Taisin ihastua työkaveriin.. Minkäs teet kun on niin lempeät silmät 😍
Vahinko kävi...
23
2124
Vastaukset
- Anonyymi
niin minäkin, oltiin vierekkäin:)
- Anonyymi
Niin oltiin, niin oltiin, niin oltiiiiin, mitä sääntöjen vastaista tässä on????
- Anonyymi
Minä myös 🥰. Hän on niin nuori ja kaunis. Oma nainen on jo niin vanha ja nähty.
- Anonyymi
Tällaisia ne miehet ja naiset on. Aina pettämässä.
- Anonyymi
Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.
Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.
Siitä sitten vaan, mikä estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä sitten vaan, mikä estää?
Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti onkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii hahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kohta tahdo se vanha ja väsynytkään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ottaisin mielelläni vanhemman ja komeamman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.
Et ole eronnut etkä varsinkaan sinkku ja minun oot ikuisesti
- Anonyymi
Oo varovainen. Ois pitäny kuunnella fiksumpia, että töissä ei kannata säätää mitään.
Hyvin harvat tapaukset etenee hyvään suuntaan. Jos vain ihastustasolle jää niin ei se nyt mitään. Itse meinasin ylittää rajan. Tajusin kuitenkin ajoissa, että ei todellakaan kannata. Vois hävettää kyllä ihan satasella.
Älkää antako tunteiden viedä varsinkaan, jos olette varattuja. Antakaa mennä ohi.
Viimeksi, kun ihastuin yhteen mieheen niin eihän hän edes ole tyyppiäni. En ihastuis koskaa työn ulkopuolella. Johonkin tarpeeseen ihastus tietysti vastasi. Itsetutkiskelulla tajusin, että joo. Pelkkä hairahdus omassa päässä!
T. Yksi nainen - Anonyymi
Vasta nyt jotenkin olen hänet täysin huomannut ❤️
- Anonyymi
Niin minäkin hänet ♥ Olen huomannut jo aiemmin, mutta ajattelin jotenkin että hän on varmasti naimisissa. Ainakaan sormusta ei ole, joten haaveilu on sallittua 😉
- Anonyymi
Ihastuminen ei vielä tarkoita, että sun pitäis tehdä mitään. Voit pitää sen sisälläs, ja saada siitä toki ehkä hieman lisäpuhtia elämään. Jos kaikki maailmassa vaan säntäilis tunteittensa mukaan, kaikki ois päin prinkkalaa.
- Anonyymi
Sehän herkkää mutta ei todellisuutta. Ihastuminen on vain pelkkää ihastumista. Tuuli toi,tuuli vie. Keskity olennaiseen.
- Anonyymi
Ei se päivänvaloa kyllä kestäisikään.
- Anonyymi
=)
ottakaa hanska käteen ja laittakaa se vaseliinia täyteen,
ja, vetäkää käteen,
N- Anonyymi
Sekin tuo vain hetken helpotuksen, jos et tiennyt. Naisilla ei ole miesten seksuaalisuudesta juuri mitään tajua...
- Anonyymi
Mieki, mutta meni onneksi ohi, kuten pitääkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256