Ka:an -99 ohjaustehostimella alatukivarren takahela repesi irti holkista. Mistähän saisi pelkän helan. Motonet myy etuhelaa, joka on sama kuin Fiestassa. Fiestaan saa myös takahelan, mutta ei Kahan, tiedä sitten olisiko sekin sama.
Alatukivarren takahela
3
1922
Vastaukset
- paikka
No jos ei valtuutettu ford-jälleenmyyjä pysty hommaamaan mokomaa helaa niin ihmettelen.
Sekin että jos tuollaisessa paikassa noinkin uudehkossa autossa oleva osa hajoaa niin suosittelisin alkuperäistä osaa. - aarle
Ymmärsin väärin mutta kun kysyin uudestaan niin alkuperäinen hela löytyi reilu 10€ hintaan. Vaihto oli helppoa kun sahasi vanhan helan metallirenkaan halki.
Nuo alatukivarret on nykyään heikkoja kun mittarissa 43t ja helan kumi täysin irti. - jare
juu mulla fiesta -97... vaihdettiin siihe juuri sama hela 2 vuot sitte (oli täysin irti repeytyny) ja nyt taas keteltii nii taas puoliks irti...mikähä kumma ku ei kestä???? pitää muute miun mielest ottaa koko alatukivars irti ja laittaa uus prässäämällä kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738