Mulla on kohta 11v synttärit enkä keksi mitään tekemistä niihin, voiko joku auttaa?
Mitä tehdä 11v synttärit?
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään lapsellista
- Anonyymi
Lohdutukseksi tieto, että ap oli 11v, 1950 luvun alkupuolella. Notta.
Itelläki ihan kohta, en keksi yhtään mitään ku vaa jonku pullon pyörityksen ja totuuden ja tehtävän
- Anonyymi
Jos oot tyttö nii sokkomeikkausta tai mä ainaki oon pitäny monesti yökyläsyndet tai käyny jossaki leffassa
- Anonyymi
Silleen, että valitaan parit ja on joku iso huppari tmv. Ja toinen parista laittaa hupparin päälle ja toinen laittaa takaa kädet hupparin hihoihin, ja sit voi esim. Piirtää/askarrella jotain niin, että se jolla on kädet hihoissa ei näe mitä tekee. Todella hauska aktiviteetti
- Anonyymi
Vai pitäisikö ap tuohon ilmoittaamaasi "ikään" lisätä kuiten 70v.?
- Anonyymi
Aivan. Pitää nostella vuosia vanhoja omia aloituksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174