Vaimo ulkomailta

Anonyymi

Katselin tuossa yhtä sivustoa, jolla väitetään olevan ukrainalaisia naisia, jotka olisivat halukkaita tulemaan Suomeen vaimoksi suomalaiselle miehelle. Olivat kyllä epäilyttävän kauniita. Mitä nyt olen noita ukrainalaisia marjanpoimijoita katsellut, niin eihän ne ole lähellekään sitä tasoa mitä nuo nettisivun naiset. Taitaa olla huijaussivusto. Juttelin parille marjanpoimijanaiselle, kun puhuivat venääjää jota osaan entisen työni ansiosta, mutta kertoivat olevansa naimisissa ja lapsiakin on. Palaavat poimintakauden jälkeen kotiin perheidensä luo. Eli ei taidan oikeasti olla Ukrainassa halukkaita vaimoehdokkaita? Pitääkö alkaa katsella idempää?

4

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedät aivan tarkkaan millaisia vastauksia saat:
      Jos noin kovin haluat tulla höynäytetyksi, kahlaa vain roska sivustoja.

• Anonyymi

Sanoisin, että nuo sivustot ovat pitkälti huijausta. Voi siellä jokunen aitokin olla, mutta niiden seulominen feikkien joukosta on vaikeeta. Mene mielummin paikanpäälle tutustumaan tarjontaan.

• Anonyymi

Voi olla huijausta jotkut sivut mutta on paljon sivuja jossa oikeesti ukrainasta naiset haluaa ulkomaalaisen miehen koska siellä ukrainassa ei ole elämä kovin hyvää. Oon jutellut monien ukrainan naisten kanssa ja olisivat halukkaita tutustumaan mutta itse en ole varakas joten en voi mitään lentolippuja niille ostaa. On myös firmoja jotka järkkää treffejä ukrainalaisten naisten kanssa mutta pitää matkustaa sinne ukrainaan mutta on mahdollista saada tutustua niihin naisiin. Se vaatii vaivaa ja rahaa.

• Anonyymi

Etsi itsellesi suomalainen kumppani. Älä suostu huijauksiin, eihän siinä ole mitään järkeä lähteä Ukrainaan, menetät vain rahasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37