Xiaomin puhelin

Anonyymi

Onko muut merkit samalla lailla mainospaskaa täynnä kuten Xiaomi?

Tämähän jokaperkeleen väliin nostelee jotain Autodoc ja muuta mainosta....sovelluksia. Lopetanko tämän puhelimen pöydän kulmaan ja haen jonkun paremman tilalle?

6

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Samsung,Huawei mallit ovat täynnä. Nokia, One Plus, Motorola taas ei.

• Anonyymi

Huawei p smart 2019 käytössä.
        Ei yhtään mainosta.

On kyllä hyvä puhelin.

Maksan puhelimen ja yhtään mainosta en hyväksy mihinkään kiinteään sovellukseen jota ei saa pois.

• Anonyymi

Minä käytin sattuneesta syystä äskettäin viikon ajan Samsung Galaxy A12 puhelinta, enkä huomannut koko käytön aikana siinä yhtään mainosta. Mistä ihmeestä sinä olet tuollaista saanut päähäsi, että Samsung on mukamas täynnä mainoksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä käytin sattuneesta syystä äskettäin viikon ajan Samsung Galaxy A12 puhelinta, enkä huomannut koko käytön aikana siinä yhtään mainosta. Mistä ihmeestä sinä olet tuollaista saanut päähäsi, että Samsung on mukamas täynnä mainoksia?

Mutta sehän on. Täynnä mainossovelluksia joilla ei tee yhtään mitään..

• Anonyymi

Xiaomin mainostus on kyllä aika helposti ja nopeasti lopetettavissa:

"Laitat vaan puhdistajan asetuksista (rattaan kuva oik. yläkulmassa) 'vastaanota suosituksia' off, niin ongelma ratkaistu eikä tarvii poistaa mitään. Saman teet myös turvallisuus-, lataukset-, musiikki- ja kotinäyttösovelluksessa, niin ei redmi enää mainosta - helppo ja nopea homma tehdä, kun vaan tietää...

...Noissa toisissa sovelluksissa se asetus voi olla myös nimellä 'näytä mainoksia', 'näytä ehdotukset' tai 'näytä suositeltu sisältö' riippuen vähän os-versiosta. Joka tapauksessa aina kyseinen nappi vaan off-asentoon, niin ei tule mainoksia eikä suosituksia kännykkään."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16727304/redmi-seksimainokset

• Anonyymi

Justiin noin. Mielestäni 'Mi Community' kannattaa kuitenkin pitää elossa, sieltä tulee toisinaan hyödyllistä tietoa ja heads-uppia, ja kun lähettää feedbackkiä/bugi-ilmoituksen (rataslistan alin kohta) niin jatkokeskustelut käydään sen kautta. On muuten minulla ainoa droidi jossa on tuo toiminto, yhden bugi-ilmoitukseen olen lähettänyt, vastaus tuli kahdessa vuorokaudessa ja korjaus oli seuraavassa 'Notifications' appin päivityksessä jotain parin viikon päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe