Saksa lopettaa ydinvoimalat, ja lisäksi se lopettaa kivihiilen polttamisen.
Saksa löytää itsensä lähes täydellisestä energiariippuvuudesta Venäjään.
Olkiluotoon mahtuu meille hyvin 1 reaktori, Loviisaan 2 ja Pyhälle kivellekin vähintään 3 lisää. Että ei Suomesta virta ja lämpö lopu, jos saadaan vihreät suljettua siivouskomeroon kahden hallituskauden ajaksi.
Meillä olisi vesivoima paras saasteeton ja vielä joku tekoallas/järvi isoille korpialuelle sopisi.
Eihän tällä soijanpurija porukalla mitään hätää ole, nehän ottaa sähkön töpselistä.
Merkeliä ei ole vielä nimetty Sperbankin hallintoon eikä kaasuputkiyhtiön asiantuntijaksi. Ehkä tapahtuu ensi vuoden puolella. Lahjonta kannattaa aina.
Tulevana talvena vihreä siirtymä taitaa olla Venäjää suurempi uhka ainakin lompakolle.
Ay-liike -Mafia haluaa osansa. Kymmeniä vuosia se toimi NKP:n puitteissa. Nyt on vain toinen toimintaympäristö ja FSB, se säilyy. KGB?
Miksei Venäjältä kuulu lakko liikehdintää ? Ay- johtajat haluaisi lisää liksaa, että lakkoja pysrtyyn. Taitaisi olla viimeiset lakot niillä hepuilla. Meillä ei edes laittomat lakot ole tekijöijöilleen rangaistavia, se hassua onkin.
Kun Saksa sulkee ydinvoimalansa
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Energian kallistuminen on noussut nopeasti politiikan agendalle Euroopassa. Kaasun ja sähkön kallistuminen aiheuttaa närää erityisesti Keski- ja Etelä-Euroopassa, jossa kuluttajien energialaskut ovat nousseet lyhyessä ajassa kymmeniä prosentteja.
Samoin kävi meillä mmHelsingin kaukolämpö nousi 30 % nyt lokakuun alussa.
Ja lisää on tulossa nousua sanoo saunatonttu Helenin päälikkö Osmo Soininvaara.- Anonyymi
Vihreiden unelmat täyttyvät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889