Osteopaattiopiskelija venytti ja mobilisoi jalkaani vääntäen reittä taaksepäin voimakkaasti kun olin kylkiasennossa. . Minulla on yliliikkuvat nivelet. Tuosta käsittelystä asti nivunen kipeytyy kävellessä ja seistessä. Jos nivusessa oleva jänne on venytetty liikaa niin mikä auttaa kipuun , mitä voin tehdä asian hyväksi jotta kipu loppuu? Röntgenissä ei näy nivelrikkoa. Tätä on kestänyt jo yli kolme kuukautta ja syön päivittäin kipulääkettä . Samassa rytäkässä kipeytyi polvi, mutta siihen olen löytänyt ohjeita.
Kipua nivusessa ja polvessa
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
juuh niih ja juttua riittää .
- Anonyymi
Hei, kyllä voi parantaa ja joka solu meissä uudistuu kun saa oikeat ravinteet. olen 30 vuotias ja jouduin lopettamaan unelmani eli jalkapallon pelaamisen 17 vuotiaana polven nivel rikkoon.. Olen siitä lähtien etsinyt hoitokeinoja ja käynyt kaikki mahdolliset fysiot ja muut läpi, leikattukin on. Vasta kun tutustuin viime vuosina ravinnon ja öljyjen toimintaan kehossa alkoi minulla toipuminen ja nykyään 15 vuoden jälkeen pystyn reenaamaan täysillä taas. Eli nykyaikana syömme niin ravinne köyhää ruokaa koska tehotuotannon vaikutuksesta maaperä ei enää sisällä juurikaan ravinteita ja meillä alkaa olemaan puutoksia kehossa niin silloin alkavat tulla ongelmat. Jos haluat lisätietoja millä itse sain parannettua itseni niin ota ihmeessä yhteyttä niin kerron mielelläni lisää 😊 S. Posti rockyamour@protonmail.com
- Anonyymi
Lonkankoukistaja tai joku muu alueen lihas on ilmeisesti venähtänyt ja/tai suojajännittynyt. Mene osaavalle osteopaatille tai fysioterapeutille. Kannattaa aktivoida/treenata pakaralihaksia, se vähentää vastalihaksen=lonkankoukistaja jännittyneisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566