Onko se ominaisuus vai vika? Dacia Logan.
Tyhjäkäynnissä ravistelee konetta,
25
634
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko vuoto imupuolella?
- Anonyymi
Mikä on Loganin moottori
- Anonyymi
Ominaisuus, ihan normaalia, ei se käy yhtä tasaisesti kuin muinoin Honda Accordin kone jonka koneen päälle laitettiin kahvikuppi piripintaan eikä juurikaan läikkynyt yli.
Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ominaisuus, ihan normaalia, ei se käy yhtä tasaisesti kuin muinoin Honda Accordin kone jonka koneen päälle laitettiin kahvikuppi piripintaan eikä juurikaan läikkynyt yli.
Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan.Loganeita on monen ikäisiä ja silloin on erilaisia koneita !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan.Oikaisen vähän tuota. Lågan 1,6 , Diesel tai 3 pyttyinen pensa ?
- Anonyymi
3 sylinterinen ei ole verrattavissakaan mihinkään 4 sylinteriseen käynnin puoleen. Tuskin Honda on muita kummempi käynnin tasaisuudessa muihin verrattuna jos vertaa moottoreihin joissa on tasapainoakselit
- Anonyymi
Kyseessä on nimenomaan tämä uusi 3 pyttyinen rellun turbokone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan tämä uusi 3 pyttyinen rellun turbokone.
Eivät ole mitään tasaisimpia motteja tyhjäkäynnillä nää 3 pyttyset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole mitään tasaisimpia motteja tyhjäkäynnillä nää 3 pyttyset.
Ei sitä kolmipyttyiseltä voi edes toivoa samaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kolmipyttyiseltä voi edes toivoa samaa !!
Käynti tasoittuu lämmetessä, eikä se muutenkaan ole kuin pientä tuo "ravistelu",itsellä Logan Stepway. Vaimeasti säpsättää kun painaa helmeä, kiihtyy hyvin kulkee vaivatta ja mikä parasta kuluttaa todella vähän kookkaaksi autoksi.
Todella mukava peli kaikenkaikkiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynti tasoittuu lämmetessä, eikä se muutenkaan ole kuin pientä tuo "ravistelu",itsellä Logan Stepway. Vaimeasti säpsättää kun painaa helmeä, kiihtyy hyvin kulkee vaivatta ja mikä parasta kuluttaa todella vähän kookkaaksi autoksi.
Todella mukava peli kaikenkaikkiaan.Mitä vitun helmee sää painelet autossa? Onko arvokaskin helmi? Mikä on sen funktio autossa? Onko se koristeena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vitun helmee sää painelet autossa? Onko arvokaskin helmi? Mikä on sen funktio autossa? Onko se koristeena?
Vanhat automiehet sano, että paina helmeä että lähtee karstat koneesta.
- Anonyymi
Häh. Mitä näitä ravistimia ostaa. Ostakee länsiauto, aito rellu. On paree kaikilla mittareilla. Daciat jätän suosiolla kauppaan.
- Anonyymi
Sama konnehan niisä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama konnehan niisä on.
DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA!
DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA..............Höpö höpö, tuo kertoo tietotaidoistasi !
- Anonyymi
Häh. Mitä näitä ravistimia ostaa..... Vähän sinä tiedät. Renulla ja Dacialla on aivan samoja vempeleitä peltin alla riippuu siitä minkälaisen moottorin niihin haluat !
- Anonyymi
No ostakaa pösö sitten. ON PAREE KAIKILLA MITTAREILLA. LAATUA!
- Anonyymi
Hengettömiä lussukoita kaikki jos rötköttää tyhmäkäynnillä, WRC Toyotasta voit kuulla kui moottorin pitää käydä!!🤢🤢🤢
- Anonyymi
Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista.
.. kun lähtee ykkösellä.lisäys.
- Anonyymi
Toyotasta voit kuulla kui moottorin pitää käydä! He he ... Toyota Aygosta sen kyllä kuulee !!! Mitä enemmän sylintereitä sen tasaisempi tyhjäkäynti !
- Anonyymi
Tää on just tätä datsia laatua. Ostakee aito länsiauto!!! Niin.
- Anonyymi
"""Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista."""
Kytkimen pieni ravistus liikkelle lähtiessä loppunut, oliko syynä outoon autoon tottumattomuus, kun olin ajanut ennen tätä 23 v samalla. Eco tilalla on kivan pehmeä ajella. Logan Stepway autona.
Aina vain tyytyväisempi olen autoon. Lämmintäkin riittää, vaikka aluksi epäilin 3 pyttysen koneen antamaa lämpöä, vaikka mitä se pytyn määrä vaikuttaa, en tiedä.
- Anonyymi
mun daciasta meni tuollai kun ravisti tyhjäkäynnillä vauhtipyörä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738