Olen 15v poika, ja käyn 3krt viikossa salilla, tiistaina,perjantaina ja sunnuntaina.Muina päivinä minulla on jalkapallo treenit.Aloitin käymään salilla alle kuukausi sitten,ja joitakin muutoksia voi jo huomata.Aloitin juuri käyttämään proteiinijauhetta.Syön terveellisesti ja olen jättänyt herkut kokonaan pois. Olisiko jotain asioita joita voisin tehdä vielä paremmin kasvattaakseni lihasta?
Vinkkejä!!!!
Anonyymi
1
160
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda lihasmassan hankinta! Panosta liikkuvuuteen, nopeuteen, kimmoisuuteen ja aerobisen kunnon ohessa voimakestävyyteen!
Tee valintasi myöhemmin!
Myöhemmin aloittamassasi voimatreeneissä keskitys perus- ja nopeusvoiman ominaisuuksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579