Vetopään lukitseminen varkaitten varalta

Anonyymi

Jotkut käyttävät teräksistä lootaa vetopään suojana, lukittuna tukevalla munalukolla paikalleen. Minä kuitenkin käytän pitkäsankaista lukkoa joka lukitaan vetopään hahlosta läpi pistetynä ja estää vetopään aukeamisen eli kärryä ei voi kiinnittää kuulaan rikkomatta lukkoa. Toisin sanoen vetopään mekanismi lukitaan kiinni -asentoon.

Koska semmoisen teräslootankin teho perustuu ainoastaan lukon kestävyyteen, niin mihin sellaista tarvitaan kun pelkällä lukollakin saa vetopään lukittua kiinnityskelvottomaksi?

7

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä otan aina vetopään irti ja vien sisälle,tarvii varkaalla olla oma vetopää mukana.

• Anonyymi

Molemmat lukitukset aukeaa helposti vähillä työkaluilla. Lukitus on vakuutusyhtiötä varten, eivät korvaa lukitsemattoman kärryn varastamista.

• Anonyymi

Kysymykseni onkin, että mitä lisäturvaa se loota antaa, kun kummassakin on sama lukko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymykseni onkin, että mitä lisäturvaa se loota antaa, kun kummassakin on sama lukko?

Ei oo sama lukko, sulla on se pitkäsankainen, mulla hieman järeämpi lyhytsankainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo sama lukko, sulla on se pitkäsankainen, mulla hieman järeämpi lyhytsankainen.

Ajattelin käydä mittamassa sangan paksuuden, mutta kärry oli viety!

Ei vaiskaan, sangan paksuus 8mm, Abloyn lukko. Ei siis ihan hennointa lajia kuitenkaan.

Aika orakkeli tietysti olet jos tiedät itsellä olevan vahvempi. Taitaisi tuohonkin mahtua 10 millinen, pitää kokeilla.

Asiasta toiseen: Talon ovet, mökin, rantasaunan, varaston ovet, veneen lukko, kolmen peräkärryn lukot ja pihatraktorin lukko kaikki on sarjoitettu samalle avaimelle. Käytännöllistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin käydä mittamassa sangan paksuuden, mutta kärry oli viety!

Ei vaiskaan, sangan paksuus 8mm, Abloyn lukko. Ei siis ihan hennointa lajia kuitenkaan.

Aika orakkeli tietysti olet jos tiedät itsellä olevan vahvempi. Taitaisi tuohonkin mahtua 10 millinen, pitää kokeilla.

Asiasta toiseen: Talon ovet, mökin, rantasaunan, varaston ovet, veneen lukko, kolmen peräkärryn lukot ja pihatraktorin lukko kaikki on sarjoitettu samalle avaimelle. Käytännöllistä.

Rahalla saa, vaikka lukot samalle sarjalle. En väittänyt tietäväni sinun lukon vahvuutta. Sangan pituudesta oli kyse. Minun lukon sanka on 8-10 mm. En ole mitannut. Järjetön lukko traileriin mutta kun ilmaiseksi sai.

• Anonyymi

Pieni lukkopesä on paljon kätevämpi, kun raahtaminen sänkynalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe