Hyvät neuvot tarpeen !

Anonyymi

Kuinka isovanhemmat voi korjata välit lapsiin, lapsen-lapsiin,
jälkeläiste ovat erittäin rakkaita
vanhukset toivoo kaikkea hyvää
ja rukoilevat jälkikasvulle terveyttä, menestystä, luojan viisautta,
suojelua ja oikeaan ohjausta elämään,
siis kaikkea hyvää,
isovanhemmat haluaisi joskus nähdäkki jälkeläisiään,
edes puhelimella toivoisivat saavan yhteyksiä silloin tällöin,
isovanhemmilla on sydän syrjällään huolesta kun liian harvoin saa yhteydenottoja,
jokapäiväistä ei tietenkää yhteydenpito tarvi olla mutta silloin tällöin
ilman " äyästämistä " olis mukava saa da muutama sana vaihdettua,

jos palstalla on fiksuja
hyvät neuvot olisi nyt tarpeen

terv. isovanhempi,,,,

4

1253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heitä pois kaikki uskontoon ja muihin huu haahan littyvät asiat tällasista suhtesta. Liika rakkauskin on joskus huono asia !!

• Anonyymi

Minä olen mummo.Jonka lapsen lapsen kaapasi minun sisko.Sisko on minua vanhempi ,mutta on F.B. ammati puhuttaja ja mielistelijä.Juoruu sitten kaikki nuoren asiat koko suvulle.Minä taas en juorua ja minun kanssa tyttö 23vuotias ei saa näkyvyttä.En halua häntä enää kotini.Kun Tulee Hesaan pailaa Tamperelta menköön siskoleni yöksi.Edestään löytää minkä takseen on jättänyt.

• Anonyymi

alotuksentekijä ei ole ainoa joka on menettäny lapset ja lastenlapsensa, meitä mummoja / pappoja on suomi pullollaan jotka kaipaa yhteydenottoa omilta perillisiltään,

• Anonyymi

Aikuiset lapset. Kun nitä ei jaksa enää autaa. Minulla se oli tytär ja hänen perhe. 8 vuotta olin yleistalouskonen.Kun olivat uraputkessa asuntosästäjiä ja 2 lasta. Pieni tulonen osti värät vaipat,lidin halvat. Värrää äidin maidon korvike. Olisi pitänyt ostaa semper. Rahani ei äitinä mumona ne ritätänyt.Kun olas tulossa.Kitto mulle riiti. Salasivat suvulta hyväksikäytöni ja valehtelivat juon ,joka vikon loppu eri mies.Lähi suku ei tarkistanut meni mukaan.Kuitenkin antoivat lapset väksin hoiton.Todella shokki kolmas lapsi tulossa. Kitti mulle riiti. Panivat nää kaksi minua vastaan nyt 20v ja 17vuotias. Nuorinta 12 vuotiasta en tunne. Ei kulema suomen kansalisena osaa suomea. Suomen alkuperäisväestöä tietysti tytär ja mies. sellaisia.Pojan tytäret aikuiset. pitää vaan nihin vanhihin ihisin yteys jotka ovat f.b,insat, Kun tykävät ja savta peukutuksia ja heille soitavat ilmaset netti puhelut viestit wat sap kautta,selasta on elämä.Sinut ulkoistetan jos et ole f.b,insta tykämässä utta polvea. Ja iso itinä et matkusta,et lomaile,kun rahat ritä vaan elämisen.piste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37