Kuvittelemassa että merkitsen enemmänkin työkaverille, kun totuus on selkeästi jotain muuta.
Minä täällä taas, hei!
22
1727
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä sinä kaipaat?
- Anonyymi
Sellaista kivaa setämiestä. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista kivaa setämiestä. ☺️
Onko setämiehesi jotain tämän kalataista?
https://www.youtube.com/watch?v=gTpCEXLAYfU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko setämiehesi jotain tämän kalataista?
https://www.youtube.com/watch?v=gTpCEXLAYfUEi onneksi ole 😂
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset kuvitelko liikoja.
- Anonyymi
Parempi kun ei kuvittele mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun ei kuvittele mitään.
Juuri näin. Täysin.
- Anonyymi
Mistä voit tietää totuuden? Jos et kysy häneltä, et voi olla varma. Kokonaan eri asia, miten tällaista kysytään?
- Anonyymi
-sivusta
Itse taisin haksahtaa melkoiseen pelimieheen, onneksi touhu ei edennyt "iholle asti" . Silti sirpaleita täällä keräilen💔- Anonyymi
Tuttu tunne :(
- Anonyymi
Kyllä merkitset ainakin minulle😘
- Anonyymi
Väärinkäsityksiä on maailma täynnä ainakin jos on paljon tunteita mukana.
- Anonyymi
Annikaaa mä kaipaan
- Anonyymi
Sellaista ihanaa rummoa kaipailen ☺️
- Anonyymi
No täältä saat yhden 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täältä saat yhden 🤭
Eikö rummo tarkoita rumaa mummoa???
- Anonyymi
Sitäpä et voi tietää, edes aavistaa mitä sen toisen päässä oot voinut saada aikaan🙄 tässä eräskin ihmettelevä mies.
- Anonyymi
Mitäpä ihmettelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä ihmettelet?
Todennäköisesti pelkkää flirttiä, sen naiset osaa tosi hyvin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti pelkkää flirttiä, sen naiset osaa tosi hyvin😊
Entä jos tykkäänkin just susta oikeesti 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos tykkäänkin just susta oikeesti 😘
Sekin voi olla mahdollista, ehkä aika tuo tilanteeseen jonkin ratkaisun, ellet sinä sitä tee tai se mies, joka voin olla myös minä. Lottoahan tämä täällä on😉
- Anonyymi
Oha se rankkaa, mutta koita jaksaa 👍🏻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717