Olen ollut mökillä viikonlopun, eli paljon ulkona raittiissa syysilmassa, kerran saunassa ja uimassa järvessä.
Nyt kasvojeni iho on kuiva ja punoittava, ja kiristävän tuntuinen.
Couperosaa ei ole, näin käy aina oltuani paljon ulkona. Olen käyttänyt ihan LV tai Erisan kuivan ihon voiteita, mutta näköjään ei enää riitä kun ilmat viilenee ja haluan kuitenkin ulkona olla paljon!
Olisiko vinkkejä mikä olisi hyvä voide tälläiselle iholle ?
Apua-iho kuiva ja punoittava!
Anonyymi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile Acon sensitive creamia tai lotionia, mun kuiva iho tykkää tosta cream paksummasta versiosta. Rauhottaa ja kosteuttaa hyvin!
Toinen hyvä kans on Aderman exomega lotion, käy koko kropalle ja rauhoittaa kans hyvin!
Myydän 200 tai 400 ml pulloissa , on todella riittoisaa! - Anonyymi
Arbutin seerumi on ihan parasta. Itse olen saanut sen avulla ruusufinnin, couperosan ja maksaläiskät rauhoittumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094