Korona pahimillaan 5 aalto

Korona ei ole häipynyt mihinkään kokouksissa. Kuin turve tehtiin kokouksissa uusitumattomaksi, joka kuitenkin kasvaa kaiken aikaa 10-11 m3 vuodessa hehtaarille. mm puu kasvaa tilavuutena puolet siitä; n 5 m3 vuodessa hehtaarille.
Ei näitä voi kokouksissa muuttaa, niiden kasvua.

Olisi minulla muutakin, mutta nyt ruoka-aika. Paahdettua siikaa, sienikastiketta, kasviksia, leipää ja piimää. Jälkiruokana kahvi ja pannukakku, päällä mustikka marmelaadi.
Kaikki kotimaista, puhdasta.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nam ! kyllä maistuis.

• Anonyymi

Vasta seitsemännellä aallolla kannattaa hypätä. Sen totesi Henri Charrière.

• Anonyymi

Kirja nimeltään Sfinksi on myös hyvin Perhosen tapainen. Sen on kirjoittanut 3.3.1933 syntynyt Francois Dusolier, joka Charrièren tavoin on antanut kirjansa nimeksi oman lempinimensä (Sphinx).

Lukeminen kannattaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirja nimeltään Sfinksi on myös hyvin Perhosen tapainen. Sen on kirjoittanut 3.3.1933 syntynyt Francois Dusolier, joka Charrièren tavoin on antanut kirjansa nimeksi oman lempinimensä (Sphinx).

Lukeminen kannattaa aina.

Lisään vielä sen verran, että noihin elämäkerrallisiin tarinoihin tietenkin voi aina suhtautua hieman varauksella niiden täydellisen paikkansapitävyytensä suhteen. Kuten erään tällä palstalla oman elämänsä tapahtumia loputtomasti kertaavan ja kertovan henkilönkin tarinoiden suhteen. Viime mainitun tarinat ei sitäpaitsi ole edes kiinnostavia toisin kuin kahden edellämainitun tarinat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä sen verran, että noihin elämäkerrallisiin tarinoihin tietenkin voi aina suhtautua hieman varauksella niiden täydellisen paikkansapitävyytensä suhteen. Kuten erään tällä palstalla oman elämänsä tapahtumia loputtomasti kertaavan ja kertovan henkilönkin tarinoiden suhteen. Viime mainitun tarinat ei sitäpaitsi ole edes kiinnostavia toisin kuin kahden edellämainitun tarinat.

Toivottavasti KKK (sittemmin JKK ja lukuisia eri nikkejä) ei pukkina vie lastenlastenlastenlastenlasten...lapsilleen lahjaksi kekkostutkielmaansa. Vaikka sitä onkin sukulaisilleen tuputtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti KKK (sittemmin JKK ja lukuisia eri nikkejä) ei pukkina vie lastenlastenlastenlastenlasten...lapsilleen lahjaksi kekkostutkielmaansa. Vaikka sitä onkin sukulaisilleen tuputtanut.

Nyt tuo horisko kertoo, että hänen korkea ikänsä olisi mahdollisesti syynä hänen horinoihinsa. Samalla tavalla hän on horissut viimeiset parikymmentä vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuo horisko kertoo, että hänen korkea ikänsä olisi mahdollisesti syynä hänen horinoihinsa. Samalla tavalla hän on horissut viimeiset parikymmentä vuotta.

Viimeiset 20v ja sitä ennen vielä pahemmin?

• Anonyymi

Hyvin huomaa aloituksessa lestakepulin ajatusmaailman yksinkertaisuuden.

• Anonyymi

Se on juurikin noin. Turve kasvaa juuri noin, ja puu.
        Turha edes väittää vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin noin. Turve kasvaa juuri noin, ja puu.
        Turha edes väittää vastaan.

Puu kasvaa, mutta järki ei näytä kasvavan sinun puupäähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku. Torniossa tulvii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turve kasvaa puolta enemmän. Eikä se suinkaan vikani ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turve kasvaa puolta enemmän kuin järkesi? OK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turve kasvaa puolta enemmän kuin järkesi? OK.

Ei se turve sitten paljon kasva. Nollasta puolet ei kovin merkittävää kasvua ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun vika kun turve kasvaa puuta enemmän.

• Anonyymi

No, kaskun et saarnaa täällä palstalla, että kaikki ne ottaisivat rokotteet kiireesti, joilta se vielä puuttuu ja jotka uskovat selviävänsä ilman. Suurin osahan rokottamattomista uskoo vaikka mihin hihhuliväitteeseen.

Televisiossa pitäisi olla joka päivä urheilu-uutisten yhteydessä kuvia sairaalasta, kun vakavasti sairastuneet, rokottamattomat makaa henkitoreissaan letkuissa ja puolen vuoden päästä jaksaa kävellä kaksikymmentä metriä ja sitten lyhistyy. Hengittäminen on vaikeaa ja kaikkia paikkoja kolottaa, unta ei saa kuin tablettien avulla. Lisäksi kun koronan kylkiäisinä tulee influenssa, niin se on menoa. Kysykääpä, jos tunnette, teho-osaston hoitajilta.

Onhan se eräänlaista urheilua omalla terveydellään, kun ei ota itseään suojaavaa rokotetta. Miljoonat suomalaiset ja sadat miljardit ihmiset maailmassa ovat ottaneet rokotteet ja hengissä ollaan. Rokottamattomia siirtyy ajasta ikuisuuteen ihan itsepäisyyttään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008336966.html

• Anonyymi

Sadat miljardit? Nyt menee jo sille tasolle, jota persut harrastavat eduskunnassa. Niillä kun tuppaa pukkaamaan nollia hieman liikaa propagandapuheisiinsa.

Sinänsä olen kyllä samaa mieltä itse asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadat miljardit? Nyt menee jo sille tasolle, jota persut harrastavat eduskunnassa. Niillä kun tuppaa pukkaamaan nollia hieman liikaa propagandapuheisiinsa.

Sinänsä olen kyllä samaa mieltä itse asiasta.

Sadat ja miljoonat .. nyt täytyy sanoa, että Kiuru oli oikeassa. Kaikkien vaan on turha aueta kertaheitolla ja naapurimaisen tilanne on valtava uhka, joka saattaa Suomen tilanteeseen, jossa matkailu joudutaan taas sulkemaan. Tai ei itseasiasa tänne kukaan tule.
        Rajoituksia takaisin, jos saa olla etätyössä niin aina parempi.
        Kiuru on siis parjaamisesta huolimatta, oppisition rähinöinnin jälkeenkin ollut koko ajan tehtäviensä tasolla.

Joukkokokoontumiset kyllä tuo tartuntoja roppakaupalla ja viikottain kotimaassaan käyvät vierastyöläiset.
        Niiden koronapasseilla ja todistuksilla voi pyyhkiä ....jokaiselle pikatesti työpaikalla tai jo saapuessa maahan. Rokottamattonille nyt täsmäiskuja tiedottamisressa, kirje kotiin, josta ilmenee, että rokote puuttuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe