Onko muut merkit samalla lailla mainospaskaa täynnä kuten Xiaomi?
Tämähän jokaperkeleen väliin nostelee jotain Autodoc ja muuta mainosta....sovelluksia. Lopetanko tämän puhelimen pöydän kulmaan ja haen jonkun paremman tilalle?
Xiaomin puhelin
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Samsung,Huawei mallit ovat täynnä. Nokia, One Plus, Motorola taas ei.
- Anonyymi
Huawei p smart 2019 käytössä.
Ei yhtään mainosta.
On kyllä hyvä puhelin.
Maksan puhelimen ja yhtään mainosta en hyväksy mihinkään kiinteään sovellukseen jota ei saa pois. - Anonyymi
Minä käytin sattuneesta syystä äskettäin viikon ajan Samsung Galaxy A12 puhelinta, enkä huomannut koko käytön aikana siinä yhtään mainosta. Mistä ihmeestä sinä olet tuollaista saanut päähäsi, että Samsung on mukamas täynnä mainoksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytin sattuneesta syystä äskettäin viikon ajan Samsung Galaxy A12 puhelinta, enkä huomannut koko käytön aikana siinä yhtään mainosta. Mistä ihmeestä sinä olet tuollaista saanut päähäsi, että Samsung on mukamas täynnä mainoksia?
Mutta sehän on. Täynnä mainossovelluksia joilla ei tee yhtään mitään..
- Anonyymi
Xiaomin mainostus on kyllä aika helposti ja nopeasti lopetettavissa:
"Laitat vaan puhdistajan asetuksista (rattaan kuva oik. yläkulmassa) 'vastaanota suosituksia' off, niin ongelma ratkaistu eikä tarvii poistaa mitään. Saman teet myös turvallisuus-, lataukset-, musiikki- ja kotinäyttösovelluksessa, niin ei redmi enää mainosta - helppo ja nopea homma tehdä, kun vaan tietää...
...Noissa toisissa sovelluksissa se asetus voi olla myös nimellä 'näytä mainoksia', 'näytä ehdotukset' tai 'näytä suositeltu sisältö' riippuen vähän os-versiosta. Joka tapauksessa aina kyseinen nappi vaan off-asentoon, niin ei tule mainoksia eikä suosituksia kännykkään."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16727304/redmi-seksimainokset- Anonyymi
Justiin noin. Mielestäni 'Mi Community' kannattaa kuitenkin pitää elossa, sieltä tulee toisinaan hyödyllistä tietoa ja heads-uppia, ja kun lähettää feedbackkiä/bugi-ilmoituksen (rataslistan alin kohta) niin jatkokeskustelut käydään sen kautta. On muuten minulla ainoa droidi jossa on tuo toiminto, yhden bugi-ilmoitukseen olen lähettänyt, vastaus tuli kahdessa vuorokaudessa ja korjaus oli seuraavassa 'Notifications' appin päivityksessä jotain parin viikon päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010