Epson Ecotank tietääkö joku....

Anonyymi

Minulla on Epson Ecotank ET 2650.

Oli niin pitkään käyttämättä että musteet ovat kuivuneet tai suuttimet tukossa.

Minulla on kaikki uudet täydet täyttöpullot.

Mitä minun pitää tehdä että asiassa, kun uusin musteita?

4

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On olemassa ainetta, jolla juuttunut kirjoitin saadaan toimimaan. Olen käyttänyt sitä moneen kirjoittimeen, mutta Ecotankista ei minulla ole vielä kokemusta.
      Käytä "googlea"

• Anonyymi

Kannattaa kysyä neuvoa Epsonin asiakaspalvelusta: 09 3158 3267 tai level.one@epson.fi

• Anonyymi

Sama menettely kuin kaikissa mustesuihkuissa:
      -pitää olla vaan liuotinpohjainen huuhteluaine ilmeisesti, sopiva suhde pitää katsoa jostain ettei sulata muoveja!
      -ensin voi yrittää ilman liuotintakin, sitten lisää liuotinta jos on tarvis
      -jotkut jättää liuotinta letkuun ja alkaa tulostaa, jolloin kirjoituspää ei ainakaan vahingoitu puhdistuksessa niin herkästi
      -joissakin malleissa voi laittaa pieneen astiaan liuotinta ja dipata kirjoituspään esim. yöksi siihen
      https://www.youtube.com/watch?v=WqLRMPoRBWY
      -kun kirjoituspää on auennut, tulostuu aluksi värejä vähän miten sattuu, koska seassa on liuotinjäämiä, mutta tilanne paranee kyllä
      -joissain malleissa pystyy painamaan sopivalla ruiskulla suoraan puhdistustainetta tulostuspään läpi ja puhdistus on todella helppo, kun letkuja ei ole vaan mustekasetit mukana kelkassa!
      Testi:
      pikkasen mustetta imaistaan ruiskuun, jos se sekoittuu hyvin, ruiskussa on oikeanlainen puhdistusliuos, jos jää paakkuja => liuotinta puuttuu

• Anonyymi

Puhdistusaineita läpi vain sen verran että huomaa nyt aukesi ja alapuolella oltava imupaperia joka kerää ylimääräisen puhdistusnesteen. Yleensä ongelma enemmän ilmauspuolella eli on painettavava tarvittaessa jonkin verran ilmaa säiliöstä ettei letkuihin jää ilmaa (taas kohtuullisuus valttia muuten voi tulla lisäongelmia)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5557
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      567
      2045
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      81
      1147
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe