Siskoni käytös... Viina virtaa ja kessu palaa.. Ei ota kuuleviin korviin kun pyydän että mene apteekkiin hakemaan isän lääkkeet. Muuten kävisin itse mutta isän Kela kortti siskolla kun unohtui viimeisen sairaalareissun jälkeen. Akka ei tikkua ristiin laita että isämme saisi lääkkeet jotka elintärkeitä hänelle. Juoppo sisko miehensä kanssa ei käy, ei soittele. Minä se joka tekee kaiken yksin ja yrittää näin ollen saada isän viihtymään kotonaan. Yrittänyt monesti hillitä kiukkua ja vihaa siskoani kohtaan mutta joskus se mitta täyttyy ja sitten kyllä sisko kuulee kunniansa.
Alkaa mitta jo täyttymään
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tiedät isäsi henkilötunnuksen, tilaa ja maksa lääkkeet netin kautta (esimerkiksi YA) ja toimitus isäsi kotiovelle.
- Anonyymi
En tiennyt tällaisesta palvelusta, pitääkin kokeilla. Välillä kuitenkin mietin, että mitä sanoo tutut, jotka näkee ja tietää mun mt-ongelmista, kun näkee mun tilaavan pitsataksia ja pillereitä kotikuljetuksella. Jotenkin tulee syyllisyys siitä, että jos on rahat vähissä, niin saako niitä käyttää noutoruokaan tai kotiinkuljetuksiin. Ääliömäisiä itsesyytöksiä taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236