus liput vain liehumaan tolpan nokkaan ja kyltti perseeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270